• .. Iemand nog een tekening nodig. Mijn handen jeuken en ik was benieuwd of iemand nog in vraag is naar een tekening.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Lovina schreef:
    (...)
    Haar lippen in het algemeen. Ik teken haar niet na, maar heb enkele foto's als voorbeeld voor de vormen van haar gezicht etc.

    Niet echt te zien dat het haar lippen zijn maar hoop dat het helpt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    als je handen nog jeuken; mijn otp please =] (severus snape x james potter)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Als je ooit een keer zin of tijd hebt kun je mij altijd blij maken met een tekening van Britney! :Y)
    Je kunt me altijd blij maken met iets van Britney


    I'll lick the poison from right off your kiss


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rawiyah schreef:
    Misschien moeilijk om te tekenen, maar wil je proberen om een mengeling van een paard en een wolf te maken? En dan de nagels en tanden enzo benadrukken.
    Alvast bedankt, het is niet erg als het niet lukt :p



    Aaah dit is een leuke, Im on it.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn topics, ik vind het leuk om andermans tekeningen te bekijken (ik kan er namelijk echt helemaal niets van), je kan mooi tekenen trouwens


    Spoiler alert: you will save yourself

    Deilia schreef:
    (...)


    Aaah dit is een leuke, Im on it.


    Oh yes :D


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Wat een gave ideeën hier, zet je ze allemaal online Deilia?

    Zou je mij misschien willen tekenen? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Wow je kan inderdaad goed tekenen jaloers


    effort never betrays you

    wil je een hipster kat in outer space tekenen? That would be awesome


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Holy shit, hoe kan jij zo goed tekenen? Teach me O.O


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zou je misschien realistische pootafdrukjes kunnen tekenen? Ik wil daar namelijk graag een tattoo van en ik zoek een fatsoenlijk voorbeeld, maar niks wat ik kan vinden is echt realistisch, alles is geïdealiseerd qua vorm enzo. (:


    Alis volat propriis.

    Laconiek schreef:
    Wat een gave ideeën hier, zet je ze allemaal online Deilia?


    HOHO- Tekenen kost veul tijd ik ga niet elk verzoek aan nemen omdat iemand in 30 sec een berichtje post met een verzoekjes.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Rawiyah schreef:
    Misschien moeilijk om te tekenen, maar wil je proberen om een mengeling van een paard en een wolf te maken? En dan de nagels en tanden enzo benadrukken.
    Alvast bedankt, het is niet erg als het niet lukt :p


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'