• Hier mag je praten over de RPG en andere dingen haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Mensen ik moet de hele week met mijn mobiel doen aangezien we geen internet hebben en ik nu op mijn mb type.


    Vampire + Servant = Servamp

    Goldwing schreef:
    Ik heb het één en ander gemist omdat ik dit weekend niet thuis was. Iemand voor Carolina?


    Ik heb Gio voor je? Hij loopt ergens rond, in de achterbuurt :')


    El Diablo.

    Kayal schreef:

    Ik heb Gio voor je? Hij loopt ergens rond, in de achterbuurt :')


    Haha, klinkt goed. Ik zal Cara op hem afsturen. ^-^


    They can't steal the love you're born to find

    Is Gio in zijn chagrijnige stemming op dit moment. Dan is dat een goed moment voor Alessia om hem later eens lekker te irriteren, ehehe.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 17:16 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Gio is 8 van de 10 keer chago xd


    El Diablo.

    Kayal schreef:
    Gio is 8 van de 10 keer chago xd

    Oeh. Me likes. Wacht maar af, binnen de kortste keren is Alessia er om hem alleen maar chagrijniger te maken. :3.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik vraag me echt af eh, wat die Marco in die bende doet, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    Ik vraag me echt af eh, wat die Marco in die bende doet, haha.


    Dat vraag ik me zelf ook af, haha. Hij is totaal geen meerwaarde tot de bende :'D Ik heb eigenlijk zelfs een beetje medelijden met hem, haha.
    Trouwens op de terugweg van het politiebureau kunnen Clayton en Raquel misschien elkaar meeten? ^^

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 21:12 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    @Kayal
    Het viel me nu net op, maar zit Carmela niet bij Timuto di Roma in plaats van Gli Assassini? ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    What, oh god XD Ik had gewoon even een random naam neergezet zonder erbij na te denken ;p


    El Diablo.

    Carmela zit inderdaad bij Timuto di Roma. Bedenk anders gewoon een random naam :3. Zoals bij Marco,


    That is a perfect copy of reality.

    Marlon schreef:
    (...)

    Dat vraag ik me zelf ook af, haha. Hij is totaal geen meerwaarde tot de bende :'D Ik heb eigenlijk zelfs een beetje medelijden met hem, haha.
    Trouwens op de terugweg van het politiebureau kunnen Clayton en Raquel misschien elkaar meeten? ^^


    Kan, maar ze staat dan nog wel bij Angelo :p. Benieuwd naar zijn reactie. Hij zal wel in shock zijn, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    What, oh god XD Ik had gewoon even een random naam neergezet zonder erbij na te denken ;p


    Hahahah. Oké, dat is inderdaad wel toevallig en creepy haha. :'D

    Kan, maar ze staat dan nog wel bij Angelo :p. Benieuwd naar zijn reactie. Hij zal wel in shock zijn, haha.


    Clayton of Angelo? Want volgens mij kan Clay ook wel in shock zijn, haha. Zeker als hij zijn zusje die hij jaaaren niet meer heeft gezien opeens bij een drugsdealer ziet staan. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Marlon schreef:
    (...)

    Clayton of Angelo? Want volgens mij kan Clay ook wel in shock zijn, haha. Zeker als hij zijn zusje die hij jaaaren niet meer heeft gezien opeens bij een drugsdealer ziet staan. ;p

    Clay :3. Misschien Angelo ook, I don't know. Hij staat als drugsdealer tegenover een onderleider van een van de beruchtste bendes van Italy.


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Clay :3. Misschien Angelo ook, I don't know. Hij staat als drugsdealer tegenover een onderleider van een van de beruchtste bendes van Italy.


    Haha, ik denk dat hij behoorlijk geschokt is.


    Your make-up is terrible