• Hier mag je praten over de RPG en andere dingen haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Guinness schreef:
    (...)i like Clayton ˆˆ :P


    Hehe I like him aswell.
    Nora and Clayton absolutely make the perfect team :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Marlon schreef:
    (...)

    Hehe I like him aswell.
    Nora and Clayton absolutely make the perfect team :'D
    they sure do! =D ben benieuwd wat daar uit voort gaat komen ˆˆ.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Evolution schreef:
    Ik kan niet wachten op het moment dat Clay Raquelle tegenkomt in de achterbuurt, ehehe :3.


    Ik oooook! Clayton gaat echt helemaal in shock zijn! Misschien herkent hij Raquelle niet in 't begin. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Guinness schreef:
    (...)they sure do! =D ben benieuwd wat daar uit voort gaat komen ˆˆ.


    Je bent niet alleen, haha. ^^ Ik ben heeel benieuwd!
    Ik ben trouwens aan het denken over een strak plan dat Clay en Nora kunnen voorleggen aan Stephen. Dus ze gaan zowiezo de politie al omkopen zodat ze de bende al zeker met rust laten. Maar wat kunnen ze doen tegen de andere bende? Iets stelen? Inbreken? ..


    Rise and rise again until lambs become lions

    Oeh Oeh

    *Legt spullen aan de kant*

    Ben super benieuwd.


    Vampire + Servant = Servamp

    Marlon schreef:
    (...)

    Je bent niet alleen, haha. ^^ Ik ben heeel benieuwd!
    Ik ben trouwens aan het denken over een strak plan dat Clay en Nora kunnen voorleggen aan Stephen. Dus ze gaan zowiezo de politie al omkopen zodat ze de bende al zeker met rust laten. Maar wat kunnen ze doen tegen de andere bende? Iets stelen? Inbreken? ..
    ik dacht aan omkopen zodat ze achter die bende aan gaan, zo'n bende is best wel afgeleid wanneer ze tegen de politie moeten strijden zeg maar.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)ik dacht aan omkopen zodat ze achter die bende aan gaan, zo'n bende is best wel afgeleid wanneer ze tegen de politie moeten strijden zeg maar.


    Ik denk dat de politie omkopen de beste optie is, alleen ik zit te denken hoe ze dat gaan doen


    Vampire + Servant = Servamp

    Guinness schreef:
    (...)ik dacht aan omkopen zodat ze achter die bende aan gaan, zo'n bende is best wel afgeleid wanneer ze tegen de politie moeten strijden zeg maar.


    Dat was eigenlijk mijn eerste idee! Maar toen begon ik te denken à la The Godfather stijl en was ik helemaal de andere weg op aan het gaan, haha. Maar voor mij is het goed zo. Simpel maar goed. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Ik denk dat de politie omkopen de beste optie is, alleen ik zit te denken hoe ze dat gaan doen


    Hm Clay en Nora hadden wel enkele ideetjes ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Marlon schreef:
    (...)

    Dat was eigenlijk mijn eerste idee! Maar toen begon ik te denken à la The Godfather stijl en was ik helemaal de andere weg op aan het gaan, haha. Maar voor mij is het goed zo. Simpel maar goed. :'D
    je kan dan ook uitzoeken wat hun drugsroutes zijn en die routes verraden bij de politie. dan zijn hun inkomsten ook lager en raken ze een hoop drugs kwijt, that will make them mad :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Marlon schreef:
    (...)

    Ik oooook! Clayton gaat echt helemaal in shock zijn! Misschien herkent hij Raquelle niet in 't begin. ^^


    Idem voor Raquelle. Wat zou Gabriëlle wel niet moeten denken? Broer in een bende. Zusje die laks heeft aan de regels, ehehe.
    Misschien kunnen we het al heel snel laten gebeuren, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik hoop maar dat het dan geen powerplay gaat worden zo.


    Your make-up is terrible

    Marlon schreef:
    (...)

    Hm Clay en Nora hadden wel enkele ideetjes ^^


    Dan moet ik nog even terug lezen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Cas schreef:
    Ik hoop maar dat het dan geen powerplay gaat worden zo.
    maar daar let ik wel op =) daar heb ik zelf ook een hekel aan, als je het gevoel krijgt dat het wel gebeurd geef ff een seintje want dat gooien we er een grote tegenslag in.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Cas schreef:
    Ik hoop maar dat het dan geen powerplay gaat worden zo.

    Ja inderdaad. Of godmodding ofzo iets, dat vind ik echt vreselijk. Als je het bij iemand doet die je zelf hebt verzonnen, okay, dan gaat het nog, maar bij personages die door andere gespeeld worden vind ik het echt vreselijk.


    That is a perfect copy of reality.