• Hier mag je praten over de RPG en andere dingen haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. Of godmodding ofzo iets, dat vind ik echt vreselijk. Als je het bij iemand doet die je zelf hebt verzonnen, okay, dan gaat het nog, maar bij personages die door andere gespeeld worden vind ik het echt vreselijk.
    maar met alle respect... moeten we dan maar niets doen dan gaat het verhaal ook nergens heen. ik stel voor dat iedereen die het gevoel krijgt dat er gepowerplayed word zijn mond open trekt zodat die persoon het kan minderen of gewoon een plottwist kan toevoegen met een tegen slag bijv.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)je kan dan ook uitzoeken wat hun drugsroutes zijn en die routes verraden bij de politie. dan zijn hun inkomsten ook lager en raken ze een hoop drugs kwijt, that will make them mad :P


    Oeh! I like your creativity! ^^

    Idem voor Raquelle. Wat zou Gabriëlle wel niet moeten denken? Broer in een bende. Zusje die laks heeft aan de regels, ehehe.
    Misschien kunnen we het al heel snel laten gebeuren, haha.


    Volgens mij wordt Gabriëlle gewoon op den duur het lievelingskind, haha. Die ouders denken waarschijnlijk: "Eindelijk eens een kind zonder problemen."
    En jaaa!:9~ Misschien kan Clay, Raquelle tegenkomen als hij de politie heeft omgekocht ofzo.


    maar met alle respect... moeten we dan maar niets doen dan gaat het verhaal ook nergens heen. ik stel voor dat iedereen die het gevoel krijgt dat er gepowerplayed word zijn mond open trekt zodat die persoon het kan minderen of gewoon een plottwist kan toevoegen met een tegen slag bijv.


    Hier ben ik het wel mee eens. Als het gewoon teveel powerplay wordt, kunnen we er altijd wat tegenslagen tussen gooien. Die zorgen ook voor lekker veel drama. ^^

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 20:46 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Guinness schreef:
    (...)maar met alle respect... moeten we dan maar niets doen dan gaat het verhaal ook nergens heen. ik stel voor dat iedereen die het gevoel krijgt dat er gepowerplayed word zijn mond open trekt zodat die persoon het kan minderen of gewoon een plottwist kan toevoegen met een tegen slag bijv.


    Je mag van mij veel doen, ik vind nooit zo snel dat iets powerplay is. Ik vind het wel een goed idee dat je het moet melden of een seintje moet geven als je vindt of merkt dat het powerplay wordt.


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)

    Je mag van mij veel doen, ik vind nooit zo snel dat iets powerplay is. Ik vind het wel een goed idee dat je het moet melden of een seintje moet geven als je vindt of merkt dat het powerplay wordt.
    top ˆˆ ik hoop dat iedereen het hier mee eens is dan hebben we dat probleem al ontkracht.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Idem voor Raquelle. Wat zou Gabriëlle wel niet moeten denken? Broer in een bende. Zusje die laks heeft aan de regels, ehehe.
    Misschien kunnen we het al heel snel laten gebeuren, haha.



    Volgens mij wordt Gabriëlle gewoon op den duur het lievelingskind, haha. Die ouders denken waarschijnlijk: "Eindelijk eens een kind zonder problemen."
    En jaaa!
    Misschien kan Clay, Raquelle tegenkomen als hij de politie heeft omgekocht ofzo.



    Kan, maar eerst gaat Raquelle nog een gesprek hebben met Angelo. Ik ga zomeren beginnen aan mijn post, ik ben net thuis namelijk.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 20:50 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)


    Kan, maar eerst gaat Raquelle nog een gesprek hebben met Angelo. Ik ga zomeren beginnen aan mijn post, ik ben net thuis namelijk.


    Tuurlijk. Geen probleem! Ze kunnen elkaar ook altijd een andere keer ontmoeten ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Even een vraagje aan Cas aka Nikki, hoe kan ik het best Raquelle Angelo laten ontmoeten, aangezien hij in zijn kamer is?


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    Even een vraagje aan Cas aka Nikki, hoe kan ik het best Raquelle Angelo laten ontmoeten, aangezien hij in zijn kamer is?


    Nee, hij is al naar buiten gegaan, gewoon ergens.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Nee, hij is al naar buiten gegaan, gewoon ergens.

    Echt? Oh, dan heb ik het verkeerd gelezen, sorry. Dan ga ik nu echt beginnen aan mijn post.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb het één en ander gemist omdat ik dit weekend niet thuis was. Iemand voor Carolina?


    They can't steal the love you're born to find

    Ik heb Carmela ook nog vrij, die loopt over straat.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn stukje gaat echt veel te lang zijn, haha. Beknopt schrijven is niet mijn sterkste punt. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Marlon schreef:
    Mijn stukje gaat echt veel te lang zijn, haha. Beknopt schrijven is niet mijn sterkste punt. ;p
    maakt toch niet uit toch? :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)maakt toch niet uit toch? :P


    Daarin heb je wel gelijk, haha. Maar toch.. Ik ken enkele mensen die hele lange stukken toch vervelend vinden.
    Ik hoop trouwens dat je het niet erg vindt dat ik Nora met het drugsidee heb opgezadeld? ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Marlon schreef:
    (...)

    Daarin heb je wel gelijk, haha. Maar toch.. Ik ken enkele mensen die hele lange stukken toch vervelend vinden.
    Ik hoop trouwens dat je het niet erg vindt dat ik Nora met het drugsidee heb opgezadeld? ;p
    ik houd er wel van ˆˆ ik schrijf meestal tussen de 300 tot 600 woorden

    en nee ze waardeert dat wel

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 14:02 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.