• Het is maar een verandering voor een maandje, dan neem ik mijn geliefde 'Anarose' weer terug. Maar voor nu heb ik even een nieuwe username: Memoriam. Dit omdat, zoals jullie misschien wel weten, een van mijn favoriete acteurs vannacht om het leven is gekomen: Paul Walker. Helaas was de naam Walker al in gebruik, dus is het Memoriam geworden. Niet alleen voor Paul Walker, waar ik stiekem toch echt nog steeds van in shock ben, maar om alle mensen die niet meer onder ons zijn te herdenken.
    In Vin Diesel's woorden: De hemel heeft er weer een aantal engelen bij. Dat iedereen maar in vrede moge rusten.


    Bad decisions make good stories.

    Mooie username, mooie betekenis. Ik had het al gehoord, sterkte, en rest in peace, paul.

    Ik vond Anarose altijd heel leuk, maar je nieuwe heeft inderdaad ook wel een mooie betekenis.


    effort never betrays you

    Berzerk schreef:
    Ik vond Anarose altijd heel leuk, maar je nieuwe heeft inderdaad ook wel een mooie betekenis.


    Wees gerust, Anarose is terug voordat je er erg in hebt! Ik ben veel te erg gehecht aan die naam...


    Bad decisions make good stories.

    Memoriam schreef:
    (...)

    Wees gerust, Anarose is terug voordat je er erg in hebt! Ik ben veel te erg gehecht aan die naam...

    Dat vind ik heel erg begrijpelijk ja :] Hoe ben je er soms opgekomen?


    effort never betrays you

    Mooi (: Maar vind Anarose het mooist ;d


    Alis volat propriis.

    Wauw, ik vind het een mooie naam.

    Another angel in heaven, RIP Paul.


    'Darling, just hold on'

    Berzerk schreef:
    (...)
    Dat vind ik heel erg begrijpelijk ja :] Hoe ben je er soms opgekomen?


    Ik heb altijd geroepen mijn kinderen Ana en Rose te noemen. Helaas wil ik geen kinderen, maar op deze manier ligt het toch dicht bij mijn hart.


    Bad decisions make good stories.

    Mooie naam!


    26 - 02 - '16

    Ik vind het sowieso al erg mooi als username, maar met de betekenis erbij is het helemaal heftig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik vind het sowieso al erg mooi als username, maar met de betekenis erbij is het helemaal heftig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Love it; rest in peace, Paul.


    We need a bigger boat.

    Square schreef:
    Ik vind het sowieso al erg mooi als username, maar met de betekenis erbij is het helemaal heftig.

    mooi =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Foxfire schreef:
    Mooie username, mooie betekenis. Ik had het al gehoord, sterkte, en rest in peace, Paul.


    Some people are art and do art at the same time

    Thanks guys!


    Bad decisions make good stories.