• Mijn moeder wilt dus -het liefst- vanavond mijn verlanglijstje voor kerstmis hebben want ze wilt deze week beginnen met shoppen omdat ze de week voor kerstmis zelf dus geen tijd heeft om dit te doen....echter is er een klein probleempje: Ik heb geen idee wat ik moet vragen.

    Dus als iemand suggesties heeft zijn die zeer welkom.=')


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ook!
    Van mijn moeder moet ik dingen vragen die ik nodig heb.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ik ook!
    Van mijn moeder moet ik dingen vragen die ik nodig heb.


    Bij mij mag ik alles vragen wat ik zelf wil eigenlijk als het maar niet enorm duur is, punt is dat het enige wat ik eigenlijk echt wil hebben is een nieuwe laptop omdat de mijne eigenlijk wel aan vervanging toe is....maar ja....dat is te duur.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Vraag een leuk boek (;


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    Vraag een leuk boek (;


    Altijd leuk, doe ik ook vaak. Of een dvd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Troll schreef:
    Vraag een leuk boek (;


    Ja daar dacht ik ook al aan maar alle boeken die ik leuk vind moeten nog uitkomen in het Nederlands dus ik twijfel, want ik lees altijd in het Nederlands en ik ben bang dat ik in het Engels niet alles begrijp.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ben je creatief? Zo ja, dan kun je ook gewoon knutseldingen (vilt, lijm, stiften, lint, stickers, wol, weetikveelwat) vragen :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    The accuracy.
    Een stiekeme 'Mijn Topics' want ik heb hetzelfde probleem.

    SPECS schreef:
    (...)

    Bij mij mag ik alles vragen wat ik zelf wil eigenlijk als het maar niet enorm duur is, punt is dat het enige wat ik eigenlijk echt wil hebben is een nieuwe laptop omdat de mijne eigenlijk wel aan vervanging toe is....maar ja....dat is te duur.=p


    Ik ook wel, maar dingen die ik nodig heb zijn handiger, haha. Daarom vraag ik een nieuwe handtas.


    Your make-up is terrible

    - Geurtje
    - Spelletje (als je van spelletjes houdt)
    - CD
    - Nieuwe oordopjes

    Vraag desnoods een cadeaubon zodat je anders zelf iets kan uit kiezen.


    Physics is awesome

    xVixncxiex schreef:
    Ben je creatief? Zo ja, dan kun je ook gewoon knutseldingen (vilt, lijm, stiften, lint, stickers, wol, weetikveelwat) vragen :)


    Ik ben creatief maar niet op die manier.=P


    You were born original, don't die as a copy.

    Of bak spulletjes!
    Zoals cakevormen en cakebeslagspul. c;


    26 - 02 - '16

    Nog meer ideetjes?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Make-up, kleding, cd, dvd, boek, game, spulletjes die je dagelijks kan gebruiken, parfum, ...


    16 - 09 - '17

    Je kunt wel een soort van "waardebon" vragen, zodat je kunt sparen voor een nieuwe laptop. Of kleren, boeken, cd's, merchandise... Doet het bij mij altijd goed.


    Searching heavens for another earth

    Hmm. Ik kan moeilijk mijn verlanglijstje hier neer zetten aangezien ik denk dat je dat niet veel verder gaat helpen ;']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial