• Ik ben momenteel, sinds lange tijd, bezig met een verhaal en ik ben er heel mijn hart en ziel erin aan het storten.
    Ik merk dat ik niet alleen heel trots ben op mijzelf, aangezien ik voor een lange tijd dacht dat ik nooit meer de inspiratie zou vinden om te schrijven...
    Maar ook omdat het personage mij in zo veel manieren weerspiegelt dat ik er zowaar emotioneel van wordt.

    Mijn vraag is dus of er mensen zijn die het verhaal -onderstaand- aanspreek en dit graag willen lezen, aangezien ik het zonde vind mijn baby verhaal te delen als niemand het met net zoveel plezier wil lezen als ik het geschreven heb.

    Ik ben momenteel nogal emotioneel door verschillende omgevingsfactoren, dus mijn excuus als ik té zoetsappig klink.
    Maar zoiets zorgt altijd voor goede verhalen en kick-ass liedjes, dus ja :Y)


    Impressie van het verhaal:
    Shae is een jonge vrouw die de hele wereld aan haar voeten heeft ligt. Ze heeft na een gecompliceerd verleden besloten om niet op één plek te blijven, maar om te gaan waar de wind haar brengt. Ze gelooft niet in toeval en heeft er een handje van om ongevraagd in de problemen te komen. Het verhaal voert haar naar Mystic Falls (the vampire diaries), waar heel het stadje in rep en roer is van haar plotse aanwezigheid. De inwoners hebben vreemde trekjes en lijken haar niet met rust te kunnen laten voordat ze weten waarom Shae in Mystic Falls is gestopt. Maar wat als ze dit zelf ook niet weet? Haar aanwezigheid maakt haar leven veel gecompliceerder dan wat ze ooit had durven dromen. Ze maakt kennis met enkele mysterieuze schepsels en vraagt zichzelf af of ze het stadje wel moet verlaten. Als geen ander voelt ze de onrust aan die op de loer ligt en alles krijgt een andere wending als de inwoners erachter komen wat Shae werkelijk is. Zullen ze haar accepteren voor wie ze werkelijk is? Kunnen ze haar misschien een thuis geven waar ze (stiekem) al zo lang naar opzoek is? Zal haar kijk op liefde hersteld kunnen worden, of zal ze in het monster veranderen wat ze altijd al zo heeft verafschuwd?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Het klinkt als een heel goed verhaal!


    Life is hard and then we die

    Klinkt nice


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Het klinkt leuk, al weet ik niet of ik het echt zou lezen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cicero schreef:
    Het klinkt leuk, al weet ik niet of ik het echt zou lezen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.