• International Dancecamp



    Het bekende danskamp International Dancecamp! Hèt kamp waar diverse dansers van heinden en verre naartoe komen om les te krijgen van de beste choreografen in verschillende stijlen. Het kamp om ervaring op te doen, maar ook om plezier te hebben. De gehele zomer wordt er gedanst en lol getrapt. Worden er nieuwe banden aangelegd of misschien oude verbroken? Om een begin aan je carrière vast te knopen en jezelf te vinden. Ieder jaar weer melden nieuwe leerlingen zich aan voor dit kamp en iedere week krijgt iedere leerling een nieuwe opdracht en wordt je gepaard en wordt er aan het einde van de week een choreografie van je verwacht. Natuurlijk heb je hier de choreografen die je te hulp schieten.

    Wat er van de jongeren wordt verwacht is het volgende, dat ze zich aan de regels van het kamp houden, naar de choreografen luisteren en vooral plezier hebben! Een zomer vol dans en plezier waar van alles kan gebeuren, van de mooiste momenten en beste vriendschappen tot hevige ruzies en concurrentie. Iedere week krijgen ze weer een andere opdracht die ze moeten vervullen, ze worden gepaard en iedere week kan dit wel veranderen!


    Regels:

    1. Geen one-liners
    2. Speel geloofwaardig en realistisch ( Geen relaties na de eerste paar dagen.)
    3. Trek niet maar met één persoon op, speel samen
    4. Maximaal twee personages
    5. 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes
    6. Voor vragen: Inamabilis, Vincere, Mono
    7. Have fun!

    Rollen:

    * Docenten: (Maximaal 4)
    - Mono: Evelina Jelena Tyrsa [22]
    - Inamabilis: Christopher André Ivanov [23]

    * Leerlingen: (Maximaal 14) Vol
    - Inamabilis: Ambrosia Ivy Hernandez
    - Vincere: Maximiliano Guido Gustav.
    - Vincere: Felicite Eleanor Caines
    - Mono: Stephen Dann Yorkwill
    - HaIcyon: Kylie Leah Riverdale
    - Wintermagic: Isabella Justine Knight
    - 220912: Daniël Dean Torst
    - 220912: Abbigail Merrys
    - Hayffie: Hayley Cat Thirlwall
    - xMeCrazyMofo: Giovanni Elliot Wakefield
    - xMeCrazyMofo: Mylène Adrianna Whitley
    - Quin98: Jay Thompson
    - Bootin: Nathan River Sutherby
    - Mindoro: Ralph Christian Adams [21]

    Je kan het kamp inbeelden als een complex aan houten gebouwen aan de kant van een groot meer in het bos. In het eerste huisjes bevinden zich de slaapplekken. Deze zijn als volgt ingedeeld: Er zijn vier kamers. Waaronder twee grote, één voor de jongens en één aan de rechterkant. Ook heb je twee kleinere waar de choreografen slapen. Eén voor Evelina en één voor Christopher. In dat zelfde gebouw heb je een soort grote living en een keuken. Er zijn daar verschillende voorzieningen zoals een tv, grote eettafel, een grote boekenkast en van alles en nog wat, de keuken is gezamenlijk en ze zullen zelf moeten koken. In het tweede huisje bevinden zich de douches en wc's, hiervan zijn er beide twee, maar pas op. Het warm water kan ineens op zijn! Het laatste en dus derde huisje bevat oefenruimtes, een gymzaal met daarin verschillende sporttoestellen etc. En een soort toneelzaal met enorm podium waar iedereen zal moeten performen.

    De komende weken zal het om dansen draaien, zo worden er misschien iedere week paren gekoppeld. Evelina en Christopher zullen de opdrachten uitdelen en er zal bekend worden gemaakt wat ze zullen dansen en met wie natuurlijk. Chris en Evelina zullen hun choreografen zijn. Wanneer alles bekend is zal er ook een rooster komen met wie dan en dan vrij is en wie wanneer moet gaan trainen. Er zullen zeven koppels gevormd worden, en er zijn maar twee choreografen. Verder is iedereen vrij om te doen en laten wat hij en of zij wil. Zolang er maar plezier gemaakt en gedanst wordt!


    Als volgt, het is een warme zomermiddag en iedereen komt aan op het kamp. Sommige worden gebracht en sommige komen op eigen houtje ernaar toe. De choreografen zijn er al en staan klaar iedereen welkom te heten!.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 18:16 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    | Ik heb haar naar Chris en Amber gestuurd c:. |


    That is a perfect copy of reality.

    [ Alright ^^ Ben benieuwd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Giovanni "Gio" Elliot Wakefield || Modern & Jazz

    'Kleine Gio wordt groot!' Jaliyah aait over mijn haar en loopt lachend door. Ik zucht en probeer mijn haar weer te fixeren, want ik kan niet met een vreselijk kapsel naar International Dancecamp. Ik schaam me al kapot, omdat ik modern en jazz dans, wat volgens mijn vrienden meisjesstijlen zijn. Breakdance en hiphop, dat zijn jongensdansen. Maar zo stoer ben ik niet en ik zie mezelf ook niet snel van die tricks doen.
    Mijn moeder roept: 'Gio, kom eens!' Ik strompel naar de keuken, waar mijn moeder een pistolet smeert, voor onderweg. 'Wat is er?' zucht ik licht geïrriteerd. Mijn moeder drukt het met pesto besmeerde broodje in mijn handen. 'Doei.'
    'Wat?' roep ik. 'Jij zou me toch brengen?' Ik ben een echt moederskindje. Mijn vader is voor mijn geboorte vertrokken, Jaliyah kende hem nog. Nu zorgt onze moeder ons alleen op. Jaliyah is vaak weg voor een danstourtje, waardoor de band tussen mijn moeder en mij steeds hechter is geworden. 'Jaliyah brengt je.' vertelt ze. 'Veel plezier, Giovanni.' zegt ze en dan drukt ze me helemaal plat. 'Mam…' zucht ik. 'Gio.'
    'O ja, sorry. Jaliyah! Pas je goed op mijn kleine Gio?' Dat is wel iets, Jaliyah moet altijd op me passen. Mijn zus zucht diep. 'Doe ik.' Jammer genoeg is ze het huis nog niet uit. Ze is al tweeëntwintig!
    Als ik naast Jaliyah op de passagiers stoel zit, zingt Jaliyah mee met een of andere hit van Justin Bieber. Ze kan redelijk goed zingen hoor, maar de hele dag…?! Ondertussen stift ze haar lippen, wat me iet wat bezorgd maakt. 'Jali, moet je niet op de weg letten?'
    'Gio! Hou je mond, ik ben bezig.' Ik knik maar wat. 'Oké, als jij het zegt.' Als snel waren we bij het kamp. 'Bye Jali.' zei ik snel, waarna ik de portier dichtsla. Zonder me gedag te zeggen rijdt Jaliyah weg.

    Mylène Adrianna Whitley || Hiphop & Jazz

    Hyper wandel ik door het bos. Ik rap mee met de muziek die door de oortjes van mijn iPhone schalt. Ondertussen maak ik er nog wat basic hiphop-moves erbij, om mijn passie in de rapmuziek te leggen. Opeens klinkt Baby I van Ariana Grande door mijn oortjes, mijn ringtone. Snel neem ik op: 'Hallo, met Mylène!'
    'Laura here!' Laura, mijn nichtje, schreeuwt haar naam door de telefoon. 'Laur, ik hoor je wel hoor.' lach ik. 'Schiet op, volgens mij ben ik bijna bij het kamp.'
    'Het kamp?' herhaalt Laura. 'International Dancecamp.' vertel ik. 'Hé, ik moet hangen, doei.' Ik klik op het knopje met de rode telefoon erop. Best raar kind, die Laura. Net zoals mij. Even heb ik een binnenpretje. Maar dan komt het kamp in zicht. Het eerste woord dat in me opkomt: Wauw.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Inamabilis schreef:
    [ Alright ^^ Ben benieuwd]

    | Zie mijn vorige post, daar heb ik het geplaatst c: |


    That is a perfect copy of reality.

    [Iemand voor Mylène of Gio?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Evelina Jelena Tyrsa || Choreografe Ballet en

    Ik zong luidkeels mee met de geweldige muziek die ik aan het afspelen was. Thuis had ik al een paar choreo's bedacht om in de lessen uit te voeren. Dit jaar zou vast gezellig worden. Nu zou ik het eens van de andere kant zien. Ik zuchtte en keek naar het kamp. Dit had ik gemist. Ik trok mijn koffer achter mij aan. Ik was blij dat ik een cabrio had. Ik liep het laatste stuk verder het terrein op. Ik opende de deur van mijn kamer en grinnikte. Dit had ik dus niet verwacht. Ik had gedacht dat het veel groter en luxer zou zijn. Vroeger dacht ik altijd dat het heel groot en mooi was van binnen de kamer van de choreografen, maar dat viel reuze mee. Ik trok mijn koffer achter mij verder de kamer in en gooide mijn handtas op heb bed. Ik liet mij op het bed vallen en staarde naar het plafond. Naar een tijdje zo gelegen te hebben stond ik op en begon ik mijn kleding in de kast te leggen en al mijn andere spullen een plekje te geven. Ik zette mijn handen in mijn zij en keek de kamer rond. Perfect. Snel wierp ik nog een blik in de spiegel of mijn kleding, mijn haar en make-up er nog goed uitzagen. Ik had nooit veel make-up op vaak alleen een likje mascara, maar toch, het moest wel goed zitten. Ik had mijn haar vandaag gewoon los over mijn schouders hangen. Ik stapte mijn kamer uit om een rondje te doen over het kamp. Ik zag Chris, Ambrosia en een ander meisje staan en een glimlach kwam op mijn gezicht. 'Chris! Ambrosia!' glimlachte ik waarna ik erachter kwam dat mijn Russische accent hier heel erg door naar voren kwam. Een blos kwam op mijn wangen en ik hoorde mijn balerina's op de grond tikken elke keer als ik mijn voet op de grond zette om vervolgens weer een stap te nemen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 21:26 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Inamabilis schreef:
    [ thaanks, hoe oud? dan verander ik het ]


    [Twentytwo.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Mijn topics)

    [Zoals ik al in het rollentopic heb gezegd, dit word geen sneltrein RPG en laten we even wachten totdat iedereen 1 keer heeft gereageerd, voordat iedereen al met zijn tweede of derde post komt.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jay Thompson
    Hip hop


    Luisterend naar de muziek die hard aanstaat in de auto kijk ik naar buiten. Ik zat nou al een tijdje in de auto en ik werd nu toch wel een beetje ongeduldig. 'Hoelang duurt het nog?' Vraag ik aan mijn vader die zo lief was me naar het kamp te brengen. 'Jay dit heb je nou al zo vaak gevraagd,we zijn er bijna' zegt met vader waardoor ik glimlach, nog maar even en dan ben ik eindelijk bij het kamp. Ik had er zoveel zin in, de hele tijd dansen. Ineens stopt mijn vader en zie ik het kamp een grote glimlach komt op mijn gezicht. ' bedankt pap!' Ik geef hem een knuffel en stap dan de auto uit. Ik pak mijn koffers uit de achterbak en zwaai nog een keer naar me vader om vervolgens naar het kamp te lopen. Ik zie uit de verte al wat mensen dtaan en ben best nieuwsgierig met wat voor mensen ik allemaal op het kamp zit.

    [ Het spijt me echt, gisteren deed Q. zo vreemd, Jesus Christ.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inamabilis schreef:
    [ Het spijt me echt, gisteren deed Q. zo vreemd, Jesus Christ.]

    | Was ie bij jou ook zo tering sloom? |


    That is a perfect copy of reality.

    [Gylani > Wintermagic]


    16 - 09 - '17

    [ Helemaal geen verbinding joh!]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    -> Mijn topic's.