• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Titan schreef:
    (...)
    Wie zegt dat zij het zo opvatte :'D Misschien had ze het wel echt over haar familie. Daarbij, wat boeit het dat ik haar vriendje ben :'D Betekent niet dat ik haar hondje ben, zou je moeten weten, but oh well. Jullie posten gewoon heel vaak "toevallig" iets wat op Nikki zou kunnen slaan, vlak nadat zij iets gepost heeft.

    'Misschien moeten jullie eerst maar eens naar jezelf kijken voordat jullie steeds klagen over anderen. Maar ja, volgens mij zit hypocrisie in de familie.' Zijzelf.
    Ik heb toch verder niets over jou gezegd? Lol, dit maak je er zelf van. Ik post zowat niets in het LJH en fijn dat je de rollen nu omdraait, real mature.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Titan schreef:
    (...)
    Wie zegt dat zij het zo opvatte :Y) Misschien had ze het wel echt over haar familie. Daarbij, wat boeit het dat ik haar vriendje ben :'D Betekent niet dat ik haar hondje ben, zou je moeten weten, but oh well. Jullie posten gewoon heel vaak "toevallig" iets wat op Nikki zou kunnen slaan, vlak nadat zij iets gepost heeft.


    Not to pick a side, maar ik postte ook een keer iets na jou, over hypocriete mensen en toen voelde je - je ook gelijk aangevallen, omdat je dacht dat ik het over jou en Nikki had. Soms dan worden dingen vlak na elkaar gepost, maar zoals ik het zie, reageert Nikki wel overduidelijk op Maia. And again, not to pick a side, ik zeg alleen hoe ik het zie vanaf de zijlijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Whut, ik ben even weg en dan gelijk dit? Nou als jullie je zo aangesproken voelen over dat mag dat wel hoor, zoals altijd dat jullie je aangesproken voelen, maar dat hoeft niet, want het was niet zo. Anyway, je moet niet komen met dat ik niks zelf op kan lossen, want als één van jullie ergens in gemengd is komt de ander er ook altijd in. Ik negeer gewoon dingen en als anderen erbij komen moeten zij dat weten.


    Your make-up is terrible

    Serieus school... jullie hadden toch niet echt verwacht dat jullie 1000 studenten van 09:00 tot 12:00 stil konden laten zitten in een kerk.

    Wat was het feestelijke deel van de green barney afsluiting.... want die heb ik nog noet gezien.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    10 boeken rijker, inclusief 5 Jules Verne boeken met originele gravures, yeah.


    Your make-up is terrible

    Volgens mij moet ik me vandaag maar gewoon stil houden op Quizlet. Ik heb teveel zin in ruzie / ben heel erg, geen idee hoe dat heet. Ik denk dat ongesteld het het beste omschrijft. :'D I apologize for the shit above.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 15:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké, afgewezen bij de Lidl omdat mijn opleiding en ervaring niet bij hun sollicitatie aansluiten? Kom op, het is verdomme alleen vakkenvullen en dat heb ik ook al bij weet ik veel hoeveel andere winkels gedaan, dus wat nou ervaring? En is een universitaire opleiding ook niet genoeg daarvoor?

    Zeg dan gewoon dat mijn leeftijd er niet bij aansluit en dat jullie gewoon liever een 16-jarige aannemen (cat)


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Vies asociale kut papier WAAR BEN JE. Ik ga niet nog eens 120 euro voor jou uitgeven ;S


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blancefloer schreef:
    Oké, afgewezen bij de Lidl omdat mijn opleiding en ervaring niet bij hun sollicitatie aansluiten? Kom op, het is verdomme alleen vakkenvullen en dat heb ik ook al bij weet ik veel hoeveel andere winkels gedaan, dus wat nou ervaring? En is een universitaire opleiding ook niet genoeg daarvoor?

    Zeg dan gewoon dat mijn leeftijd er niet bij aansluit en dat jullie gewoon liever een 16-jarige aannemen (cat)

    Hahahaha. Omfg, dat slaat echt nergens op. Het klinkt als iets wat ik heb gehad bij de Paradigit. Ik doe een ICT opleiding, werk al jaren met computers, maar volgens hun was ik blijkbaar niet gekwalificeerd genoeg :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meh, dan maar series kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Titan schreef:
    (...)
    Hahahaha. Omfg, dat slaat echt nergens op. Het klinkt als iets wat ik heb gehad bij de Paradigit. Ik doe een ICT opleiding, werk al jaren met computers, maar volgens hun was ik blijkbaar niet gekwalificeerd genoeg :'D


    Heel veel afwijzingen hebben gewoon met leeftijd te maken, heb ik het gevoel. Ik heb al bij heel veel winkels voor vakken vullen/kassawerk gesolliciteerd, en heb hiervoor al 3 jaar bij de AH en Intratuin gewerkt, maar op een gegeven moment moet je dan een vast contract krijgen en dat krijg je als hulpkracht niet >.< En nu kan ik dus niks vinden omdat ik al 20, bijna 21, ben en 'te oud' ben. Muh, echt frustrerend.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 15:12 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    ik heb de hik niks werkt is verleden tijd, vraag aan de genen wat hij gister gegeten heeft en de dag daar na en de dag daar na en de dag daar aan. tot hij het echt niet meer weet en de hik is weg. (cool) om dat je niet meer aan de hik denkt.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Oh, wauw, ik kom weer online en zie dit. Goed, ik houd het kort.
    @diegenen die allemaal 'jullie' zeggen: Haal mij er niet telkens bij. Alles wat Morticia zegt, betekend nog niet dat ze ook voor mij spreekt. Want ja, we zijn echt twee mensen, dus handel daar ook naar.
    Wat ik heb gepost gaat niet over haar, so quit the bitching. Mijn reactie kwam na die van haar, ja. 'Oh, wauw heel toevallig. Dan moet het wel over haar gaan.' Nee. Niet zo snel aangesproken voelen. :}
    That's all I've got to say, want ik word hier een beetje moe van. Zo.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 15:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil slapen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tijd voor een nieuwe tekening :Y). Sanne in vampiervorm hahaha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.