• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:31 ]

    Ik geef je enkel als advies dat je het je niet al teveel aan moet gaan trekken. Ze kunnen wel boos worden, maar niemand heeft een poging gedaan om jou fijn te laten voelen in het team en ze hebben je eerder buiten gesloten. Het zou behoorlijk lullig zijn om dan alsnog boos te worden op jou.


    Your make-up is terrible

    Hetzelfde als hierboven. Ze kunnen niet boos worden, dan hadden ze je maar moeten tegenhouden.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Wat Cas zegt. En ik zou het inderdaad eerst aan je leidster vertellen (: Die weet het dan tenminste, is wel net zo netjes om dat als eerste te doen. Die hoeft het dan ook niet opeens uit het niets te horen en kan je verder helpen met het aan je team vertellen. En ik zou het niet voor een wedstrijd doen. Beter na een wedstrijd of na een training. Gewoon vragen of je even met haar kunt praten en rustig uitleggen waarom je wilt stoppen en naar die andere club wilt. Zij heeft niks om boos over te worden, het is haar verantwoordelijkheid dat iedereen zich fijn voelt en als dat niet zo is, dan moet ze daar begrip voor hebben.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zou, als ik jou zou zijn, gewoon naar dat andere team gaan.
    Zij hebben toch ook geen keeper?
    En ja, ik denk dat je team boos zal zijn als je opeens stopt, maar misschien kun je met het ingang van het nieuwe seizoen overstappen naar die andere club? Dan is het misschien wat minder heftig ofzo... Als het team niet leuk is dan is het ook gewoon niet leuk meer.
    Bij mijn team was de keepster ook overgestapt naar een ander team, waren ze ook keeperloos en toen kwam ik in het team haha. Er zal wel een vervangster komen hoor!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dit is een situatie die gaat over jouw geluk, en niet die van anderen. Ik zou eerst met je leidinggevende onderling praten, zodat je het nieuws daarna naar buiten kunt brengen naar de rest van het team. Eerlijk zijn is moeilijk, maar het is uiteindelijk wel de beste optie. Denk aan jezelf, zou ik zeggen. Misschien klinkt dat wat egoïstisch, maar als jij alleen blijft omdat zij geen keeper hebben, is dat niet jouw probleem en jij gaat je er alleen maar rotter door voelen.


    Searching heavens for another earth

    Ik zou daar niet zo moeilijk over doen, gewoon weg gaan alleen de leiding inlichten en niet meer terug komen. Laat de team lekker, er zitten alleen maar rare mensen in.


    ©1998

    Nog een ander klein detail: Ik voetbal nu in mijn eigen dorp. Als ik naar die andere club wil, dan moet ik een kwartier fietsen naar een ander (groot) dorp.
    Maar ik ga het waarschijnlijk wel eerst aan mijn leidster vertellen, ik ben alleen bang dat ze nogal boos reageert. Ze is namelijk een hele grote roddeltante en ze mag veel mensen uit mijn team niet (dat laat ze meestal niet zien, maar soms wel een beetje). Ik ben er nog niet uit of ze mij mag :') Ik verwacht nog steeds dat ze boos zullen worden en eigenlijk wil ik dat niet, maar zoals iedereen al zegt.. Het kan ook niet echt anders.

    Nou, dan kan die leidster lekker boos worden en gaan roddelen, maar daar helpt ze zichzelf niet veel mee. Ook geen goed voorbeeld als je het mij vraagt, lol :')
    Eigenlijk zou ik zelf niet in een groep willen blijven als ik mij daar niet fijn voel, dan zou ik daar gewoon weg gaan. Ga lekker ergens naartoe waar jij je wel fijn bij voelt. Dan kunnen ze wel boos worden, maar ze kunnen je niet dwingen om te blijven. Uiteindelijk heb je, je er alleen jezelf mee. Als je er niks aan doet dan gaat het wel aan je vreten, dus ik wens je in ieder geval veel geluk met het zeggen. En ik wens je veel plezier bij de andere groep! ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caprino schreef:
    Hetzelfde als hierboven. Ze kunnen niet boos worden, dan hadden ze je maar moeten tegenhouden.

    En hadden ze je maar leuker en liever moeten behandelen. ^^ Eigen schuld, dikke bult.


    -

    Ik herinnet me dat topic, ik zou het in ieder geval na de wedstrijd doen en je niet laten tegenhouden door hun loze worden.


    You were born original, don't die as a copy.

    Dit ging niet zo goed :') Ik had het vandaag tegen mijn leidster gezegd en mijn ander leider + trainer die kwamen er ook bij. Ze vonden het niet kunnen dat ik weg zou gaan en volgens hun kán ik ook helemaal niet weg, omdat ik blijkbaar het seizoen af moet maken (dat is nog een heel jaar D: ). Ook zijn er al meer mensen weggegaan en bijna elk meisjesteam heeft een tekort aan speelsters of maar een paar reserves en als ik weg zou gaan dan zou dat een probleem worden (Dus als ik een maand eerder had willen stoppen, dan zou het wel kunnen want een ander meisje uit mijn team is twee weken geleden ook pas gestopt, maar dát kan natuurlijk weer wel). Dus nu moet ik volgende week nog een keer praten over alles en waarom ik wil stoppen (oh god, ik begon nogal hard te huilen) en ik hoop dat het op een of andere magische manier toch geregeld kan worden dat ik weg kan.

    Emiko schreef:
    Dit ging niet zo goed :') Ik had het vandaag tegen mijn leidster gezegd en mijn ander leider + trainer die kwamen er ook bij. Ze vonden het niet kunnen dat ik weg zou gaan en volgens hun kán ik ook helemaal niet weg, omdat ik blijkbaar het seizoen af moet maken (dat is nog een heel jaar D: ). Ook zijn er al meer mensen weggegaan en bijna elk meisjesteam heeft een tekort aan speelsters of maar een paar reserves en als ik weg zou gaan dan zou dat een probleem worden (Dus als ik een maand eerder had willen stoppen, dan zou het wel kunnen want een ander meisje uit mijn team is twee weken geleden ook pas gestopt, maar dát kan natuurlijk weer wel). Dus nu moet ik volgende week nog een keer praten over alles en waarom ik wil stoppen (oh god, ik begon nogal hard te huilen) en ik hoop dat het op een of andere magische manier toch geregeld kan worden dat ik weg kan.


    Whut? Dat is echt pas onzin. Als jij wilt stoppen kan je gewoon stoppen wanneer je zin hebt. Jij betaald ervoor, het is niet zo alsof het een verplichting is. Je kan gewoon stoppen wanneer je wilt, het is een hobby, iets wat je voor je plezier doet.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Whut? Dat is echt pas onzin. Als jij wilt stoppen kan je gewoon stoppen wanneer je zin hebt. Jij betaald ervoor, het is niet zo alsof het een verplichting is. Je kan gewoon stoppen wanneer je wilt, het is een hobby, iets wat je voor je plezier doet.


    Het kwam er dus op neer dat als ik weg zou gaan dat ons hele team zou moeten stoppen (wat). Ze stelden dus voor dat ik wél bij een andere club zou kunnen trainen maar op zaterdag gewoon bij de club waar ik nu zit ga voetballen (nogal apart, maarja)

    Emiko schreef:
    (...)

    Het kwam er dus op neer dat als ik weg zou gaan dat ons hele team zou moeten stoppen (wat). Ze stelden dus voor dat ik wél bij een andere club zou kunnen trainen maar op zaterdag gewoon bij de club waar ik nu zit ga voetballen (nogal apart, maarja)


    Uh dus? Dat is niet jou fucking probleem, hadden ze je maar beter moeten behandelen, jij betaald om daar te spelen, ze betalen jou niet om daar te spelen, je hebt geen contract en kan dus weg wanneer jij dat wilt. Als je team dan moet stoppen is dat hun verdiende loon voor jou behandeling daar!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 18:19 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Je mag stoppen wanneer je wilt, het enige nadeel is wel dat je je contributie al betaalt hebt. Maar bij mijn club zijn er ook meisjes geweest die midden in het seizoen zijn gestopt.
    Voetbal moet met plezier kunnen, en aangezien jij je niet op je gemak voelt bij dit team is het beter voor jou om naar die andere club te gaan. Je kan anders ook aan je ouders vragen of ze meewillen tijdens die bespreking. Succes!


    To love is to destroy.