• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:31 ]

    Ford schreef:
    Je mag stoppen wanneer je wilt, het enige nadeel is wel dat je je contributie al betaalt hebt. Maar bij mijn club zijn er ook meisjes geweest die midden in het seizoen zijn gestopt.
    Voetbal moet met plezier kunnen, en aangezien jij je niet op je gemak voelt bij dit team is het beter voor jou om naar die andere club te gaan. Je kan anders ook aan je ouders vragen of ze meewillen tijdens die bespreking. Succes!


    Stoppen kan altijd ja, maar naar een andere club gaan kan blijkbaar niet zomaar.

    Ik vind dat ze begrip zouden moeten hebben voor je, of in iedergeval de leidster dus ik vind sowieso niet dat zij boos mag worden.
    De anderen moeten er maar overheen komen, tuurlijk is het kut als er een keeper is. Maar ze hebben niet het recht om het stom te vinden
    of boos te worden ook. Maar je ging naar het andere team omdat die geen keeper hadden maar nu heeft jou team geen keeper?
    Of ging je gewoon ook naar dat andere team omdat je graag bij dat meisje ging.

    Je kan inderdaad niet zomaar naar een andere club gaan, zeker niet midden in het seizoen.
    Dan moet je volgens mij een geldige reden hebben en/of naar een club gaan die hoger of lager voetbalt (weet uit mn hoofd niet welke van de twee).
    Maar dat zou ik als ik jou was even goed uitzoeken. En niks aantrekken van wat je leider/teamgenoten zeggen. Als jij het niet naar je zin hebt en ergens anders heen wil, moet je dat gewoon doen. Je moet alleen even goed uitzoeken dus hoe en wat. Of je moet dit seizoen (is nog een half jaar dus wel vrij lang) afmaken en daarna gewoon overstappen (voor 1 Augustus alles geregeld) dan kan dat gewoon.

    Ik ken dat verhaal ook wel. Dan zijn ze bang dat je weg gaat omdat ze zelf dan met de teamindeling in de knoop komen. Dat had ik ook bij mijn oude club. Ik liet dan het team 'vallen', maar ik wilde hoger gaan spelen bij een andere club en niet daar nog een jaar spelen en alles winnen. Je moet altijd je eigen weg gaan en anderen niet laten beslissen wat jij gaat doen. Het is moeilijk om midden het seizoen over te stappen, maar als dat team geen keeper heeft, kom je voor hun als geroepen. Zij kiezen echt niet of jij wel of niet naar een andere club gaat, als jij weg gaat daar, dan ga je weg, punt uit.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Tomas schreef:
    Je kan inderdaad niet zomaar naar een andere club gaan, zeker niet midden in het seizoen.
    Dan moet je volgens mij een geldige reden hebben en/of naar een club gaan die hoger of lager voetbalt (weet uit mn hoofd niet welke van de twee).
    Maar dat zou ik als ik jou was even goed uitzoeken. En niks aantrekken van wat je leider/teamgenoten zeggen. Als jij het niet naar je zin hebt en ergens anders heen wil, moet je dat gewoon doen. Je moet alleen even goed uitzoeken dus hoe en wat. Of je moet dit seizoen (is nog een half jaar dus wel vrij lang) afmaken en daarna gewoon overstappen (voor 1 Augustus alles geregeld) dan kan dat gewoon.


    Ik weet dat ik niet kan overstappen maar op een of andere magische manier moet het toch geregeld worden. Om een half jaar geen wedstrijd te spelen is niet fijn, maar om een half jaar helemaal niet te trainen is al helemaal vreselijk. Maar nog een half jaar verder bij mijn eigen club, dat weet ik ook niet..

    Emiko schreef:
    (...)

    Ik weet dat ik niet kan overstappen maar op een of andere magische manier moet het toch geregeld worden. Om een half jaar geen wedstrijd te spelen is niet fijn, maar om een half jaar helemaal niet te trainen is al helemaal vreselijk. Maar nog een half jaar verder bij mijn eigen club, dat weet ik ook niet..


    Ik snap je helemaal vandaar ook dat ik je aanraad om even goed uit te zoeken wat er voor nodig is om over te stappen. Zoals ik al aangaf mag je volgens mij overstappen wanneer je een goede reden hebt en/of als de club een ander niveau speelt (ik weet alleen niet meer of dat de club hoger of lager moet spelen). Dus ik zou daar eerst even achteraan gaan. De club kan jou in ieder geval niet dwingen om te blijven.

    Tomas schreef:
    (...)

    Ik snap je helemaal vandaar ook dat ik je aanraad om even goed uit te zoeken wat er voor nodig is om over te stappen. Zoals ik al aangaf mag je volgens mij overstappen wanneer je een goede reden hebt en/of als de club een ander niveau speelt (ik weet alleen niet meer of dat de club hoger of lager moet spelen). Dus ik zou daar eerst even achteraan gaan. De club kan jou in ieder geval niet dwingen om te blijven.


    De club waar ik naartoe wil speelt hetzelfde niveau, dus daar heb ik niet veel aan.

    Cas schreef:
    Ik geef je enkel als advies dat je het je niet al teveel aan moet gaan trekken. Ze kunnen wel boos worden, maar niemand heeft een poging gedaan om jou fijn te laten voelen in het team en ze hebben je eerder buiten gesloten. Het zou behoorlijk lullig zijn om dan alsnog boos te worden op jou.


    There is nothing more badass than being yourself

    als je al mocht meetrainen met die andere club lijkt er mij eigenlijk weinig probleem... Zeker omdat ze geen keeper hebben ga je denk ik wel kunnen spelen. En echt rot dat ze zo doen, hebben ze helemaal geen recht toe. Als je echt niet meer de confrontatie wilt aangaan of gaan praten, regel dan gewoon via de telefoon van 'ik heb geen contract en ik heb al duidelijk gemaakt dat ik weg wil en waarom. Doeg"


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.