• Go on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden:

    - Mackenzie Julia Carter ll 1,3 ll Imagines
    - Raven Isabel Moore ll 1,2 ll NCIS
    - Emily Jane Murray ll 1, 2 ll Hestar
    - Avalee “Avah” Blue Cheshire ll 1,2 ll Rider
    - Rhoda Alexis Gibbs ll 1,5 ll Adamo

    Jongens

    - Nathaniel (Nathe) Christopher Brooks ll 1,3 ll Inermis
    - Milan Counter ll 1,1 ll Pumbaa
    - Jay Matthew Underwood ll 1,3 ll NCIS
    - Daniel James Carter ll 1,2 ll Mamo
    - Sean Lockwood ll 1,3 ll RapunzeI

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Eventueel; Wie haat hij/zij:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 175 woorden dat is makkelijk zat. Als je te vaak er te veel onder zit. Lig je uit de RPG.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Je moet ABN schrijven.
    # Geen ruzie.
    # Mag 16+, maar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Reserveringen blijven 48 uur staan.
    # Max. 2 personages.
    # Maar bovenal: Veel plezier.(:


    Begin: Je neemt afscheid van je familie en gaat naar het huis van Jay toe. Als iedereen daar is vertrekken we.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 18:34 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Avalee “Avah” Blue Cheshire


    Ik sloeg rustig alle mensen gaande, terwijl er werd besloten dat we konden gaan. Jay vond de muggenspray ook een goed idee -hij wist gegarandeerd niet dat het van mij kwam dus- en vervolgens stonden er een aantal mensen klaar om de spullen in twee auto's te proppen. Ik liet mijzelf iets meer achterover leunen, terwijl ik toe bleef kijken. Ze waren het van mij gewend dat ik alleen hielp als ik het echt nodig vond, eigenlijk alleen als ik vond dat mensen het verdienden. De meeste mensen kenden de oude Avalee niet eens, altijd behulpzaam, jong en onbezonnen. Het meisje dat op een vechtsport wilde, omdat haar droom was om op avontuur te gaan de rest van haar leven en ze niet weerloos wilde zijn.
    Uiteindelijk stond ik toch op, in de hoop nog een plekje in de auto van Nathe te kunnen vinden. Misschien had ik eerder op moeten staan, want mij en Jay in één auto leek mij niet bepaald slim plan. Bij de twee auto's bleef ik staan naast Rhoda. Raven had de plek voorin naast Nathe geclaimd. Verder was er nog niet echt veel verdeeld, hoewel Jay Emily had meegetrokken. Zoals Nathe en Raven net een soort broers en zussen waren -als het niet meer was- waren Jay en Emily ook een soort broer en zus van elkaar. Nou, zij liever dan ik. Ik besloot zelf maar een plekje naast het raam te claimen dan.
    'Dan ga ik bij één van de twee ramen zitten,' zei ik dus vrolijk.

    (blug, ik ben altijd slecht in weer inspringen na er even uit te zijn geweest. Let dus maar niet op de faalheid van deze post)


    Happy Birthday my Potter!

    Milan Counter

    Stilletjes luistede ik aan de gesprekken die gevoerd werden. Veel kreeg ik er niet van mee, alleen het woord "muggenspray" dat een kaar keer herhaald werd. Ik keek de woonkamer rond en luisterde met een half oor naar de stemmen om me heen. Heerlijk, vakantie. Ik schrok op toen links en rechts iedereen in beweging kwam en richting de deur begon te lopen.
    Ik griste mijn weekendtas van de grond en liep met de groep mee naar buiten, waar twee auto's stonden. Raven riep meteen dat ze naast Nathe wilde zitten, die zou sturen. Raven claimde meteen nog een plek bij het raam. Jay en Emily gingen al naar de andere auto, dus ik liep met ze mee, gooide zonder iets te zeggen mijn tas in de kofferbak en deed de deur open.
    'Is het goed als ik hier bijkom?' vroeg ik, een beetje aan de late kant. Voor zover ik wist had nog niemand echt een plek, dus ik wilde er snel een hebben. Ik wilde niet hoeven kiezen tussen met zijn vijven op de achterbank gepropt te zitten en de kofferbak.


    -

    Nathaniel (Nathe) Christopher Brooks
    Ik leunde even glimlachend tegen mijn auto en ademde even diep uit. Jep ik was nu al gesloopt, vooral door de pijn in mijn voet. En het feit dat ik de afgelopen week het ziekenhuis in en uit was geweest voor mijn half zusje. Ik rechtte mijn rug even en deed de auto deur open. "Raven dan mag jij de gehele reis broodjes in mijn mond duwen," zei ik en gooide mijn schoudertas vast in de auto. Ik keek Jay, Emily en Milan liepen naar Daniel's auto. Stiekem hoopte ik dat Sean en Rhoda dan nog bij mij kwamen zitten. En dan mochten hun MacKenzie hebben van me, haar kon ik toch niet uitstaan, en Daniël mocht mocht haar wel. Ik keek richting Avah en pakte mijn zonnebril in mijn handen. "Avah, zou jij de route beschrijving voor me op willen lezen, indien nodig?" Vroeg ik. Avah was daar wel verantwoordelijk genoeg voor en als ik het zelf moest doen, ging ik iets aanrijden. Dat wist ik al wel. Ik kon best autorijden, maar ik kon niet lezen en rijden tegelijk. Dat hadden we wel al gemerkt, zoals toen ik mijn auto ouders auto tegen een boom had geparkeerd. Ik liep naar de bestuurders kant van de auto en opende de deur alvast. Ik was soms zo ongeduldig.


    -ik post zo met Daniel-


    We've lived in the shadows for far too long.

    Raven Isabel Moore

    Toen ik mijn armen om Rhoda had gedaan legde ze haar armen ook even om mijn middel. Een glimlach was gekomen als begroeting. Toen had ik haar met me mee getrokken, ookal wist ik dat ze daar niet van hield. Maar ik was gewoon zo.
    Na mijn vraag keek ze even naar me en haalde haar schouders op. "Goed"' antwoordde ze toen met een glimlach. Ik glimlachte ook even. "Mooi zo," zei ik met een glimlach waarna ik haar rond zag kijken. Ze fronste even haar wenkbrauwen en haalde toen haar schouders op. "Ik ga de stoel naast Nathe claimen." Zei ik toen met een glimlach naar haar toe en toen ging ik naar zijn auto toe. In mijn handen had ik een tas met eten en drinken voor het geval dat.
    "Raven dan mag jij de gehele reis broodjes in mijn mond duwen," zei Nathe toen hij de autodeur open deed. Ik lachte even en riep toen naar Rhoda:
    "Kom je in deze auto zitten?" Ondertussen nam Nathe ookal plaats.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki


    Rhoda Alexis Gibbs.
    Outfit.

    Zonder dat ik het zelf echt doorhad vertrok mijn gezicht naar een ietwat walgende uitdrukking toen ik zag hoeveel mensen er in de auto van Daniël kropen. Het was dus redelijk duidelijk naar welke auto ik ging stappen. Ik bleef nog even staan, vraag me niet waarom, maar het idee dat ik zo'n paar uur in een auto moest zitten, liet me nog even buitenstaan.
    "Kom je in deze auto zitten ?" hoorde ik opeens de stem van Raven roepen. Ik keek haar kant uit en tot mijn opluchting, want ja ik voelde wel degelijk dingen als blijheid en opluchting, bedoelde ze de auto van Nathe. Ik knikte en kwam langzaam in beweging. Ik ging vanachter zitten aangezien Raven de stoel naast Nathe geclaimd had en legde me languit op de achterbank voor zolang het nog kon. Ik wist ook wel dat er hier iemand ging komen zitten en met een beetje geluk was het iemand waarvan ik wist dat ik hem of haar als hoofdsteun kon gebruiken.

    Emily Jane Murray
    Tot het moment dat Jay me meetrok maar buiten had ik er een beetje stil bij gezeten. Normaal was ik vrolijk een gesprek met een van mijn vrienden gestart, maar de combinatie van mijn zenuwen en het vroege tijdstip maakte dat ik niet erg spraakzaam was.
    Met een brede glimlach op mijn gezicht liep ik achter Jay aan, die me meenam naar de auto van Daniël. Even moest ik slikken; Daniël was een van de enige van onze groep waar ik het niet zo goed mee kon vinden. Al vanaf het begin vond ik hem veel te arrogant, iets waar ik totaal niet tegen kon. Maar voor deze reis moest ik me maar inhouden. Ik ging voor geen goud in de andere auto zitten als Jay daar niet in zat.
    Ik vond Jay al een tijdje leuk, maar ik wist dat hij me als niks meer dan zijn zusje zag. Vandaar dat ik het altijd voor me had gehouden. Of bijna altijd dan, ik had het ooit een keer in een dronken bui met Avah laten vallen, iets waar ze me heel hard om had uitgelachen, maar ze had het daarna nooit meer ter sprake gebracht en ik had het vermoeden dat ze het door de drank vergeten was.
    Ik nam plaats op de achterbank van de auto en keek naar buiten of de rest ook al zat. Ondanks mijn zenuwen, had ik zeker wel zin in deze reis.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 21:27 ]


    Valar Morghulis.

    [Ik zie dat er nog een jongen open is, zal ik die invullen? En wie kan mijne dan haten en ermee in de bergen belanden? ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    [Ik zie dat er nog een jongen open is, zal ik die invullen? En wie kan mijne dan haten en ermee in de bergen belanden? ^^]



    (Dit doet mij realiseren dat Daniël em Rhoda nog helemaal niet in de begin post staan, haha)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inermis schreef:
    (...)


    (Dit doet mij realiseren dat Daniël em Rhoda nog helemaal niet in de begin post staan, haha)


    [Betekend dit dan dat er geen plek meer over is? :'| ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 21:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    (...)

    [Betekend dit dan dat er geen plek meer over is? :'| ]


    (Klopt, maar ik heb momenteel twee mannelijke rollen, omdat we er een te kort kwamen. Van mij mag je die wel, als het van de topicmaakster mag, maar dan rijd je personage wel de tweede auto, surprise)

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 21:39 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inermis schreef:
    (...)

    (Klopt, maar ik heb momenteel twee mannelijke rollen, omdat we er een te kort kwamen. Van mij mag je die wel, als het van de topicmaakster mag, maar dan rijd je personage wel de tweede auto, surprise)


    [Nee, houd maar lekker ^^ Het was eigenlijk bedoeld als opvullig hihih. Ik hoef nu geen rol meer omdat het al vol zit ^^ ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avalee “Avah” Blue Cheshire

    Met samengeknepen ogen keek ik hoe Nathe met een haast uitgeputte uitstraling tegen zijn auto leunde. Hij moest echt beter op zichzelf gaan letten in plaats van op anderen. Wij redden ons wel en hadden er niks aan als hij tijdens de reis instortte door oververmoeidheid. Het was immers niet zo dat we naar een luxe hotel gingen waar je wenken bediend werd. Ik zei er echter nog maar even niks van. Straks verpestte het de sfeer.
    'Avah, zou jij de route beschrijving voor me op willen lezen, indien nodig?' vroeg Nathe mij, waarop ik knikte. Dat vond ik geen probleem om te doen. Het was simpel. Ze zeiden altijd dat vrouwen geen richtingsgevoel hadden, maar ik was nog nooit echt verdwaald en liep meestal ook niet geheel de verkeerde kant op, dus dat viel volgens mij allemaal wel mee. Rhoda nam ondertussen plaats op de achterbank waar ze languit ging liggen. Ik trok even mijn wenkbrauwen op, terwijl ik ook aanstalten maakte om te gaan zitten, alleen wel wachtte, gezien er nu dus geen plek was.Er vormde zich een grijns om mijn lippen.
    'Ik zou met alle liefde op je gaan zitten hoor, maar het lijkt mij voor jou niet zo fijn,' zei ik grappend en wachtte rustig tot ze normaal zou gaan zitten, zodat ik en waarschijnlijk nog wat mensen ook in de auto konden.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 16:40 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Raven Isabel Moore

    Rhoda keek mijn kant op waarna ze knikte en langzaam in beweging kwam. Ze ging achter zitten en legde zich languit op de achterbank. Even grinnikte ik zacht toen ik naar haar keek. Toen keek ik even naar buiten waar ik Avalee haar wenkbrauwen op zag trekken en aanstalten maakte om te gaan zitten. Er vormde zich een grijns om haar lippen.
    'Ik zou met alle liefde op je gaan zitten hoor, maar het lijkt mij voor jou niet zo fijn,' zei Avalee grappend en wachtte rustig tot ze normaal ging zitten. Zacht lachte ik even en rekte me toen uit, voor zover dat kon, om de slaap een beetje uit mijn lichaam te verdrijven die steeds maar weer terug leek te komen. Even gaapte ik zacht en ik hoopte dat niemand dat op zou merken. Mijn hoofd legde ik even tegen het raam aan en ik kreeg het gevoel alsof ik het zo weer in slaap kon vallen, maar ik probeerde mezelf wakker te houden. Want als Nathe trek kreeg moest hij wel iets te eten hebben. Toch sloot ik mijn ogen voor een moment, omdat we toch niet gingen rijden. Ik viel toch niet in slaap, hoopte ik.

    Jay Matthew Underwood

    Even keek ik naar buiten toe waar ik Blondie en Nathe nog zag staan en Rhoda. Nou ja, zij waren de enige die ik nog zo snel zag. Een paar seconden later waren hun ook in de auto. Alleen Blondie stond nog in de deuropening van de auto. Even bestudeerde ik haar. Ze was niet zo heel lang, blonde haren, donkere ogen. Of dat leek alleen zo. Ja, het ultieme meisje voor alle jongens. Behalve ik dan. Andere jongens verklaarden me voor gek dat ik haar niet mocht, maar goed. Ik verklaar hun voor gek dat ze haar leuk vinden.
    Ik weet niet hoe het komt, maar vanaf het begin dat we elkaar tegen kwamen mocht ik haar niet. En zij mij waarschijnlijk ook al niet. Volgens mij botste we toen tegen elkaar op. O ja, dat was het. Hoe dan ook, liever zonder Blondie dan met. Zou ik geen problemen mee gehad hebben.
    Ik keek weer weg, mijn ogen richtte zich nu op Emily. Zij had blonde haren met krullen. Even glimlachte ik en draaide voorzichtig een lok van haar - haar om mijn vinger heen. Zelf vond ik dat ze mooi haar had. Toen liet ik het weer los en keek haar met een glimlach aan.
    "Heb je er zin in?" Vroeg ik toen aan haar en sloeg zacht een arm om haar heen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    (xBoselfje --> Pumbaa )


    -

    Pumbaa schreef:
    (xBoselfje --> Pumbaa )


    || Ghehe, leuke naam.^^ Maar even voor iedereen. Ik ga iedereen een bericht sturen want ik vind het jammer dat deze RPG nu al dood aan het gaan is, zo nodig zal ik een nieuw rollentopic aanmaken. Eerst wou ik hier een story van maken, maar dat heb ik niet gedaan omdat het me leuker als rpg leek. Als die hierna nog een keer vastloop zal ik er denk ik een story van maken. Ik ga iedereen nu een bericht sturen met de vraag of ze nog mee willen doen. ||


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki