• Het leek me wel leuk om een algemeen topic te maken aangezien er al veel langs gekomen zijn. Als het topic gesloten is omdat het vol is mag iemand anders de beginpost gewoon overnemen.

    Als je iemand zoekt kan je hier een berichtje plaatsen, dan zet ik je in de beginpost. Zoek je niemand meer, laat het dan even weten! Als er iemand tussen staat met wie je wilt spelen, stuur diegene dan even een pbtje. Vul het volgende lijstje in:

    Username: (niet in een link zetten alsjeblieft)
    Genres:
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang)
    Via PB of story:

    Je mag hier ook gewoon oproepjes doen, dan hoef je het lijstje niet in te vullen!

    Imagines: Hunger Games, OP, One Direction | gemiddeld | beide
    SnowHeart: Hunger Games, OP, One Direction, Fantasy | alles | beide
    Beifong: Hunger Games, OP, One Direction, Harry Potter next generation (Tedoire), overige ideeën | kort/gemiddeld | beide
    Knetterdisco: Hunger Games, OP, One Direction, Fantasy, overige ideeën | kort/gemiddeld | beide
    Oceanus: Hunger Games, OP, One Direction| kort/gemiddeld | beide
    Silhouette: Hunger Games, OP, Fantasy, Harry Potter, Divergent | alles | liever story
    Wunjo: Hunger Games, The Hobbit/LOTR | kort/gemiddeld | PB
    Tenacious: Hunger Games, OP, Fantasy, One Direction, overige ideeën | kort/gemiddeld | PB
    Smother: Hunger Games, OP, Fantasy, Divergent, Teen Wolf, Mortal Instruments, dingen in een andere tijdzetting | gemiddeld/lang | PB
    Inermis: Hunger games, OP, Fantasy, Harry Potter, Doctor Who, Teen Wolf, Supernatural, Avontuur, Horror, Sci-fi, Detective, History, Apocalypse | gemiddeld/lang | beide
    Raccoon: Hunger Games, OP, Fantasy | kort | PB
    Squirrelpaw: Hunger Games, OP | lang | story
    BurningFlame: Hunger Games, Fantasty, Drama, Justin Bieber, POTC, LOTR, Twilight, overige ideeën | lang | beide
    KiliOfDurin: OP, One Direction, Fantasy, Doctor Who, Tolkien universe, Marvel universe | kort/gemiddeld in PB, lang in story
    JustLovegood: OP, One Direction, Fantasy, Doctor Who, twilight , Mortal Instruments | gemiddeld | beide
    DemonTeddy: OP, One Direction, Vampire Diaries, The originals, Twilight, POTC, zeemeerminnen, Game of Thrones, Teen wolf | lang | pb
    Cheshere: OP, One Direction, Justin Bieber | kort | PB
    CurIs: OP, One Direction | kort/gemiddeld | PB
    Rayhi: OP, One Direction | gemiddeld/lang | beide
    Ender: OP, Fantasy, Medieval, Detective, Shounen ai, Yaoi | gemiddeld/lang | beide
    SnowFrost: OP, Fantasy | gemiddeld/lang | beide
    Morticia: OP, Fantasy, Detective, Mystery, Horror | gemiddeld/lang | story
    Chiroptera: OP, Fantasy, Detective/misdaad, Mystery, Horror, Action, Romance | lang | beide
    Murderhouse: OP, Fantasy, Twilight, American Horror Story, Harry Potter, overige ideeën | lang | pb
    Sheridan: OP | gemiddeld | PB
    Ubiquitous: OP | lang | story
    Meraki: OP | alles | mail of PB
    Maximesa: Fantasy, History | kort/gemiddeld | story
    Tolkien: Fantasy, Science-fiction, overige ideeën | gemiddeld/lang | beide
    LetUsBurn: Fantasy, Science-fiction, Horror, Mystery | gemiddeld/lang | beide
    Sigil: Fantasy, Avontuur, Harry Potter, Marvel, Detectives, History, overige ideeën | gemiddeld/lang | liefst story
    Newton: Fantasy, Avontuur, The Hobbit/LotR, Sherlock, The Walking Dead | alles | PB
    XlaheyX: Fantasy, Middeleeuwen, Real life | lang | beide
    BarnOwl: Fantasy, Middeleeuwen, Lord of the Rings/The Hobbit, Harry Potter, Once upon a time, Pirates of the caribbean | gemiddeld | beide
    Animus: Fantasy, overige ideeën | gemiddeld/lang | beide
    Rozijn: Liefde, Drama, Haat | lang | beide
    Cherri: Glee, Klaine | kort/gemiddeld | PB
    LegoIas: alles | liefst lang | beide
    Json: alles | kort | PB
    Yourfriend: alless | gemiddeld | story
    Paracosm: OP / Fantasy / Divergent / Teen Wolf / Hunger Games / Mortal Instruments | Gemiddeld / Lang | PB / Story

    Naamsveranderingen graag doorgeven, als je een aanpassing maakt, quote dan je vorige bericht met je aanpassing eronder.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 23:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juli 2014 - 22:42 ]


    Your make-up is terrible

    Tigresse schreef:
    (...)
    Is er echt niemand? Of schrik ik jullie af vanwege het onderwerp of de lengte van de posts die ik prefereer? D:
    Nogmaals, naast Divergent vind ik Onbekende Personen ook goed.

    Ik zou me wel als kandidaat op willen geven, maar ik doe er aan al best wat mee. Dus als ik reageer, ligt het er echt aan van wat ik nog moet schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou dus heel graag een OP orpg met iemand beginnen, maar ik weet zelf geen verhaallijn.
    Moest iemand van jullie zin hebben en een idee hebben mag je gerust een pb versturen naar me ^^
    Ooh en het liefst doe ik het in een verhaal en als het kan lange posts.


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Wilt echt niemand een ORPG met me beginnen? :c


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Iemand zin in een ORPG? Het word wel mijn eerste keer, dus stuur me even een PB'tje als je wilt. Ik sta overal voor open!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Tigresse schreef:
    Is er iemand die zin heeft in om een ORPG met mij te schrijven over Divergent? Ik RPG wel met een meisje over Divergent in het Engels, maar zij is nu op vakantie en heeft tevens weinig tijd om met me te schrijven, en ik wil eigenlijk héél graag met iemand over Divergent blijven schrijven. (:
    Onbekende Personen is ook oké. Ik schrijf het liefste langere stukken in storyvorm, maar ik vind het prima om me aan te passen aan iemands schrijfstijl en het aantal woorden dat hij of zij kan halen. Ik weiger echter om one-liners te schrijven.


    Ik heb wel interesse Fabsel ^^

    Ik wil trouwens wel op de lijst:
    Paracosm (Mirte) –– OP / Fantasy / Divergent / Teen Wolf / Hunger Games / Mortal Instruments • Gemiddeld / Lang • PB / Story


    Username: Hemwin.
    Genres: Harry Potter/5 Seconds of Summer/One Direction/Mortal Instruments/Percy Jackson/OP/Fantasy
    Lange/korte posts: Kort tot gemiddeld.
    Via PB of story: Maakt niet uit, voorkeur naar story.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    aestivate schreef:
    Ik zou dus heel graag een OP orpg met iemand beginnen, maar ik weet zelf geen verhaallijn.
    Moest iemand van jullie zin hebben en een idee hebben mag je gerust een pb versturen naar me ^^
    Ooh en het liefst doe ik het in een verhaal en als het kan lange posts.


    Ik heb je een berichtje gestuurd. ;3

    En Mirte, je mag het zelf er ook bij zetten hoor, aangezien je mod bent. ;3 Ik ben heel erg lui.


    Your make-up is terrible

    Tigresse schreef:
    (...)

    Is er echt niemand? Of schrik ik jullie af vanwege het onderwerp of de lengte van de posts die ik prefereer? D:
    Nogmaals, naast Divergent vind ik Onbekende Personen ook goed.


    Als je nog iemand zoekt...


    Your make-up is terrible

    Bedankt voor alle reacties op mijn verzoekje. Nu ben ik wel weer eventjes zoet. Voorlopig heb ik dus geen RPG-maatje meer nodig. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben opzoek naar iemand die ORPG met mij wil beginnen. Ik sta open voor eigenlijk alles, denk aan OP RPG's, maar ook Harry Potter gerelateerd etc. Het enige waar ik me liever niet aan wil wagen is aan fanfictions van 1D en 5SOS. (Ik heb niks met deze bands en mijn kennis hierover is nihil.)

    Zelf schrijf ik het liefst in de hij/zij vorm en dan in de verleden tijd. Mocht je liever in de ik-vorm schrijven dan vind ik het geen probleem om me daar op aan te passen. De verleden tijd vind ik echter wel een pré.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Username: XLifeless
    Genres: Ik sta overal voor open. (:
    Lange/korte posts: Kort, ben ik bang..
    Via PB of story: Maakt me niet uit (:


    I bet people don't understand that I'm joking 800% of the time.

    Even een bump.

          Wie wil er een ORPG met mij starten? Dat vind ik zelf persoonlijk wat gemakkelijker dan een RPG en vind ik fijner.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Even een bump.

          Wie wil er een ORPG met mij starten? Dat vind ik zelf persoonlijk wat gemakkelijker dan een RPG en vind ik fijner.


    Als ik tijd kan vinden, wil ik wel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Psychobat schreef:
    Even een bump.

          Wie wil er een ORPG met mij starten? Dat vind ik zelf persoonlijk wat gemakkelijker dan een RPG en vind ik fijner.


    Heel graag Lucca!


    @ Mirte: Dat zou heel gaaf zijn, maar het onderwerp moet je wel aanspreken. Ik had een RPG idee aangemaakt, maar niemand wil er aan meedoen :') Daarom dat een ORPG mij het handigst lijkt.

    Gustin schreef:
    (...)

    Als ik tijd kan vinden, wil ik wel.

    Als je het echt heel erg druk hebt, wil ik je niet tot last zijn. Ik wil wel, maar ik wil niet dat je door mijn toedoen teveel hooi op je vork doet.
          Daarbij moet het idee je wel aanspreken.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 16:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.