• Het leek me wel leuk om een algemeen topic te maken aangezien er al veel langs gekomen zijn. Als het topic gesloten is omdat het vol is mag iemand anders de beginpost gewoon overnemen.

    Als je iemand zoekt kan je hier een berichtje plaatsen, dan zet ik je in de beginpost. Zoek je niemand meer, laat het dan even weten! Als er iemand tussen staat met wie je wilt spelen, stuur diegene dan even een pbtje. Vul het volgende lijstje in:

    Username: (niet in een link zetten alsjeblieft)
    Genres:
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang)
    Via PB of story:

    Je mag hier ook gewoon oproepjes doen, dan hoef je het lijstje niet in te vullen!

    Imagines: Hunger Games, OP, One Direction | gemiddeld | beide
    SnowHeart: Hunger Games, OP, One Direction, Fantasy | alles | beide
    Beifong: Hunger Games, OP, One Direction, Harry Potter next generation (Tedoire), overige ideeën | kort/gemiddeld | beide
    Knetterdisco: Hunger Games, OP, One Direction, Fantasy, overige ideeën | kort/gemiddeld | beide
    Oceanus: Hunger Games, OP, One Direction| kort/gemiddeld | beide
    Silhouette: Hunger Games, OP, Fantasy, Harry Potter, Divergent | alles | liever story
    Wunjo: Hunger Games, The Hobbit/LOTR | kort/gemiddeld | PB
    Tenacious: Hunger Games, OP, Fantasy, One Direction, overige ideeën | kort/gemiddeld | PB
    Smother: Hunger Games, OP, Fantasy, Divergent, Teen Wolf, Mortal Instruments, dingen in een andere tijdzetting | gemiddeld/lang | PB
    Inermis: Hunger games, OP, Fantasy, Harry Potter, Doctor Who, Teen Wolf, Supernatural, Avontuur, Horror, Sci-fi, Detective, History, Apocalypse | gemiddeld/lang | beide
    Raccoon: Hunger Games, OP, Fantasy | kort | PB
    Squirrelpaw: Hunger Games, OP | lang | story
    BurningFlame: Hunger Games, Fantasty, Drama, Justin Bieber, POTC, LOTR, Twilight, overige ideeën | lang | beide
    KiliOfDurin: OP, One Direction, Fantasy, Doctor Who, Tolkien universe, Marvel universe | kort/gemiddeld in PB, lang in story
    JustLovegood: OP, One Direction, Fantasy, Doctor Who, twilight , Mortal Instruments | gemiddeld | beide
    DemonTeddy: OP, One Direction, Vampire Diaries, The originals, Twilight, POTC, zeemeerminnen, Game of Thrones, Teen wolf | lang | pb
    Cheshere: OP, One Direction, Justin Bieber | kort | PB
    CurIs: OP, One Direction | kort/gemiddeld | PB
    Rayhi: OP, One Direction | gemiddeld/lang | beide
    Ender: OP, Fantasy, Medieval, Detective, Shounen ai, Yaoi | gemiddeld/lang | beide
    SnowFrost: OP, Fantasy | gemiddeld/lang | beide
    Morticia: OP, Fantasy, Detective, Mystery, Horror | gemiddeld/lang | story
    Chiroptera: OP, Fantasy, Detective/misdaad, Mystery, Horror, Action, Romance | lang | beide
    Murderhouse: OP, Fantasy, Twilight, American Horror Story, Harry Potter, overige ideeën | lang | pb
    Sheridan: OP | gemiddeld | PB
    Ubiquitous: OP | lang | story
    Meraki: OP | alles | mail of PB
    Maximesa: Fantasy, History | kort/gemiddeld | story
    Tolkien: Fantasy, Science-fiction, overige ideeën | gemiddeld/lang | beide
    LetUsBurn: Fantasy, Science-fiction, Horror, Mystery | gemiddeld/lang | beide
    Sigil: Fantasy, Avontuur, Harry Potter, Marvel, Detectives, History, overige ideeën | gemiddeld/lang | liefst story
    Newton: Fantasy, Avontuur, The Hobbit/LotR, Sherlock, The Walking Dead | alles | PB
    XlaheyX: Fantasy, Middeleeuwen, Real life | lang | beide
    BarnOwl: Fantasy, Middeleeuwen, Lord of the Rings/The Hobbit, Harry Potter, Once upon a time, Pirates of the caribbean | gemiddeld | beide
    Animus: Fantasy, overige ideeën | gemiddeld/lang | beide
    Rozijn: Liefde, Drama, Haat | lang | beide
    Cherri: Glee, Klaine | kort/gemiddeld | PB
    LegoIas: alles | liefst lang | beide
    Json: alles | kort | PB
    Yourfriend: alless | gemiddeld | story
    Paracosm: OP / Fantasy / Divergent / Teen Wolf / Hunger Games / Mortal Instruments | Gemiddeld / Lang | PB / Story

    Naamsveranderingen graag doorgeven, als je een aanpassing maakt, quote dan je vorige bericht met je aanpassing eronder.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 23:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juli 2014 - 22:42 ]


    Your make-up is terrible

    Derive schreef:
    (...)
    Heel graag Lucca!

    Are you for real?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Psychobat schreef:
    @ Mirte: Dat zou heel gaaf zijn, maar het onderwerp moet je wel aanspreken. Ik had een RPG idee aangemaakt, maar niemand wil er aan meedoen :') Daarom dat een ORPG mij het handigst lijkt.

    (...)
    Als je het echt heel erg druk hebt, wil ik je niet tot last zijn. Ik wil wel, maar ik wil niet dat je door mijn toedoen teveel hooi op je vork doet.
          Daarbij moet het idee je wel aanspreken.


    Ik heb je idee even bekeken en ben er heel enthousiast over ^^ Het heeft spanning en een verhaallijn waardoor het niet al te snel ' stil ' gaat lopen – dus ik zou het verhaal graag met je willen uitschrijven in 'n ORPG (:

    Jazzie schreef:
    (...)
    Are you for real?


    Eh, ja?


    Derive schreef:
    (...)
    Eh, ja?

    Nou, heel veel plezier hé.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Nou, heel veel plezier hé.


    Bedankt (':


    Derive schreef:
    (...)
    Bedankt (':

    Geen probleem hoor, ik zei het graag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Derive schreef:
    (...)

    Ik heb je idee even bekeken en ben er heel enthousiast over ^^ Het heeft spanning en een verhaallijn waardoor het niet al te snel ' stil ' gaat lopen – dus ik zou het verhaal graag met je willen uitschrijven in 'n ORPG (:

    Gelukkig dat het onderwerp je aanspreekt! Hier en daar zijn er natuurlijk nog wel wat aanpassingen te maken, maar het gaat vooral om dat ze die missie uitvoeren.
          Ik zie nu pas dat je een pb had gestuurd. Vanavond zal ik die beantwoorden. Via mijn mobiel is dat nogal kut om te beantwoorden.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 16:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    @ Mirte: Dat zou heel gaaf zijn, maar het onderwerp moet je wel aanspreken. Ik had een RPG idee aangemaakt, maar niemand wil er aan meedoen :') Daarom dat een ORPG mij het handigst lijkt.

    (...)
    Als je het echt heel erg druk hebt, wil ik je niet tot last zijn. Ik wil wel, maar ik wil niet dat je door mijn toedoen teveel hooi op je vork doet.
          Daarbij moet het idee je wel aanspreken.


    Momenteel heb ik het niet heel druk, ik weet enkel niet hoe druk ik het zal hebben in mijn volgende module met school. Anders wacht ik even af met hoe druk ik het krijg, en dat ik je een berichtje stuur als ik genoeg tijd heb?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gustin schreef:
    (...)

    Momenteel heb ik het niet heel druk, ik weet enkel niet hoe druk ik het zal hebben in mijn volgende module met school. Anders wacht ik even af met hoe druk ik het krijg, en dat ik je een berichtje stuur als ik genoeg tijd heb?

    Dat is helemaal goed! Wat fijner is voor jou i.v.m. school =) Wanneer is je volgende module?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Dat is helemaal goed! Wat fijner is voor jou i.v.m. school =) Wanneer is je volgende module?


    Die begint volgende week.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gustin schreef:
    (...)

    Die begint volgende week.

    Okay! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laat ik het hier eens proberen.

    Username: IrishNialler
    Genres: 1D, OP, Glee, Hungergames, Divergent, Drama. Ik sta voor alles principe.
    Lange/korte posts: Kort, maar ik wil graag verder oefenen met gemiddelde posten. Dus ook gemiddeld.
    Via PB of story: Pb.

    Pb's met ideeën zijn altijd welkom!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is er iemand die toevallig een The Last Ship RPG wil beginnen? (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Is er iemand die toevallig een The Last Ship RPG wil beginnen? (cat)


    Yes.
    Maar het staat wel nog steeds op mijn to-watch list :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    Is er iemand die toevallig een The Last Ship RPG wil beginnen? (cat)

    Waar gaat dat precies over?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Waar gaat dat precies over?


    Het is een nieuwe serie, dus ga ik het even onder de spoilerknop zetten. Just to be sure, als je het nog wilt kijken, niet klikken. (Al is het meer een samenvatting van de eerste aflevering)

    Het gaat over een militair schip dat 4 maanden nieuwe wapens uittest bij de Noord-Pool, terwijl er ook twee wetenschappers aan boord zijn om monsters te verzamelen op de pool zelf. Het schip heeft in die 4 maanden totale radiostilte gehad (super secret mission), dus heeft geen idee wat er speelt op de wereld. Als ze echter klaar zijn, gebeurd er iets waardoor ze ontdekken dat de wetenschappers daar niet voor niks zitten en zij wél contact hebben gehad met de regering. Zij weten dus wel dat de halve wereldbevolking dood is of besmet is met een ziekte en de meeste regeringen gevallen zijn. Die wetenschappers waren dus daar om ondertussen de stam van het virus te vinden en de hele missie van de nieuwe wapens testen was maar een dekmantel. Het virus heeft zich echter sneller verspreid dan verwacht. Nu moeten ze dus terug naar Amerika varen, maar alle labs zijn niet veilig, waardoor ze het antiserum aan boord moeten ontwikkelen, terwijl de Russen (de regering is ook gevallen, ze werken onder een bepaalde natie of zo) het proberen te saboteren, of iets dergelijks. Er is ook uitgekomen dat het virus is gemanipuleerd in een lab en daardoor zo snel verspreid is.


    Your make-up is terrible