• Het leek me wel leuk om een algemeen topic te maken aangezien er al veel langs gekomen zijn. Als het topic gesloten is omdat het vol is mag iemand anders de beginpost gewoon overnemen.

    Als je iemand zoekt kan je hier een berichtje plaatsen, dan zet ik je in de beginpost. Zoek je niemand meer, laat het dan even weten! Als er iemand tussen staat met wie je wilt spelen, stuur diegene dan even een pbtje. Vul het volgende lijstje in:

    Username: (niet in een link zetten alsjeblieft)
    Genres:
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang)
    Via PB of story:

    Je mag hier ook gewoon oproepjes doen, dan hoef je het lijstje niet in te vullen!

    Imagines: Hunger Games, OP, One Direction | gemiddeld | beide
    SnowHeart: Hunger Games, OP, One Direction, Fantasy | alles | beide
    Beifong: Hunger Games, OP, One Direction, Harry Potter next generation (Tedoire), overige ideeën | kort/gemiddeld | beide
    Knetterdisco: Hunger Games, OP, One Direction, Fantasy, overige ideeën | kort/gemiddeld | beide
    Oceanus: Hunger Games, OP, One Direction| kort/gemiddeld | beide
    Silhouette: Hunger Games, OP, Fantasy, Harry Potter, Divergent | alles | liever story
    Wunjo: Hunger Games, The Hobbit/LOTR | kort/gemiddeld | PB
    Tenacious: Hunger Games, OP, Fantasy, One Direction, overige ideeën | kort/gemiddeld | PB
    Smother: Hunger Games, OP, Fantasy, Divergent, Teen Wolf, Mortal Instruments, dingen in een andere tijdzetting | gemiddeld/lang | PB
    Inermis: Hunger games, OP, Fantasy, Harry Potter, Doctor Who, Teen Wolf, Supernatural, Avontuur, Horror, Sci-fi, Detective, History, Apocalypse | gemiddeld/lang | beide
    Raccoon: Hunger Games, OP, Fantasy | kort | PB
    Squirrelpaw: Hunger Games, OP | lang | story
    BurningFlame: Hunger Games, Fantasty, Drama, Justin Bieber, POTC, LOTR, Twilight, overige ideeën | lang | beide
    KiliOfDurin: OP, One Direction, Fantasy, Doctor Who, Tolkien universe, Marvel universe | kort/gemiddeld in PB, lang in story
    JustLovegood: OP, One Direction, Fantasy, Doctor Who, twilight , Mortal Instruments | gemiddeld | beide
    DemonTeddy: OP, One Direction, Vampire Diaries, The originals, Twilight, POTC, zeemeerminnen, Game of Thrones, Teen wolf | lang | pb
    Cheshere: OP, One Direction, Justin Bieber | kort | PB
    CurIs: OP, One Direction | kort/gemiddeld | PB
    Rayhi: OP, One Direction | gemiddeld/lang | beide
    Ender: OP, Fantasy, Medieval, Detective, Shounen ai, Yaoi | gemiddeld/lang | beide
    SnowFrost: OP, Fantasy | gemiddeld/lang | beide
    Morticia: OP, Fantasy, Detective, Mystery, Horror | gemiddeld/lang | story
    Chiroptera: OP, Fantasy, Detective/misdaad, Mystery, Horror, Action, Romance | lang | beide
    Murderhouse: OP, Fantasy, Twilight, American Horror Story, Harry Potter, overige ideeën | lang | pb
    Sheridan: OP | gemiddeld | PB
    Ubiquitous: OP | lang | story
    Meraki: OP | alles | mail of PB
    Maximesa: Fantasy, History | kort/gemiddeld | story
    Tolkien: Fantasy, Science-fiction, overige ideeën | gemiddeld/lang | beide
    LetUsBurn: Fantasy, Science-fiction, Horror, Mystery | gemiddeld/lang | beide
    Sigil: Fantasy, Avontuur, Harry Potter, Marvel, Detectives, History, overige ideeën | gemiddeld/lang | liefst story
    Newton: Fantasy, Avontuur, The Hobbit/LotR, Sherlock, The Walking Dead | alles | PB
    XlaheyX: Fantasy, Middeleeuwen, Real life | lang | beide
    BarnOwl: Fantasy, Middeleeuwen, Lord of the Rings/The Hobbit, Harry Potter, Once upon a time, Pirates of the caribbean | gemiddeld | beide
    Animus: Fantasy, overige ideeën | gemiddeld/lang | beide
    Rozijn: Liefde, Drama, Haat | lang | beide
    Cherri: Glee, Klaine | kort/gemiddeld | PB
    LegoIas: alles | liefst lang | beide
    Json: alles | kort | PB
    Yourfriend: alless | gemiddeld | story
    Paracosm: OP / Fantasy / Divergent / Teen Wolf / Hunger Games / Mortal Instruments | Gemiddeld / Lang | PB / Story

    Naamsveranderingen graag doorgeven, als je een aanpassing maakt, quote dan je vorige bericht met je aanpassing eronder.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 23:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juli 2014 - 22:42 ]


    Your make-up is terrible

    Iemand zin in een ORPG in een andere tijd? (de voorkeur middeleeuwen)
    Dit mag ook fantasie en alles bevatten. Stuur dan een pm (:


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Iemand interesse in een romance/bromance rpg met 1D en nog een ander iets erbij dus nog een fandom

    stuur me maar even een bericht bij interesse.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Iemand interesse in een The Walking Dead ORPG - of in elk geval in zo'n setting?


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    Iemand interesse in een The Walking Dead ORPG - of in elk geval in zo'n setting?

    ;X

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 22:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rollins schreef:
    Iemand interesse in een The Walking Dead ORPG - of in elk geval in zo'n setting?

    Ik zou het willen als ik al niet zoveel had. Een andere keer?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caffeine schreef:
    (...)
    ;X


    What? D

    Sacramental schreef:
    (...)
    Ik zou het willen als ik al niet zoveel had. Een andere keer?


    Deal. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Deal. c:

    D? ;p. Ik wou zeggen 'Ik!', maar ik laat de kans wel aan een ander over haha. We hebben al een ORPG samen lopen en ik wil niet als een stalker overkomen ofzo ;x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    D? ;p. Ik wou zeggen 'Ik!', maar ik laat de kans wel aan een ander over haha. We hebben al een ORPG samen lopen en ik wil niet als een stalker overkomen ofzo ;x


    Awe ik zou hem inderdaad wel graag met je doen though - evenals een Quiver ORPG. Maar ik wil hem nou juist omdat iedereen het erg druk lijkt te hebben met al hun ORPG's en reacties echt dagen tussen elkaar liggen - iedereen lijkt dezelfde klok te hebben hiermee, hahaha. Nu hoop ik dus dat er iemand zal reageren die een andere klok heeft. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Mijn klok loopt helaas (bijna) alleen in het weekend, doordeweeks ben ik gewoon te moe om te schrijven. :c


    Your make-up is terrible

    Rollins schreef:
    (...)

    Awe ik zou hem inderdaad wel graag met je doen though - evenals een Quiver ORPG. Maar ik wil hem nou juist omdat iedereen het erg druk lijkt te hebben met al hun ORPG's en reacties echt dagen tussen elkaar liggen - iedereen lijkt dezelfde klok te hebben hiermee, hahaha. Nu hoop ik dus dat er iemand zal reageren die een andere klok heeft. ;D

    Quiver would be awesome haha, maar iemand was je daarmee voor ;3. Alleen snap ik dat laatste niet echt wat je daarmee bedoelt? De klok ligt overhoop of wattes? :'D Forgive me my stupidness.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Michonne schreef:
    Mijn klok loopt helaas (bijna) alleen in het weekend, doordeweeks ben ik gewoon te moe om te schrijven. :c


    Ikzelf heb in het weekend dus echt helemaal geen tijd, haha. c:

    Caffeine schreef:
    (...)
    Quiver would be awesome haha, maar iemand was je daarmee voor ;3. Alleen snap ik dat laatste niet echt wat je daarmee bedoelt? De klok ligt overhoop of wattes? :'D Forgive me my stupidness.


    Dat zag ik al, jammer. :c Nou ik ORPG met meerdere mensen - achter de schermen vooral - maar de meeste reageren dan ook allemaal tegelijk, dus krijg ik ineens een hele opstapeling van dingen die ik moet verwerken, terwijl ik vervolgens enkele dagen/week of iets dergelijks helemaal niets hoor. Niet erg natuurlijk, maar het is dus echt allemaal precies tegelijk. Niets, en dan ineens alles. xd Dus ik wil het nu gewoon met verschillende mensen doen, zodat er hopelijk wat meer afwisseling is in de tijden ertussen. xd


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Dat zag ik al, jammer. :c Nou ik ORPG met meerdere mensen - achter de schermen vooral - maar de meeste reageren dan ook allemaal tegelijk, dus krijg ik ineens een hele opstapeling van dingen die ik moet verwerken, terwijl ik vervolgens enkele dagen/week of iets dergelijks helemaal niets hoor. Niet erg natuurlijk, maar het is dus echt allemaal precies tegelijk. Niets, en dan ineens alles. xd Dus ik wil het nu gewoon met verschillende mensen doen, zodat er hopelijk wat meer afwisseling is in de tijden ertussen. xd

    Haha, post ik altijd tegelijkertijd als hun dan? ;p Funny shit. Didn't know that. Ik ga in ieder geval zo snel mogelijk proberen te reageren voor die Catfish van ons. ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Haha, post ik altijd tegelijkertijd als hun dan? ;p Funny shit. Didn't know that. Ik ga in ieder geval zo snel mogelijk proberen te reageren voor die Catfish van ons. ;3


    Nou ik zal het zo zeggen in jouw geval... het is nu al zo'n zes dagen rustig bij ons ORPG. en ik wacht nu precies zeven dagen op iemand anders, haha. ;D De rest zit ongeveer op de acht, geloof ik. xd Was niet bedoeld om je nu te dwingen hoor, het valt me gewoon op. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Nou ik zal het zo zeggen in jouw geval... het is nu al zo'n zes dagen rustig bij ons ORPG. en ik wacht nu precies zeven dagen op iemand anders, haha. ;D De rest zit ongeveer op de acht, geloof ik. xd Was niet bedoeld om je nu te dwingen hoor, het valt me gewoon op. c:

    Serieus? Omfg :'D Ik zal morgen posts eruit persen! Van 't weekend ga ik naar m'n moeder en dan kan ik niet echt schrijven, want dan ga ik een driedubbele verjaardag vieren :'D Die van Maia, mn zusje en mezelf :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Serieus? Omfg :'D Ik zal morgen posts eruit persen! Van 't weekend ga ik naar m'n moeder en dan kan ik niet echt schrijven, want dan ga ik een driedubbele verjaardag vieren :'D Die van Maia, mn zusje en mezelf :'D


    Haha, doe rustig joh. ;D I'm fine, I'll survive. Maar have fun met de driedubbele verjaardag! Sounds nice. ;D
    Oké, hmm... Even mijn ORPG onderwerpen verbreden.
    » The Walking Dead, The 100, Skyrim, Assassin's Creed, Tomb Raider, Spartacus, Game of Thrones, of gewoon OP. Voor de fandoms geldt overigens met bestaande characters of een geheel nieuwe setting - beide spreekt me enorm aan. ;D


    I'm your little ray of pitch black.