• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden
    VOL


    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Dillon
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    - Reservatie Halcyon
    -

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk + Foto:
    Familie:
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    Extra's:

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 18:13 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ze komt eraan!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Rol: Beroemdheid
    Naam: Francisco 'Chico' Lachowski
    Nationaliteit: Braziliaans
    Beroep: Francisco is model. In 2009 is hij bekend geworden door een modellenwedstrijd en stond onder contract bij Ford Models. Hij liep shows voor Versace, Dior, Gucci, Armani en Dolce & Gabbana.
    Innerlijk: Francisco is een jongen vol doorzettingsvermogen en zelfvertrouwen. Hierdoor kan hij een beetje uit de hoogte overkomen en denken mensen dat hij arrogant is, wat totaal niet het geval is. Hij weet wat hij wilt en wilt graag dat mensen naar hem luisteren.
    Maar als mensen hem beter leren kennen, komen ze te weten dat het echt een leuke en spontane jongen is, die eigenlijk het beste wilt voor iedereen. Alleen, als hij je niet mag, maakt hij dat ook echt wel duidelijk.
    Uiterlijk:




    Familie: Sinds 30 November 2013 is hij getrouwd met Jessiann die hij nu zijn vrouw mag noemen. Sinds Maart 2013 mag hij zichzelf ook vader noemen, want hij heeft een zoontje, Milo
    Hoe ontvoerd: Hij stond op het punt een taxi naar het vliegveld van New York te nemen, om naar de locatie van een nieuwe shoot te gaan. De taxi reed alleen niet naar het vliegveld. Waar hij wel heen reed, weet Francisco niet. Onderweg is hij bedwelmd.
    Extra: Hij heeft last van claustrofobie.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Moet ik mijn rol hier nu ook plaatsen? want die was namelijk al af op het oude topic.


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Moet ik mijn rol hier nu ook plaatsen? want die was namelijk al af op het oude topic.
    Ja, doe maar wel. Je kunt hem van daar toch gewoon kopieëren?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ja, ik ga het nu doen.


    How far is far

    Rol: Beroemdheid.
    Naam: Liam James Payne.
    Nationaliteit: Brits, Wolverhampton.
    Beroep: Zanger.
    Innerlijk: Liam is een lieve, spontane jongen, waarmee je kunt lachen. Hij is aardig verlegen, maar als je hem beter leert kennen, is hij helemaal zichzelf. Hij houd ontzettend veel van zijn familie en vrienden, en is bereid om voor hun door het vuur te gaan. Zijn vertrouwen is niet snel te winnen, en als je zijn vertrouwen hebt moet je er zuinig op zijn, want als je het bij hem verpest, is de kans groot dat hij je nooit meer vertrouwd.
    Uiterlijk: Liam heeft bruin haar wat meestal in een kuif zit. Ook heeft hij bruine ogen waarmee hij je als een puppy aan kunt kijken. Hij is rond de 1.78 lang, en hij heeft een paar tattoos.


    Familie: Hij heeft een vader: Geoff Payne, en een moeder: Karen Payne. Ook heeft hij twee zussen. Nicola en Ruth Payne. Hij houd ontzettend veel van ze.
    Hoe ontvoerd?: Liam werd ontvoerd toen hij in zijn huis tv zat te kijken, en wat hoorde. Maar hij vermoede niks, en werd daarna neer geslagen en mee genomen.
    Extra: Hij is 20 jaar oud.


    How far is far

    Is het goed als Ik ipv Ariana Grande, Demi Lovato doe?

    Imagines schreef:
    Is het goed als Ik ipv Ariana Grande, Demi Lovato doe?
    Natuurlijlk, ik zal het aanpassen (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    xMeCrazyMofo schreef:


    Rol: Beroemdheid
    Naam: Lauren “Lulu” Elizabeth-Marie Antariksa
    Nationaliteit: Amerika, Californië, Indonesische vader en een Germaanse moeder
    Leeftijd: 18, verjaart op 22 augustus
    Beroep: Actrice & Zangeres. Ze is bekend geworden door haar rol in How To Rock, een serie van Nickelodeon.
    Karakter: Lulu is een vrolijk meisje dat nooit de hoop zal opgeven. Ze heeft altijd ambities die ze hoe dan ook moet en zal volbrengen. Je zal haar erg vaak horen, want qua geluid zal ze er altijd bovenuit springen, wat soms problemen kan opbrengen. Je wilt geen ruzie met haar, want ze is een kei in beledigen, ook al bedoelt ze het niet zo. Maar toch is Lulu ook wat onzeker, wanneer ze alleen is. Dan zit ze vaak in een hoekje weggekropen, zachtjes te huilen of te piekeren. Maar verder zal ze een meisje zijn dat iedereen wel kent.
    Uiterlijk + Foto:


    Lulu heeft bruine krullen, tot net over haar schouders, waar ze vaak een muts op zet. Ook heeft ze mooie, diepbruine ogen, waar ze zelf erg trots op is. Haar lippen zijn mooi vol en haar lach is stralend. Lulu’s wenkbrauwen zijn zeldzaam donker en staan op normale hoogte. Haar kledingstijl bestaat uit simpele dingen, zoals sweaters en spijkerbroeken. Rokken en jurken zal ze nooit aanhebben, want qua kledingstijl is Lulu niet zo meisjesachtig.
    Familie: Zoals al eerder beschreven staat heeft Lulu een Indonesische vader en een Germaanse moeder. Ook heeft ze drie oudere broers, wat er mede voor zorgt dat ze zo goed in beledigen is.
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden): Na een opname voor How To Rock werd er gevraagd of ze een handtekening wilde zetten. Lulu zei “oké” en de ontvoerder bracht een servetje met verdovend spul, wat hij tegen Lulu’s neus drukte.
    Extra's:
    Lulu kan ook piano, gitaar en ukelele spelen.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 12:53 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Rol: Beroemdheid
    Naam: Nanna Bryndís Hilmarsdóttir
    Nationaliteit: Ijsland
    Beroep: Zangeres/Songwriter/Gitariste bij Of Monsters and Men
    Innerlijk: Nanna is erg zorgzaam, en vind het vreselijk iemand pijn te zien hebben. Ze is een fijne vriendin, maar als ze ergens mee bezig is, wil ze door niks of niemand gestoord worden. Als ze een doel heeft om te bereiken, zal ze dat bereiken ook, kostte wat het kost. Hierin kan ze veel belangrijkere dingen vergeten.
    Uiterlijk: Nanna heeft bruin haar, bruine ogen en is 1.69 lang.



    Familie: haar moeder, Arnfinna Erneisson en haar vader, Barékur Mikó Arnmundur (ik kon echt niks vinden over familie -_- dus dit is verzonnen)
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden): Nanna ging even een stukje lopen en toen ze de hoek om kwam werd ze de mond gesnoerd en in een auto gestopt
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 18:46 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mijn topics


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: Beroemdheid.
    Naam: Ian Joseph Somerhalder.
    Nationaliteit: Amerikaans.
    Leeftijd: 34.
    Beroep: Acteur, Model.
    Karakter:
    Ian is wat je noemt ''the bad guy.'' Hij lijkt heel erg op zijn karakter in de serie waarin hij speelt (The vampire diaries). Dat is dan ook een van de redenen waarom hij nog meer geniet van zijn beroep als acteur. Ian is niet echt heel druk en kijkt alles toe op een afstandje. Maar als het echt moet grijpt in en helpt je. Hij is eigenwijs en weet altijd een antwoordt terug. Vele vinden dat een slechte eigenschap maar Ian ziet het meer als een gave. Een gave dat hij altijd discussie's kan winnen. Ian is ook wel een echte ladiesman. Hij houdt van alle aandacht die hij krijgt van de dames en is altijd wel in voor een beetje lol. Verder gaat het bij Ian dan ook niet. Hij is niet van de lange relatie's en vindt het idee dat hij voor altijd met iemand samen moet blijven niet echt fijn. Hij heeft hier en daar door je jaren heen wel wat relatie's gehad maar die liepen al snel uit op een breuk.
    Uiterlijk + Foto:


    Ian is een kleine 1.70 m lang en niet al te breed. Hij heeft diep zwarte haren en een niet te geknipte haarstijl. Zijn ogen zijn blauw-groen en dan ook zijn grote trots. Zijn wenkbrauwen zijn middelmatig en net als zijn haren zwart. Hij heeft een lichte huid met meestal iets rode wangen met hier en daar wat kleine sproetjes. Zijn kledingstijl is stoer en voornamelijk zwart. Hij kan niet zonder zijn zwarte leren jack en dat draagt hij dan ook vrijwel elke dag.
    Familie: Ian komt uit een gezin van vijf en dat vindt hij prima. Hij heeft een jonger zusje genaamd Robyn Somerhalder en een oudere broer genaamd Robert Jnr. Somerhalder. Zijn ouders zijn nog steeds bij elkaar en heten Edna en Robert Somerhalder. Hij heeft een fijne jeugd gehad en houdt zielsveel van zijn famillie.
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden): Ian was net klaar met de laatste opnames van het seizoen en liep nadat hij zijn mede-acteurs had verlaten naar zijn auto. Daar werd hij van achter aangevallen en gekalmeerd met een bepaald drugs. Hij werd daarna in een busje gesleept en naar het huis gebracht.
    Extra's: -


    Ian <3


    Spoiler alert: you will save yourself

    b]xMeCrazyMofo ---> SnowHeart[/b


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Kan ik een ontvoerster reserveren?