• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden
    VOL


    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Dillon
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    - Reservatie Halcyon
    -

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk + Foto:
    Familie:
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    Extra's:

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 18:13 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Welke beroemdheid?
    Josje van K3 graag.:Y)
    Nee, grapje.
    Armin Van Buuren AUB.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Welke beroemdheid?
    Josje van K3 graag.:Y)
    Nee, grapje.
    Armin Van Buuren AUB.
    Is goed, als de rollen van Liked of Pwettyness niet worden ingevuld, komt Armin van Buuren op de lijst (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Is er nog een plekje vrij???? Ik zou zo graag aan deze mee willen doen dat ik spontaan tijd over hebXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Is er nog een plekje vrij???? Ik zou zo graag aan deze mee willen doen dat ik spontaan tijd over hebXD
    Hetzelfde als bij dooddoenervo. Er zijn nog twee beroemdheden gereserveerd tot aan vanavond. Als ze na 23:59 nog niet zijn ingevuld, komen die twee rollen vrij. Dan zal ik een nieuwe rol voor jouw reserveren. Welke beroemdheid wil jedan?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dillon schreef:
    (...)Hetzelfde als bij dooddoenervo. Er zijn nog twee beroemdheden gereserveerd tot aan vanavond. Als ze na 23:59 nog niet zijn ingevuld, komen die twee rollen vrij. Dan zal ik een nieuwe rol voor jouw reserveren. Welke beroemdheid wil jedan?
    Niall Horan=D oke nu ga ik echt heel hard hopenXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    HAHHA dat is toevallig dat je Niall wilt, die is nu ook al gereserveerd :p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dillon schreef:
    HAHHA dat is toevallig dat je Niall wilt, die is nu ook al gereserveerd :p
    gheehheeh ik bwen eigenlijk altijd en overal wel Niall zo niet, dan ben ik wel familie of vrienden van NiallXD

    Ik doe nu in een rpg met ontvoering enzo mee en dat is al leuk maar dit zou echt geweldig zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yihaaa dit is op mn mobiel gedaan dusja

    Rol: Ontvoerde
    Naam: Le sexy Niall James Horan
    Nationaliteit: Proud IrishBritish
    Leeftijd:18 jaar 13 september is hij jarig
    Beroep:Zanger in de boyband One Direction
    Karakter: in het begin is hij vaak verlegen. Dit komt omdat hij begin One Direction meer haat had dan de rest en daardoor is hij onzeker. Hij wilt weten hoe mensen over hem denken. Als hij je goed kent zal hij je alles vertellen. Hij heeft Ozo zijn hypere buien. Niall is graag iemand die om de meest onzinnige dingen lacht. Niall is heel erg snel bang te krijgen maar hij zou wel alles doen voor zijn vroenden en familie.
    Uiterlijk + Foto:

    Niall heeeft heldere blauwgroene ogen. Zijn haar staat overeind met onder bruin en dit loopt op naar blond wat geverfd is. Niall is 1,71 m lang en kan eten wat hij wilt naar hij is erg mager em licht. Hij heeft graag zijn rode vest met polo en witte supras aan. Ook heeft Niall een beugel gehad. Foto volgt
    Familie: 1 broer 22 Greg die weer in Ierland woont. Zijn ouders Bobby en Maura die gescheiden zijn.
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):een fan vroeg of hij mee wou lopen naar de auto voor zijn gejandicapt zusje. Toen de deur open ging werd hij geduwt en geslagen op zijn hoofd en alles werd zwatt
    Extra's: niall is een eter en licht claustrofobisch

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 8:09 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall is goedgekeurd!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rol:
    Beroemdheid

    Naam:
    Armin Van Buuren

    Nationaliteit:
    Nederland

    Leeftijd:
    38 jaar

    Beroep:
    Trance DJ

    Karakter:
    Het is een leuke gast, maar voor zijn beroep en passie is hij erg egoistisch, als er iets fout loopt dan kan hij erg opvliegend zijn, maar voor de rest is hij grappig en hij heeft een goed luisterend oor.

    Uiterlijk + Foto:



    Kenmerkend voor Armin is zijn haar langst voor dat altijd in een 'kuifje' zit. Voor de rest heeft hij donkere ogen en is normaal gebouwd, alleen een beetje te mager.

    Familie:
    Hij heeft een vrouw, Erica waarmee hij twee kindjes heeft.

    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    Na een optreden was de securety niet honderd procent en toen hij naar het toilet ging werd hij meegesleurd door twee mannen en geblinddoekt.

    Extra's
    Hij is vijf keer verkozen tot beste DJ ter wereld en dat is nog nooit eerder gebeurd.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wanneer beginnen we


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Wanneer beginnen we
    Wanneer de tweede ontvoerder is ingevuld! Ik zal in ieder geval vanavond het speel- en praattopic aanmaken (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Is mijn personage goed?


    Queer zijn is gewoon alles

    ik heb er echt superveel zin in..

    Hoe oud zijn jullei en welke provincie woont iedereen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik ben 12 en ik woon in Noord-Holland


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }