• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden
    VOL


    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Dillon
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    - Reservatie Halcyon
    -

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk + Foto:
    Familie:
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    Extra's:

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Speeltopic
    • Praattopic

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 18:13 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mag ik anders ook nog een ontvoerder?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emiko schreef:
    Kan ik een ontvoerster reserveren?
    Tuurlijk, ik zet je erbij


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    xZiall schreef:
    Mag ik anders ook nog een ontvoerder?
    Ik zet jou er ook bij!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zal Demi zo invullen.

    Rol:
    Beroemdheid.
    Naam:
    Demetria "Demi" Devonne Lovato.
    Nationaliteit:
    Demi heeft Mexicaans, Spaans, Italiaans en Iers bloed.
    Leeftijd:
    Demi is 21 en is geboren op twintig augustus 1992.
    Beroep:
    Zangeres, songwriter en actrice.
    Karakter:
    Demi is een meisje dat je wel aardig móet vinden. Ze houdt ervan om mensen te helpen en ze doet er alles aan om je comfortabel te laten voelen. Ze kan wel snel gekwetst zijn; dit komt vooral door haar verleden. Vroeger is ze enorm vaak gepest waardoor ze heel onzeker werd. Nu is ze gelukkig veel zelfverzekerder. Ze neemt de tijd voor haar fans en vindt het geweldig om andere celebrities te ontmoeten. Demi kan enorm hyper zijn maar ook enorm rustig. Ze bespeelt veschillende instrumenten en kan daar haar rust goed in vinden.
    Uiterlijk + Foto:


    Demi heeft van nature donkerbruin haar dat ze graag verft, ze heeft chocoladebruine ogen waarin altijd wel een twinkeling in de vinden is. Demi heeft verschillende tattoos; “You make me beautiful” en een paar veren op haar zij, een veer achter haar oor, de tekst “Stay Strong” op haar polsen, een kruis op haar hand, "Rock 'N Roll" en "Peace" op haar vingers, "Faith" op haar arm, vliegende vogels op haar arm, "Now I'm A Warrior" op haar schouderblad en als laatste "Let Go & Let God" op haar voeten. Demi heeft een egale huid en witte tanden. Ze is niet zo heel erg groot: 1.59 centimeter, redelijk klein dus. Demi is nooit erg slank geweest, maar toch is ze niet dik. Ze heeft mooie rondingen en is eerder vol dan dik.
    Familie:
    Demi heeft een échte zus, Dallas en een halfzusje: Madison. Toen Demi twee was scheidde haar ouders en verhuisde haar vader naar Mexico, hij is in juni 2013 overleden. Haar moeder heeft inmiddels een nieuwe vriend.
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    Demi had een vrije dag en is ontvoerd toen ze haar hondjes uitliet.
    Extra's:
    Demi heeft een erg moeilijk verleden gehad en heeft er soms nog wel is problemen mee, zo trekt ze zich heel erg aan wat andere mensen van haar vinden.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 16:51 ]

    xZiall schreef:
    Ian <3



    jaaaa!!! (H)(H)

    Rol:
    Ontvoerder
    Naam:
    Antonio Francesco Giovanni
    Nationaliteit:
    Half Italiaans, half Engels
    Leeftijd:
    26
    Beroep:
    Crimineel
    Karakter:
    Antonio is opgegroeid in een criminele familie en is dus gewend aan het bedreigen, vermoorden en martelen van mensen. Hij deinst niet snel achteruit, en als hij ergens aan begonnen is, dan maakt hij dat af. Zo zit hij in elkaar en zal hij ook altijd in elkaar zitten. Hij luistert meestal niet als mensen hem een opdracht geven, en gaat dan gewoon verder met wat hij aan het doen is. Hij kan soms ontzettend sarcastisch en irritant reageren, wat mensen meestal vervelend vinden. Hij doet iets voordat hij erover nagedacht heeft en heeft daar soms spijt van. Als hij spijt heeft laat hij dat niet merken. Hij doet dan net alsof hij het allemaal zo gepland had of dat het de schuld is van iemand anders. Tegen zijn verlies kan hij ook niet, dan wordt hij erg kwaad en kan hij mensen zomaar pijn doen, zonder dat ze iets gedaan hebben. Hij is dus redelijk gevaarlijk. Samenwerken kan hij niet echt goed: hij neemt het leuke werk en de rotklusjes gaan naar de ander. Ook eist hij aan het einde op dat hij het allemaal zelf gedaan heeft. Toch heeft het ook een voordeel om met hem samen te werken, namelijk dat zijn plannen meestal slagen. Hij heeft goed inzicht en doet ook goed zijn best.
    Uiterlijk + Foto:


    Familie:
    Hij komt uit een groot gezin, voornamelijk jongens. Zijn vader was lid van een grote maffiabende die veel succes had. Na een tijdje is hij er in zijn eentje met al het geld vandoor gegaan. Hij wist dat hij niet lang meer te leven had en heeft het geld snel in allemaal aandelen gestopt die zijn zoons van hem gekregen hebben. De moeder van Antonio was Engels, hij lijkt meer op haar dan op zijn vader. Qua uiterlijk dan. Zijn moeder was dochter van een rijke man die veel invloed had. Ze werd gedwongen met Antonio's vader te trouwen. Ze leed een erg ongelukkig leven en toen haar man dood was is ze weg gevlucht. Toch is ze uit wraak door een van de leden van de Maffia vermoord.
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    /
    Extra's:
    /

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 19:17 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Is Demi goed zo?

    Imagines schreef:
    Is Demi goed zo?
    Yes! Helemaal in orde! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Is Lulu ook goed?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    SnowHeart schreef:
    Is Lulu ook goed?
    Ja! Ze staat er ook bij zonder reservering (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Kan ik een beroemdheid reserveren?


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Kan ik een beroemdheid reserveren?
    TOOOOMMMM
    Alles zit vol. Alleen de reservaties van Liked en Pwettyness verlopen om 23:59. Als ze na die tijd niks hebben ingevuld, komen die rollen weer vrij. Dan is er ruimte voor jou (:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 18:58 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dillon schreef:
    (...)TOMMMMMM
    Alles zit vol. Alleen de reservaties van Liked en Pwettyness verlopen om 23:59. Als ze na die tijd niks hebben ingevuld, komen die rollen weer vrij. Dan is er ruimte voor jou (:


    Buiten het café Tom of DDVO
    Oke, als dat het geval is zet je me er dan op?


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Buiten het café Tom of DDVO
    Oke, als dat het geval is zet je me er dan op?
    Sorry Tom!
    Ja, is goed! Welke beroemdheid wil ie dan?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf