• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden
    VOL


    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Dillon
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    - Reservatie Halcyon
    -

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk + Foto:
    Familie:
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    Extra's:

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 18:13 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    HaIcyon schreef:
    Zou ik een vrouwelijke ontvoerder maken? Of nog een mannelijke? Ik twijfel D:
    Je bent geheel vrij in die keuze!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rol:
    Ontvoerder
    Naam:
    Cheryl Wakefield
    Nationaliteit:
    Amerikaans
    Leeftijd:
    21 jaar.
    Beroep:
    Ze heeft geen beroep.
    Karakter:
    Cheryl is een redelijke sadistische meid. Ze geniet ervan om mensen en dan vooral bekende mensen pijn te doen. Wanneer ze dan het gegil van de gepijnigde hoort, wordt de grijns op haar gezicht alleen maar groter. Cheryl is soms nog wel is onhandig en ze is ook niet de slimste in keuzes maken. Dat laat ze wel over aan de andere. Cheryl is goed geworden in het verstoppen van haar emoties, waardoor het lijkt alsof ze helemaal geen gevoel heeft. Ze heeft heus wel gevoel, ze laat dat alleen niet zien. Wanneer Cheryl kwaad is, kan ze zonder dat degene haar iets heeft misdaan pijn doen. Op de momenten dat ze boos is, moet je uit haar buurt blijven en haar al helemaal verder uitdagen, tenzij je een mes in je lichaam wilt. Cheryl is vaak kil en sarcastisch. Ze heeft een hekel aan mensen die de hele tijd de leiding willen nemen en de baas over haar willen spelen, daar kan ze zwaar geïrriteerd van raken. Cheryl is heel lichtgeraakt, je hoeft voor haar gevoel maar iets verkeerd te zeggen en je kan al een klap tegen je gezicht verwachten.
    Uiterlijk + Foto:


    Cheryl heeft lang, stijl en donkerbruin haar dat tot haar onderrug loopt. Meestal heeft ze haar haar in een staart gebonden, en anders zit het in een vlecht. Het hangt nooit los, nooit. Cheryl heeft ook donkerbruine ogen, die een amandelvormige vorm hebben. Cheryl is 1M73 en heeft daarmee een mooie lengte. Cheryl heeft ook een slank postuur. Als je haar op het eerste moment zou zien zou je denken dat ze totaal niet sterk is. Dat is een verkeerde gedachte, Cheryl is wel degelijk sterk, je ziet het alleen niet terug in haar lichaam.
    Familie:
    Cheryl heeft haar familie altijd al gehaat. Ze praat er daarom ook nooit over. Cheryl is vroegtijdig van huis vertrokken omdat haar ouders zich totaal niet als ouders gedroegen. Ze waren negen van de tien keer dronken en vergaten haar vaak. Cheryl moest al vanaf jongs af aan voor haar eigen spullen zorgen. Haar moeder maakte tot haar elfde dan nog wel het avondeten voor haar, maar naarmate ze ouder werd moest ze het zelf doen. Cheryl heeft het altijd maar gedaan, tot dat ze zeventien was en ze echt genoeg had van haar ouders. Ze heeft toen haar spullen gepakt en is er vandoor gegaan. Cheryl maakte nieuwe vrienden en raakte zo hier terecht. Nu, zes jaar later woont ze hier nog steeds en heeft ze haar ouder nooit meer gezien. Wel heeft ze nu een vriend die weet van haar plan. Aangezien hij ook in deze wereld zit, vindt hij het alleen maar een goed plan.
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    -
    Extra's:
    Cheryl heeft altijd een paar messen op zak.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 22:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    Rol:
    Ontvoerder
    Naam:
    Cheryl Wakefield
    Nationaliteit:
    Amerikaans
    Leeftijd:
    23 jaar.
    Beroep:
    Ze heeft geen beroep.
    Karakter:
    Uiterlijk + Foto:


    Familie:
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    -
    Extra's:
    -


    Ik vul mijn personage zo verder in.
    Is goed! Ik zet hem er alvast bij! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    HaIcyon schreef:
    Rol:
    Ontvoerder
    Naam:
    Cheryl Wakefield
    Nationaliteit:
    Amerikaans
    Leeftijd:
    23 jaar.
    Beroep:
    Ze heeft geen beroep.
    Karakter:
    Cheryl is een redelijke sadistische meid. Ze geniet ervan om mensen en dan vooral bekende mensen pijn te doen. Wanneer ze dan het gegil van de gepijnigde hoort, wordt de grijns op haar gezicht alleen maar groter. Cheryl is soms nog wel is onhandig en ze is ook niet de slimste in keuzes maken. Dat laat ze wel over aan de andere. Cheryl is goed geworden in het verstoppen van haar emoties, waardoor het lijkt alsof ze helemaal geen gevoel heeft. Ze heeft heus wel gevoel, ze laat dat alleen niet zien. Wanneer Cheryl kwaad is, kan ze zonder dat degene haar iets heeft misdaan pijn doen. Op de momenten dat ze boos is, moet je uit haar buurt blijven en haar al helemaal verder uitdagen, tenzij je een mes in je lichaam wilt. Cheryl is vaak kil en sarcastisch. Ze heeft een hekel aan mensen die de hele tijd de leiding willen nemen en de baas over haar willen spelen, daar kan ze zwaar geïrriteerd van raken. Cheryl is heel lichtgeraakt, je hoeft voor haar gevoel maar iets verkeerd te zeggen en je kan al een klap tegen je gezicht verwachten.
    Uiterlijk + Foto:


    Cheryl heeft lang, stijl en donkerbruin haar dat tot haar onderrug loopt. Meestal heeft ze haar haar in een staart gebonden, en anders zit het in een vlecht. Het hangt nooit los, nooit. Cheryl heeft ook donkerbruine ogen, die een amandelvormige vorm hebben. Cheryl is 1M73 en heeft daarmee een mooie lengte. Cheryl heeft ook een slank postuur. Als je haar op het eerste moment zou zien zou je denken dat ze totaal niet sterk is. Dat is een verkeerde gedachte, Cheryl is wel degelijk sterk, je ziet het alleen niet terug in haar lichaam.
    Familie:
    Cheryl heeft haar familie altijd al gehaat. Ze praat er daarom ook nooit over. Cheryl is vroegtijdig van huis vertrokken omdat haar ouders zich totaal niet als ouders gedroegen. Ze waren negen van de tien keer dronken en vergaten haar vaak. Cheryl moest al vanaf jongs af aan voor haar eigen spullen zorgen. Haar moeder maakte tot haar elfde dan nog wel het avondeten voor haar, maar naarmate ze ouder werd moest ze het zelf doen. Cheryl heeft het altijd maar gedaan, tot dat ze zeventien was en ze echt genoeg had van haar ouders. Ze heeft toen haar spullen gepakt en is er vandoor gegaan. Cheryl maakte nieuwe vrienden en raakte zo hier terecht. Nu, zes jaar later woont ze hier nog steeds en heeft ze haar ouder nooit meer gezien. Wel heeft ze nu een vriend die weet van haar plan. Aangezien hij ook in deze wereld zit, vindt hij het alleen maar een goed plan.
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    -
    Extra's:
    Cheryl heeft altijd een paar messen op zak.


    Done.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 23:52 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Dames en heren, er is nog een rol als celebrity vrij!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dillon schreef:
    Dames en heren, er is nog een rol als celebrity vrij!

    Zal ik er een tweede rol bij doen? Ik weet niet :c


    That is a perfect copy of reality.

    Eigen keuze (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik reserveer een celeb, weet nog niet welke c:


    That is a perfect copy of reality.

    Meh ik twijfel of ik mee ga doen of niet :\

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 18:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Meh ik twijfel of ik mee ga doen of niet :\
    Doe wat je wilt, schat (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf