• Olá! Ik wil weer eens een RPG beginnen! Atlands High is een soort van… dood, so, here is some new!

    De jongens van One Direction en hun vriendinnen / beste vriendinnen komen door een ongeluk (dit wordt in de loop van het verhaal zelf gevormd) in een andere wereld terecht en ze kunnen niet meer terug. Het is een soort fantasiewereld, want de meest onwaarschijnlijke wezens lopen er rond.
    Een anonieme afzenden stuurt brieven met daarin verschillende opdrachten die ze moeten uitvoeren om ooit nog terug te komen in de normale mensenwereld. Voor elke opdracht die goed wordt uitgevoerd krijgen ze een oud medaillon, waarvan er in totaal tien (dit kan nog veranderen) van te verzamelen zijn. Als alle tien de medaillons in het bezit zijn van het groepje jongens en meiden, moeten ze ze allemaal om de Troon van Edel leggen.
    Maar zondes kunnen problemen worden, want er zullen keuzes moeten worden gemaakt. Maar welke is de juiste?


    Invullijstje voor mensen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje voor wezens in de andere wereld:

    Welk wezen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk: (dit kan een beetje moeilijk te beschrijven zijn)
    Extra:


    Jongens

    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Zayn Javadd Malik - SnowHeart
    Louis William Tomlinson - Memorias
    Niall James Horan - Liked (nog niet af)

    Meisjes (vriendinnen/beste vriendin. Niet iedere jongen kan een vriendin hebben. Twee/drie vriendinnen en beste vriendinnen moeten we even kijken. Vriendschap kan natuurlijk nog groeien tot liefde.)

    Mylène Nicoletta Campbell - xMeCrazyMofo
    Lizbeth Grey Moriarty - Rider
    Jessie Rose Parker - xZiall
    Lilyan Emarald Holmes - Candira
    Madison "Madge" Fresno - Heap

    Wezens

    - Gereserveerd door Candira
    - Lottie Heathrow - Honeymoons
    -
    -

    Ik zal zelf de opdrachten posten die "de anonieme afzender" stuurt.


    Regels:

    - Minstens 4 zinnen. Dit is makkelijk haalbaar.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik het iemand vraag
    - Geen Mary-Sue's
    - Geen gescheld OOC, IC mag wel
    - Geen personages van anderen besturen
    - Iedere twee dagen een keer reageren, even melden als je dat niet haalt
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Naamsveranderingen even doorgeven
    - Deze RPG is géén sneltrein

    BEGIN:

    De vrienden willen gaan kamperen in het bos, maar komen een soort portaal tegen. Door een ongeluk vallen ze erdoorheen, daarna zal ik de eerste brief van de Geheime Afzender sturen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 13:21 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [MT]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    [MT]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kendizzzzle schreef:
    [MT]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    (MT)


    Because I love him, do I need another reason?

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Mylène Nicoletta Campbell

    Glimlachend liep ik met mijn vrienden mee, op naar het bos. De rugzak op mijn rug bewoog vrolijk op en neer bij elke stap die ik zet. Ik had hier zo lang naar uitgekeken, kamperen met ál mijn vrienden. Het enige probleem was dat ik moest kiezen, of met Lilyan in een tentje, of Liam. Ik hield van beide mijn beste vrienden, maar had van te voren al beseft dat ik toch een keuze moest maken. Ik had besloten dat - dat dan wel kwam, zo'n type mens ben ik. Komt het vandaag niet, komt het morgen wel. Lekker nonchalant, want morgen is er toch weer een dag? Waarom moest alles altijd zo overhaast. De vogeltjes floten een gezellig deuntje, wat me deed denken aan sprookjes, die mijn moeder vroeger altijd voorlas. Het leek ook zo magisch: Tien vrienden die samen op pas gingen, kamperen in een prachtig bos. Wat wil je nog meer?
    Na een tijdje werd ik het gefluit van de vogels zat, waardoor ik fronste en ineens een idee kreeg. Ik tikte Liam - die naast me liep - op zijn schouder en riep: 'Tikkie!' Daarna rende ik weg, in de hoop dat Liam me niet terug zou tikken.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Madison "Madge" Fresno.
    Ik hees mijn rugzak nog wat hoger op mijn rug, terwijl ik achter me iemand "Tikkie!" hoorde roepen. Ik rolde met mijn ogen. Het was me een raadsel hoe ik met deze negen mafkezen ging overleven, maar het deed me glimlachen. Het waren mijn beste vrienden, en natuurlijk mijn vriendje, waarmee ik hopelijk in een tentje terecht kwam. Niet dat ik het kleffe type was, maar Harry en ik hielden beide wel van een beetje 'actie'. Een bos strekte zich voor ons uit, en toen we op onze plek aankwamen begon ik meteen een tent op te zetten. Ik was wel vrij handig. Mijn strakke topje trok ik nog een beetje op, terwijl ik voorover leunde om de haringen erin te slaan. Sure, sommige mensen vonden me sletterig, maar jongens vonden het aantrekkelijk en daar ging het om. Of eigenlijk ging het me voornamelijk om de aandacht van mijn beste vrienden, en natuurlijk mijn vriendje.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne.

    We waren onderweg naar een plek om ons kamp op te zetten, ik ben namelijk met al mijn vrienden op kampeertrip. Ik keek er al weken naar uit, maar vandaag was het eindelijk zo ver. Iedereen was even blij, en liep met een glimlach rond. Ik had nog geen idee met wie ik samen in de tent zal slapen, maar dat kwam later wel. Ik hoorde de vogels luid fluiten, en de wind waaide door mijn haar. Ineens voelde ik een tik op mijn schouder en hoorde iemand 'Tikkie!' roepen. Het was Myléne, mijn beste vriendin. Ze rende hard weg. 'Wacht maar, ik krijg je wel.' Grinnikte ik, en rende achter haar aan om haar vervolgens ook een tik op haar schouder te geven, en 'Tikkie!' te roepen, en vervolgens hard weg te lopen. We zijn misschien kinderachtig, maar we vermaken ons zo wel. Dit is de eerste keer dat ik met alleen mijn vrienden ga kamperen, en had er echt veel zin in. Even niet dat gezeur van mijn ouders en mijn zussen.


    How far is far

    Mylène Nicoletta Campbell

    Achter me hoorde ik Liam grinniken: 'Wacht maar, ik krijg je wel.' Ik gilde even alsof ik echt bang was voor de jongen, terwijl hij niet echt een durfal was, zoals ik. Eigenlijk waren Liam en ik meer elkaars tegenpolen, maar dat vond ik nou juist zo leuk aan hem. 'Tikkie!' Liam tikte me op mijn schouder en rende, net als ik voorheen deed, hard weg. Ik gilde dit keer echt van schrik, want ik had de tik niet aan zien komen. Er was alleen een probleem, ik was niet zo atletisch en / of snel. 'Liahaamm…!' zuchtte ik, want ik haalde de jongen echt niet in. Misschien was dit wat kinderachtig, maar het was geweldig om te doen. Een wereldwonder vond plaats: Ik greep Liam bij zijn arm en draaide hem naar me toe. Hij was een stuk langer dan mij, dus ik moest mijn hoofd een beetje in mijn nek leggen om hem aan te kijken. In mijn ooghoeken zag ik Madge één van de haringen in de grond slaan, voor de tent. Ik wenkte even naar haar, zodat Liam zou zien wat ik bedoelde. Ze had een topje aan, wat… nogal kort was. Ik wist heus wel dat ze erg van korte dingen hield en aandacht van het andere geslacht, net zoals Harry, dus dat maakt het tweetal een perfect stelletje. Ikzelf trok Liam naar haar toe en zei: 'Kunnen we je ergens mee helpen.' Met een nadruk op "we" zodat Liam snapte dat hij ook mee ging helpen.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam James Payne.

    Nu kwam Myléne achter mij aan, maar ze was niet zo snel als mij. 'Liahaamm…!' Zuchtte ze, want ze hield me echt niet bij. Even later greep ze me bij mijn arm, en draaide me naar haar toe. Ik was een stuk langer dan haar dus ze moest haar hoofd een beetje in haar nek leggen om me aan te kunnen kijken. Ze wenkte even naar Madge die druk bezig was met de haringen van een van de tenten in de grond te slaan. Madge had nogal een kort topje aan, wat ze eigenlijk meestal wel aan had, dus we waren het wel gewend. Myléne trok me mee naar haar toen en vroeg 'Kunnen we je ergens mee helpen.' Vroeg ze aan Madge met de nadruk op we. 'Ik waarschuw je alvast, ik ben heel slecht in tenten in elkaar zetten.' Zei ik. Het is waar, ik ben er nooit echt goed in geweest. Als ik ging kaperen met mijn familie, waren zelfs mijn zussen er beter in dan ik.


    How far is far

    Madison "Madge" Fresno.
    Ik merkte dat Mylene en Liam genoeg hadden van hun spelletje, en Mylene kwam naar me toe. "Kunnen we je ergens mee helpen?" vroeg ze. Ik kwam overeind en keek haar glimlachend aan. "Deze tent is zo goed als klaar, maar je kunt misschien samen jullie tentje vast opzetten?" Ik wierp haar een hamer toe, en Liam het pakketje waar een tent in zat. Ik pakte een andere hamer en sloeg de tentharingen er nog wat beter in, en kroop er vervolgens in om ons tweepersoons oprolmatras uit te rollen. Ook legde ik er twee kussens in en een tweepersoons dekbed, en zag tot mijn voldoening dat het lekker knus was. Vervolgens kwam ik de tent weer uit, om te kijken hoe het ging met Miam.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne.

    Ondertussen had Madge het door dat we bij haar stonden, en stond op en keek Myléne met een glimlach aan. "Deze tent is zo goed als klaar, maar je kunt misschien samen jullie tentje vast opzetten?" Zei ze, en ze wierp Myléne een hamer toen, en mij een pakketje waar blijkbaar een tent in zit. Onze tent, oke, Myl en ik gaan dus blijkbaar bij elkaar in de tent. 'Kom je nog?' Vroeg ik plagerig toen ik een paar meter verderop het pakketje uit begon te pakken, en ging op mijn knieën ervoor zitten. 'Oké, hoe moet dit.?' Vroeg ik terwijl ik de instructies aan het bestuderen was. Ik had eigenlijk nog nooit zelf veel moeite hoeven doen om een tent in elkaar te zetten, meestal deden de anderen dat wel voor me, omdat ze wisten dat het als ik het deed tien keer niks werd, en ik had het vermoeden dat het dit keer ook niks werd. Hopelijk kon Myl wel een tent in elkaar zetten, anders moesten we de anderen maar om hulp vragen.


    How far is far

    Mylène Nicoletta Campbell

    'Deze tent is zo goed als klaar, maar je kunt misschien samen jullie tentje vast opzetten?' lachte Madge, waarna ze me een hamer gaf. Verbaasd keek ik naar het gereedschap, alsof het een alien was. 'Kom je nog?' vroeg Liam grinnikend, wat me uit mijn trance haalde. O ja, ik moest nog een tent opzetten, met Liam. Ik kende Liam goed genoeg om te weten dat hij niet overweg kon met een hamer, wat haringen en een tentdoek. 'Oké, hoe moet dit?' zei Liam bloedserieus, terwijl hij aandachtig naar de instructies keek. 'Nou…' begon ik, waarna ik alles uit het pakketje haalde en een van de haringen in de grond timmerde. Dit deed ik ook met de anderen, om daarna de tentdoek eroverheen te gooien. 'Zo. En nu spring je erop!' Ik liet me op het tentdoek vallen, maar besefte me iets te laat dat het best dun was. Ik kreunde. 'Auwwhh…'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam James Payne.

    Ze kwam naar me toe. 'Nou…' Begon ze, waarna ze alles uit het pakketje haalde en een van de haringen de grond in timmerde. Later deed ze dat ook met de andere en gooide vervolgens de tentdoek eroverheen. 'Zo. En nu spring je erop!' Zei ze. 'Myl, dat ding is te dun om er op te...' Ik kon mijn zin niet afmaken, want ze lag al op de grond. 'Auwwhh…' Kreunde ze. Ik was dus te laat met waarschuwen. 'Haha, echt weer iets voor jou he?' Zei ik grinnikent terwijl ik mijn hand naar haar uitstak om haar omhoog te halen.


    How far is far

    Harry Styles

    Begrijp me niet verkeerd, ik vond het geweldig om met negen van mijn beste vrienden en mijn vriendin te gaan kamperen, maar we hadden nu al een tijdje gelopen en ik was nu best wel moe. Ik liep mezelf op een gegeven moment op het zachte gras vallen.
    'Ik zet geen stap verder!' verklaarde ik terwijl ik met lichte moeite mijn rugzak van mijn rug haalde en naast me neergooide. Geamuseerd keek ik toe hoe Myl en Liam tikkertje speelden en Madge onze tent opzette, waarna die andere twee een van de andere tenten opzette. Helaas schatte Mylène het verkeerd in en viel kreunend op de grond waardoor ik in de lach schoot. Ik zette mijn zonnebril op en vouwde mijn armen achter mijn hoofd terwijl ik Madge nog steeds scherp in de gaten hield. Ze wist hoeveel ik van het topje hield dat ze nu aanhad en gebruikte dat overduidelijk in haar voordeel.


    Because I love him, do I need another reason?