• Olá! Ik wil weer eens een RPG beginnen! Atlands High is een soort van… dood, so, here is some new!

    De jongens van One Direction en hun vriendinnen / beste vriendinnen komen door een ongeluk (dit wordt in de loop van het verhaal zelf gevormd) in een andere wereld terecht en ze kunnen niet meer terug. Het is een soort fantasiewereld, want de meest onwaarschijnlijke wezens lopen er rond.
    Een anonieme afzenden stuurt brieven met daarin verschillende opdrachten die ze moeten uitvoeren om ooit nog terug te komen in de normale mensenwereld. Voor elke opdracht die goed wordt uitgevoerd krijgen ze een oud medaillon, waarvan er in totaal tien (dit kan nog veranderen) van te verzamelen zijn. Als alle tien de medaillons in het bezit zijn van het groepje jongens en meiden, moeten ze ze allemaal om de Troon van Edel leggen.
    Maar zondes kunnen problemen worden, want er zullen keuzes moeten worden gemaakt. Maar welke is de juiste?


    Invullijstje voor mensen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje voor wezens in de andere wereld:

    Welk wezen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk: (dit kan een beetje moeilijk te beschrijven zijn)
    Extra:


    Jongens

    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Zayn Javadd Malik - SnowHeart
    Louis William Tomlinson - Memorias
    Niall James Horan - Liked (nog niet af)

    Meisjes (vriendinnen/beste vriendin. Niet iedere jongen kan een vriendin hebben. Twee/drie vriendinnen en beste vriendinnen moeten we even kijken. Vriendschap kan natuurlijk nog groeien tot liefde.)

    Mylène Nicoletta Campbell - xMeCrazyMofo
    Lizbeth Grey Moriarty - Rider
    Jessie Rose Parker - xZiall
    Lilyan Emarald Holmes - Candira
    Madison "Madge" Fresno - Heap

    Wezens

    - Gereserveerd door Candira
    - Lottie Heathrow - Honeymoons
    -
    -

    Ik zal zelf de opdrachten posten die "de anonieme afzender" stuurt.


    Regels:

    - Minstens 4 zinnen. Dit is makkelijk haalbaar.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik het iemand vraag
    - Geen Mary-Sue's
    - Geen gescheld OOC, IC mag wel
    - Geen personages van anderen besturen
    - Iedere twee dagen een keer reageren, even melden als je dat niet haalt
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Naamsveranderingen even doorgeven
    - Deze RPG is géén sneltrein

    BEGIN:

    De vrienden willen gaan kamperen in het bos, maar komen een soort portaal tegen. Door een ongeluk vallen ze erdoorheen, daarna zal ik de eerste brief van de Geheime Afzender sturen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 13:21 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Madge Fresno.
    "Geduld, schat. We hebben de hele dag." Hij kuste me enorm langzaam, en ik duwde hem een beetje van me af. "Je bent echt een pestkop,weet je dat?" Terwijl ik dat zei maakte ik langzaam mijn BH-sluitinkje los, zodat hij ook even gepest zou worden. Toen hij af was grijnsde ik breed, en duwde mijn bovenlichaam tegen het zijne aan. Eens kijken wat hij daar van vond.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze duwde me een beetje van zich af. 'Je bent echt een pestkop, weet je dat?' zei ze, en ik knikte instemmend, want uiteindelijk was het toch waar. Terwijl ze sprak gingen haar handen achter haar rug om langzaam haar bh sluiting los te maken, duidelijk bedoeld om me terug te pakken. Nadat ze hem af had grijnsde ze breed, en duwde vervolgens haar bovenlichaam tegen het mijne. Ik kon je zweren dat mijn ogen een tint donkerder werden, en ik drukte mijn lippen net boven haar navel, om daarna net zo langzaam als daarnet ze richting beneden te plaatsen. En reken maar dat ik daarbij mijn tong gebruikte.


    Because I love him, do I need another reason?

    Madge Fresno.
    Ik zag dat zijn ogen donker stonden, wat voor mij niet veel goeds kon betekenen. Algauw voelde ik zijn lippen bij mijn navel, waarna hij langzaam naar beneden afdwaalde. Om het af te maken maakte hij optimaal gebruik van zijn tong, en mijn ademhaling versnelde in een seconde. Het tintelende gevoel in mijn onderbuik begon inmiddels heftiger te worden, en meer geplaag kon ik echt niet verdragen. "Ha-rry." kreunde ik zacht. Ik kon er echt niet tegen als hij de macht zo had, en dat wist hij maar al te goed.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn reageert niet :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Styles
    Ik genoot ervan hoe snel haar ademhaling versnelde bij zo'n aanraking, en het leek alsof ze het niet veel langer meer kon verdragen. 'Ha-rry,' kreunde ze zacht, wat me zacht liet gniffelen tegen haar huid. Ze kon er echt niet tegen als ik op deze manier de macht over haar had, en dat gebruikte ik maar al te graag tegen haar. Maar nu besloot ik dat de rollen eens omgedraaid moesten worden. Met een simpele beweging had ik haar bovenop me getrokken, zodat ze nu de volledige macht over me had en was benieuwd wat ze me nu aan ging doen.


    Because I love him, do I need another reason?

    xZiall schreef:
    Zayn reageert niet :(


    (Liked, de persoon die Niall speelt, heeft het topic nog nooit gezien volgens mij...)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 20:34 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Madge Fresno.
    Hij gniffelde zacht tegen mijn huid aan, maar algauw draaide hij ons om waardoor ik bovenop hem zat. Verwachtingsvol keek hij me aan, en ik begon overal kusjes te plaatsen. Op zijn armbiceps, op zijn buikspieren, en ik ging een heel spoor bij de rand van zijn boxer af. Terwijl ik daar mee bezig was, bewoog ik met mijn heupen sensueel over zijn boxer, en keek hem lipbijtend aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Op het moment dat haar lippen mijn huid raakte, verliet een zachte kreun mijn mond. Ze ging over mijn armen, mijn buik, en toen ze een spoor maakte bij de rand van mijn boxer vloekte ik luid, wat waarschijnlijk buiten nog te horen was. Terwijl ze dat deed bewoog ze met haar heupen over de mijne en keek me al lipbijtend aan, en ze wist dat -dat me compleet gek maakte. Ik legde mijn hoofd achterover op de kussens, om mijn ogen te sluiten en sloeg een hand over mijn mond, want mijn kreunen waren nu nogal luid geworden en ik wou nog steeds niemand een trauma bezorgen. 'Fuck, Madge,' zei ik, met een gedempte stem vanwege mijn hand. Ik keek haar weer aan en liet mijn andere hand langzaam omhoog gaan bij de binnenkant van haar bovenbeen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Madge Fresno.
    Hij vloekte luid, waarna hij zijn hoofd in zijn nek gooide en zijn ogen sloot. Hij sloeg een hand over zijn mond om zijn kreunen te dempen, en dat aanblik was in een woord fantastisch. "Fuck, Madge," klonk er gedempt. Hij keek me weer aan, en ik voelde zijn hand weer bij de binnenkant van mijn bovenbeen komen, en ik keek hem aan. "Fuck me, Harry," zei ik schaamteloos. We hielden dit beiden toch niet meer vol zo.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    'Fuck me, Harry,' zei ze, geen enkele schaamte te horen in har stem, waarschijnlijk doelend op het feit dat we dit niet veel langer meer konden volhouden. Maar ik liet het me geen tweede keer zeggen, en draaide ons weer om. Tergend langzaam trok ik haar slip naar beneden, om daarna mijn eigen boxer uit te trappen. Afwachtend keek ik haar aan, wachtend op toestemming, ik wou haar namelijk absoluut niet onverwachts pijn doen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Mylène Campbell

    'Jup, en serieus weet je zeker dat het geen chinees is?' was Liam's antwoord. 'Weet serieus niemand hier hoe je normaal een tent op kunt zetten?' Ik schudde mijn hoofd. 'Madge deed het binnen drie tellen.' Ik keek even om en zag Madge nog steeds niet, net zoals Harry. Ineens hoorde ik iets uit hun tent, wat voor mij al genoeg zei. 'Eh…' mompelde ik. 'Die moeten we niet storen.'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    Ze schudde haar hoofd. 'Madge deed het binnen drie tellen.' Zei ze terwijl ze naar de tent van Harry en Madge keek. Ineens kwam er geluid uit hun tent. 'Eh…' Mompelde ze. 'Die moeten we niet storen.' Zei ze daarna. Ik grinnikte. 'Nee, dat lijkt me ook beter, tenzij je een trauma wil.' Zei ik lachend. Ik heb geen idee wat Harry allemaal met zijn vriendin uit spookt, en eerlijk gezegd wil ik dat liever ook niet weten. 'Dus, jij weet ook niet hoe je een tent op moet zetten?' Vroeg ik aan Myl. Aan Madge kon ik het slecht vragen nu.


    How far is far

    Rider schreef:
    (...)

    (Liked, de persoon die Niall speelt, heeft het topic nog nooit gezien volgens mij...)


    Dat is echt irritant!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Madge Fresno.
    Hij keek me afwachtend aan, en ik glimlachte. Zacht gaf ik een knikje, en ik gichelde weer toen ik Mylene en Liam over ons hoorde praten. Toch werd ik nu te ongeduldig om nog langer te wachten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Laat maar)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:47 ]


    How far is far