• Olá! Ik wil weer eens een RPG beginnen! Atlands High is een soort van… dood, so, here is some new!

    De jongens van One Direction en hun vriendinnen / beste vriendinnen komen door een ongeluk (dit wordt in de loop van het verhaal zelf gevormd) in een andere wereld terecht en ze kunnen niet meer terug. Het is een soort fantasiewereld, want de meest onwaarschijnlijke wezens lopen er rond.
    Een anonieme afzenden stuurt brieven met daarin verschillende opdrachten die ze moeten uitvoeren om ooit nog terug te komen in de normale mensenwereld. Voor elke opdracht die goed wordt uitgevoerd krijgen ze een oud medaillon, waarvan er in totaal tien (dit kan nog veranderen) van te verzamelen zijn. Als alle tien de medaillons in het bezit zijn van het groepje jongens en meiden, moeten ze ze allemaal om de Troon van Edel leggen.
    Maar zondes kunnen problemen worden, want er zullen keuzes moeten worden gemaakt. Maar welke is de juiste?


    Invullijstje voor mensen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje voor wezens in de andere wereld:

    Welk wezen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk: (dit kan een beetje moeilijk te beschrijven zijn)
    Extra:


    Jongens

    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Zayn Javadd Malik - SnowHeart
    Louis William Tomlinson - Memorias
    Niall James Horan - Liked (nog niet af)

    Meisjes (vriendinnen/beste vriendin. Niet iedere jongen kan een vriendin hebben. Twee/drie vriendinnen en beste vriendinnen moeten we even kijken. Vriendschap kan natuurlijk nog groeien tot liefde.)

    Mylène Nicoletta Campbell - xMeCrazyMofo
    Lizbeth Grey Moriarty - Rider
    Jessie Rose Parker - xZiall
    Lilyan Emarald Holmes - Candira
    Madison "Madge" Fresno - Heap

    Wezens

    - Gereserveerd door Candira
    - Lottie Heathrow - Honeymoons
    -
    -

    Ik zal zelf de opdrachten posten die "de anonieme afzender" stuurt.


    Regels:

    - Minstens 4 zinnen. Dit is makkelijk haalbaar.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik het iemand vraag
    - Geen Mary-Sue's
    - Geen gescheld OOC, IC mag wel
    - Geen personages van anderen besturen
    - Iedere twee dagen een keer reageren, even melden als je dat niet haalt
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Naamsveranderingen even doorgeven
    - Deze RPG is géén sneltrein

    BEGIN:

    De vrienden willen gaan kamperen in het bos, maar komen een soort portaal tegen. Door een ongeluk vallen ze erdoorheen, daarna zal ik de eerste brief van de Geheime Afzender sturen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 13:21 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mylène Campbell

    'Myl, wacht nou.' riep Liam, wat me eigenlijk alweer aanmoedigde om naar hem toe te lopen en te zeggen dat er niks aan de hand was. 'Sorry, ik was vergeten dat je nieuwe kleren aanhad.' Ik had mijn pet net afgedaan, dus voelde de waterdruppels van de punten van mijn haarplukken afglijden, en in mijn shirtje vallen. Ik draaide me naar Liam om en schudde mijn haar naar hem toe uit, als een hond. 'Lekker voor je.' grinnikte ik, waarna ik in Liam's buik prikte en lachte: 'Gast, ware denk jij? Kom op, tent opzetten!' Ik dacht even na en knikte. 'Ja ja… Ik help je wel.'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam James Payne.

    Ze zette haar pet af, en draaide zich naar me toe, en schudde haar haar uit als een hond in mijn gezicht, nu was ik dus ook nat. 'Lekker voor je.' Grinnikte ze waarna ze in mijn buik prikte en lachte waardoor ik lachte, en mijn natte gezicht afveegde met mijn shirt. 'Gast, ware denk jij? Kom op, tent opzetten!' Zei ze. Even later knikte ze. 'Ja ja… Ik help je wel.' Zei ze. 'Yeey, dus je bent niet meer boos?' Vroeg ik onschuldig. waarna ik met haar mee liep naar de restanten van onze tent, en de rest -die ik nog steeds in mijn handen had.- Erbij legde en hem op probeerde te zetten, wat niet echt al te goed lukte. 'In welke taal is dit?' Vroeg ik terwijl ik het probeerde te lezen. Logisch dat het niet te lezen was, ik hiel het op zijn kop, wauw, ik kon zelfs de instructies van een tent niet normaal lezen. Ik draaide de instructies weer goed, en las het nu wel in het nederlands. 'Trouwens, wat zouden Harry en Madge aan het doen zijn?' Vroeg ik, en probeerde de tent onderwijl op te zetten.


    How far is far

    Lilyan kwam wat later aan, ze had lang moetn wachten op Louis. Dus na een tijd wachten was ze zelf naar de plek gegaan waar haar vrienden waren. Ze zag Liam en Mylene, ze glimlachte. 'He mensen' zei ze tegen hun. Het was een zonnige dag en toch droeg ze lange mouwen en lange broek. Liam en Mylene waren een tent aan het opzetten. 'Zal ik ook even een handje meehelpen?' Vroeg ze aan het tweetal en glimlachte naar hun.
    Ze zou pas later bezig gaan met haar tent, want no way dat ze het in haar eentje het zou gaan doen. Louis zpu haar moeten gaan helpen.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Madge Fresno.
    Hij liet zijn handen afdwalen naar mijn heupen, waardoor ik al een voorgevoel kreeg. En ja hoor, daar lagen ze al op mijn bovenbenen. Ik zuchtte zacht onder zijn aanrakingen, en ik kuste hem wat ruwer. Een bekend gevoel begon op de spelen in mijn middenrif, en ik grijnsde even.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mylène Nicoletta Campbell

    'Yeey, dus je bent niet meer boos?' vroeg Liam onschuldig. 'Je weet dat ik er niet tegen kan als je schattig gaat doen.' grinnikte ik en ik sloeg hem even op zijn schouder. Daarna besloot Liam weer een poging te doen om de tent op te zetten. 'In welke taal is dit?' vroeg hij, terwijl hij de instructies ondersteboven hield. 'Wat dacht je van Engels, Li.' lachte ik. 'Trouwens,' vervolgde mijn vriend, 'Wat zouden Harry en Madge aan het doen zijn?' Ik keek even opzij en zag Madge en Harry niet. 'Eh…' begon ik. 'Volgende vraag.' Opeens kwam Lilyan bij ons staan. 'Haaii.' lachte ik en ik gaf mijn beste vriendin een knuffel. 'Hé mensen.' begroette Lilyan ons. 'Zal ik ook even een handje meehelpen?' 'Nou,' begon ik, 'je mag wel met iets heel goeds komen, want Liam denkt dat de instructies Chinees zijn en ik… Ik kan het gewoon niet.'

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 18:25 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    - Ze zitten in een tent, dus Mylene kan ze niet zien c; -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    - Dat noemen we: irritante iPad spellingscontrole. Sinds kort denkt mijn iPad dat als ik "niet" intik, hij … moet doen. XD -


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam James Payne.

    'Je weet dat ik er niet tegen kan als je schattig gaat doen.' Grinnikte ze, en ze sloeg even op mijn schouder. 'Wat dacht je van Engels, Li.' Lachte ze. 'Eh…' Antwoordde ze op mijn vraag over wat Madge en Harry aan het doen zouden zijn. 'Volgende vraag.' Zei ze. Inmiddels was Lilyan bij ons komen staan, de beste vriendin van Myl. 'Haaii.' Lachte Myl, en ze gaf haar een knuffel. 'Hé mensen.' Begroette ze ons. 'Hey.' Zei ik met een glimlach. 'Zal ik ook even een handje meehelpen?' Vroeg ze. 'Nou, je mag wel met iets heel goeds komen, want Liam denkt dat de instructies Chinees zijn en ik… Ik kan het gewoon niet.' Zei Myl. En het was waar, t leek best op Chinees op zijn kop. 'Jup, en serieus weet je zeker dat het geen chinees is?' Vroeg ik aan Myl. 'Weet serieus niemand hier hoe je normaal een tent op kunt zetten?' Vroeg ik lachend.


    How far is far

    Harry Styles
    Volgens mij zag ze mijn beweging al aankomen en ze zuchtte even, om haar kus daarna wat ruwer te laten worden. Ergens achter in mijn keel vormde zich een soort grom, en ik beet zacht op haar onderlip om haar daarna op haar rug te leggen zodat ik nu boven haar hing. Natuurlijk drukte ik me zorgvuldig op zodat ik haar niet zou pletten met mijn gewicht. Buiten hoorde ik de rest zich afvragen wat we in godsnaam aan het doen waren, maar het zou beter zijn als ze geen flauw idee hadden en ik gniffelde zachtjes.


    Because I love him, do I need another reason?

    Madge Fresno.
    Hij gromde zacht en beet zacht op mijn lip. Zijn acties deden me zacht kreunen. Hij legde me op mijn rug en ging boven me hangen. Ik zag zijn spieren zich aanspannen en hij leunde op die manier boven me. Net als Harry hoorde ik dat de anderen zich afvroegen waar we waren en wat we deden, en hij gniffelde. Ik giechelde zacht, en streek over zijn armbiceps. "Je bent zo gespierd." fluisterde ik zachtjes, en er was lichte bewondering in mijn stem te horen. Ik trok mijn top uit, waar een goedgevulde push-up onderweg kwam. Ik keek goed naar zijn gezicht, want zijn reactie op dit was altijd machtig om te zien.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze kreunde zachtjes wat me liet grijnzen, ze reageerde altijd zo geweldig op mij. Toen we de anderen zich af hoorden vragen waar wij waren giechelde ze zacht, waarna ze zacht over mijn armen streek. 'Je bent zo gespierd,' fluisterde ze zacht, en een hint van bewondering was nu te horen in haar stem. Een zachte "hmm" verliet mijn mond, om die daarna gelijk weer te snoeren want ze trok haar korte topje uit waardoor haar push-up bh zichtbaar werd. Mijn ogen werden groot en ik vloekte zachtjes, ook al had ik haar al vaker zo gezien. In een snelle en korte beweging trok ik mijn shirt uit en gooide die in een hoekje, om mijn lippen daarna tegen de huid van haar nek aan te kunnen drukken en zacht eraan te zuigen. Zodat het een teken zou zijn dat ze van mij was, en van niemand anders.


    Because I love him, do I need another reason?

    Madge Fresno.
    Zijn ogen werden groot en hij vloekte zacht. Ik grijnsde breed, vooral toen hij zijn shirt uittrok. Die grijns veegde hij al snel van mijn gezicht, en ik kreunde zijn naam toen hij een zuigzoen in mijn nek zette. Ook ik vloekte zacht, en ik friemelde aan zijn broeksknoop.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Vanaf het moment dat ik mijn lippen in haar nek haf gezet, kreunde ze mijn naam, wat voor een grote grijns van mijn kant zorgde. Zij vloekte nu ook zacht en begon te friemelen aan mijn broeksknoop. Ik tilde mijn heupen iets hoger van haar af zodat ze er wat beter bijkon, en nu was het mijn beurt om te proberen haar broeksknoop los te krijgen. Wat me volgens mij wel aardig afging.


    Because I love him, do I need another reason?

    Madge Fresno.
    Hij grijnsde breed en ik gaf hem een mep tegen zijn arm. "Kreng." Hij had mijn broeksknoop los en ik die van hem, dus ik trapte de mijne uit. Ruw kuste ik hem weer, en ik fluisterde smekend; "Please, Harry." Ik wist dat de grijns daardoor alleen maar breder zou worden, maar dat kon me niks schelen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze gaf me een mep tegen mijn arm vanwege mijn grijns. 'Kreng,' zei ze, en had daarna eindelijk mijn broeksknoop los en ik de hare en ze trapte haar broek uit. Ik volgde haar voorbeeld, zodat ik nu nog alleen in mijn boxers boven haar hing en ze kuste me weer ruw, om daarna fluisterend te smeken. 'Please, Harry.' Wat mijn grijns alleen maar breder maakte. 'Geduld, schat. We hebben de hele dag,' fluisterde ik om daarna mijn lippen overdreven langzaam tegen die van haar te bewegen, omdat ik wist dat -dat haar compleet gek liet worden.


    Because I love him, do I need another reason?