• Olá! Ik wil weer eens een RPG beginnen! Atlands High is een soort van… dood, so, here is some new!

    De jongens van One Direction en hun vriendinnen / beste vriendinnen komen door een ongeluk (dit wordt in de loop van het verhaal zelf gevormd) in een andere wereld terecht en ze kunnen niet meer terug. Het is een soort fantasiewereld, want de meest onwaarschijnlijke wezens lopen er rond.
    Een anonieme afzenden stuurt brieven met daarin verschillende opdrachten die ze moeten uitvoeren om ooit nog terug te komen in de normale mensenwereld. Voor elke opdracht die goed wordt uitgevoerd krijgen ze een oud medaillon, waarvan er in totaal tien (dit kan nog veranderen) van te verzamelen zijn. Als alle tien de medaillons in het bezit zijn van het groepje jongens en meiden, moeten ze ze allemaal om de Troon van Edel leggen.
    Maar zondes kunnen problemen worden, want er zullen keuzes moeten worden gemaakt. Maar welke is de juiste?


    Invullijstje voor mensen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje voor wezens in de andere wereld:

    Welk wezen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk: (dit kan een beetje moeilijk te beschrijven zijn)
    Extra:


    Jongens

    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Zayn Javadd Malik - SnowHeart
    Louis William Tomlinson - Memorias
    Niall James Horan - Liked (nog niet af)

    Meisjes (vriendinnen/beste vriendin. Niet iedere jongen kan een vriendin hebben. Twee/drie vriendinnen en beste vriendinnen moeten we even kijken. Vriendschap kan natuurlijk nog groeien tot liefde.)

    Mylène Nicoletta Campbell - xMeCrazyMofo
    Lizbeth Grey Moriarty - Rider
    Jessie Rose Parker - xZiall
    Lilyan Emarald Holmes - Candira
    Madison "Madge" Fresno - Heap

    Wezens

    - Gereserveerd door Candira
    - Lottie Heathrow - Honeymoons
    -
    -

    Ik zal zelf de opdrachten posten die "de anonieme afzender" stuurt.


    Regels:

    - Minstens 4 zinnen. Dit is makkelijk haalbaar.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik het iemand vraag
    - Geen Mary-Sue's
    - Geen gescheld OOC, IC mag wel
    - Geen personages van anderen besturen
    - Iedere twee dagen een keer reageren, even melden als je dat niet haalt
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Naamsveranderingen even doorgeven
    - Deze RPG is géén sneltrein

    BEGIN:

    De vrienden willen gaan kamperen in het bos, maar komen een soort portaal tegen. Door een ongeluk vallen ze erdoorheen, daarna zal ik de eerste brief van de Geheime Afzender sturen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 13:21 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Harry Styles
    Madge kwam nu ook naar ons toelopen en plofte grinnikend naast me neer, waarschijnlijk vanwege mijn geklaag tegenover Mylène's rapkunsten. 'Onze tent is klaar, meneer Opperluilak. Nou, sta eens op, dan kunnen we even kijken of het Styles-bestendig is.' Bij haar laatste woorden wiebelde ze even met haar wenkbrauwen en ik kon het niet laten een brede grijns te laten zien om daarna even een pruillipje op te zetten om die laatste woorden.
    'Zo lui ben ik toch ook weer niet?' vroeg ik met een zielig stemmetje. Ze kwam overeind en greep mijn hand, om mij daarna ook omhoog te trekken. Ze zwaaide naar Liam en Mylène en ik wierp ze een overdreven dramatisch kushandje toe. Nu trok ze me mee naar onze tent en trok me mee het ding in, waar we niet veel anders konden dan dicht op elkaar zaten. Niet dat je mij hoorde klagen of zo. 'Zo, hoe vind je mijn bouwkunsten?' vroeg ze.
    'Geweldig, dat weet je toch?' zei ik terwijl ik nu de zonnebril van mijn neus afhaalde en vastzette aan mijn shirt. Ik boog even voorover om een korte kus op haar lippen te drukken en haar daarna grijnzend aan te kijken. Dit zou nog wel eens een drukke nacht kunnen worden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Madison "Madge" Fresno.
    "Geweldig, dat weet je toch?" Zei hij, en hij haalde de zonnebril van zijn neus af. Hij drukte een korte kus op mijn lippen, en had vervolgens een brede grijns op zijn gezicht. Ik grijnsde ook. Waarschijnlijk gingen de anderen wel last van ons krijgen vannacht. "En nee, je bent niet heel lui. Ik bedoel, met bouwen ben je lui, koken, wassen, strijken, dat soort dingen wel. Maar om een of andere vreemde reden ben je nooit lui als wij met zijn tweetjes zijn,"zei ik overdreven onschuldig. Expres trok ik mijn topje nog wat omhoog, en met een uitdagend glimlachje keek ik hem aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze grijnsde even terug voordat ze begon te spreken. 'En nee, je bent niet heel lui. Ik bedoel, met bouwen ben je lui, koken, wassen, strijken, dat soort dingen wel. Maar om een of andere vreemde reden ben je nooit lui als wij met zijn tweetjes zijn,' zei ze ietwat overdreven onschuldig, waardoor ik mijn wenkbrauwen optrok. Waarschijnlijk expres trok ze haar topje wat omhoog, om mij daarna uitdagend aan te kijken. Ik beet op mijn lip en bracht daarna mijn lippen naar haar oor. 'Niet nu, ik wil ze geen trauma bezorgen,' zei ik zacht, waarna een grinnik volgde. Ik streek nog eens met mijn vingers over haar wang, wachtend op hoe ze zou reageren.


    Because I love him, do I need another reason?

    Madge Fresno.
    Hij beet op zijn lip en kwam dichterbij. "Niet nu, ik wil ze geen trauma bezorgen," zei hij zacht. Ik grinnikte, en volgde zijn vinger, die daarna over mijn wang streek. Hij verwachtte duidelijk een reactie, dus kwam ook ik dichterbij. "Ze kunnen me nu even niks schelen. Ze weten hoe we zijn en wat we doen en zijn er mee akkoord gegaan om met ons op vakantie te gaan. Dus dan aanvaren ze de consequenties maar," glimlachte ik. Ik kuste hem zachtjes en heel kort, en glimlachte onschuldig.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne.

    'Dat gaat je niks aan Payne, daar kom je nog wel achter,' Zei Harry. Bij dat laatste keek hij even over zijn zonnebril heen. Daarna kwam Myl naar ons toe en begon te rappen. 'Myl, kappen. Voordat de vogels hier dood gaan neervallen,' Zei Harry plagerig, waardoor ik grinnikte. Even later plofte Madge naast Harry neer. En vroeg aan hem of hij wou checken of de tent wel Styles bestendig is. En ze daarna met z´n tweeen naar hun tent liepen. 'Nou, nu zijn we weer alleen.' Zei ik. 'Moet ik nog helpen met de tent rapper Campbell?' Vroeg ik grinnikent.


    How far is far

    Harry Styles
    Ze grinnikte even door mijn woorden, en volgde de vinger waarmee ik nu over haar wang streek. 'Ze kunnen me nu even niks schelen. Ze weten hoe we zijn en wat we doen en zijn er mee akkoord gegaan om met ons op vakantie te gaan. Dus dan aanvaren ze de consequenties maar,' glimlachte ze. Ze kuste me heel kort en zacht en keek me daarna onschuldig glimlachend aan. 'Daar heb je wel een punt,' mompelde ik terwijl ik mijn vingers van haar wang naar haar middel liet glijden. 'Ik ben gewoon een beetje bang dat we geluidsoverlast bezorgen en dat we dan worden weggestuurd,' lachte ik zacht, onhoorbaar voor iedereen die buiten was. Ik drukte mijn lippen heel eventjes tegen haar kaak, om te laten merken dat ik absoluut niet gezegd had dat ik het een slecht plan vond, maar dat wist ik ook nog niet helemaal zeker.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 19:05 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Madge Fresno.
    'Daar heb je wel een punt,' mompelde hij, en zijn vingers gleden van mijn wang naar mijin middel. 'Ik ben gewoon een beetje bang dat we geluidsoverlast bezorgen en dat we dan worden weggestuurd.' Ik lachte met hem mee, aangezien dat nog best wel eens waar kon zijn. Ik voelde zijn lippen tegen mijn kaak, en ik sloot mijn ogen even. 'Ach, we zitten niet op een bejaardencamping. En we hebben al zo lang niks meer "gedaan,"' het laatste woord kwam er ietwat gniffelend uit. Ik checkte even door de tentflap of iemand aandachtig naar ons zat te luisteren, maar dat bleek niet zo te zijn. 'We zijn toch niet op vakantie om te niksen? Leef je uit, Styles.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze lachte mee, omdat er toch echt een kern van waarheid in mijn woorden school, en ze sloot haar even zodra mijn lippen haar kaak raakten. 'Ach, we zitten niet op een bejaardencamping. En we hebben al zo lang niks meer "gedaan,"' zei ze, gniffelend bij het laatste woord en ik rolde met mijn ogen. Ze checkte even of er niemand ons zat af te luisteren of iets in die richting, maar blijkbaar was er dus niemand. Gelukkig, dan hoefde er niemand een trauma op te lopen dankzij ons. 'We zijn toch niet op vakantie om te niksen? Leef je uit, Styles,' zei ze rustig. Ik grijnsde even voor ik mijn lippen op de hare plantte en haar middel stevig vasthield.


    Because I love him, do I need another reason?

    Madge Fresno.
    Hij kuste me en pakte me stevig vast, waar ik maar al te graag op in ging. Mijn vingers dwaalden algauw af naar beneden, en ik grinnikte om zijn lust, en het maakte mij alleen maar hebberiger.

    -sorry mobiel-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze ging duidelijk maar al te graag op me in, en haar vingers daalden al snel af naar beneden, ervoor zorgende dat ik even scherp inademde. Ze grinnikte om mijn reacties, die ze volgens mij maar al te amuserend vond. Dus om haar terug te kunnen pakken liet ik mijn handen afdwalen naar haar heupen, en vervolgens haar bovenbenen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Mylène Campbell

    Madge en Harry dolden met elkaar zoals alleen zij dat konden. Wat grinnikend keek ik hen na, maar Liam trok mijn aandacht door te zeggen: 'Nou, nu zijn we weer alleen. Moet ik nog helpen met de tent rapper Campbell?' Ik begon de bijnaam best leuk te vinden, dus lachte: 'D - D - DJ Campbell…' Toen dacht ik weer na over de tent, en besefte me dat er alleen een levenloos tentdoek lag, met wat slordig getimmerde haringen. 'Eh, de tent… is al klaar.' mompelde ik, alsof ik niet loog. 'Het enige wat nog moet gebeuren is het opzetten. Maak jij het even af?' Met die woorden klopte ik op Liam's schouder en ging ik languit op het gras liggen. 'Hup, hup. Die tent zet zichzelf niet op!'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam James Payne.

    'D - D - DJ Campbell…' Lachte ze, en ik lachte ook. 'Eh, de tent… is al klaar.' Mompelde ze. 'Het enige wat nog moet gebeuren is het opzetten. Maak jij het even af?' Vroege terwijl ze op mijn schouder klopte, en ze ging languit op het gras liggen. 'Hup, hup. Die tent zet zichzelf niet op!' Zei ze. 'Hey, laat je me die tent nou in m'n eentje opzetten.' Zei ik lachend, en ik liep richting de tent om zogenaamd de tent op te zetten, maar eigenlijk gewoon iets uit mijn tas ging pakken. Ik liep terug naar Myl en goot wat water over haar hoofd heen, en rende daarna lachend weg. 'Kom je nog helpen?' Vroeg ik plagerig, en begon nu toch maar aan de tent te werken voor dat ze me terug pakte voor het water incident.


    How far is far

    Mylène Campbell

    Genietend van het zonnetje sloot ik mijn ogen, wachtend tot dat Liam me wakker zou maken met het nieuws dat de tent was opgezet. 'Hey, laat je me die tent nou in m'n eentje opzetten?' riep Liam. 'Yes.' besloot ik en daarna concentreerde ik me weer volledig op het krijgen van een bruin kleurtje. Heel opeens voelde ik een natte stroom water over me heen vallen. Verontwaardig kwam ik omhoog en ik opende mijn mond alsof iemand muizen in mijn shirt had laten kruipen. Ik zag Liam nog net wegrennen, de idioot. Hij wist toch dat ik mijn nieuwe kleding aanhad? Voorzichtig wrong ik mijn haren uit, net zoals de onderkant van mijn shirt. 'Liam!' riep ik half huilend, omdat dit mijn lievelingssetje was. 'Liam! Je weet toch dat dit mijn beste kleren zijn!' Boos liep ik weg van Liam, die juist voor mij wegrende , bang dat ik hem terug zou pakken. Nu mag hij die tent fijn in zijn eentje opzetten.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam James Payne.

    Verontwaardigt kwam ze om hoog en deed haar mond open. Ze wrong haar haren uit. 'Liam!' Riep ze half huilend. Oeps, o ja, dit waren haar nieuwe kleren. 'Liam! Je weet toch dat dit mijn beste kleren zijn!' Zei ze en ze liep boos weg. Jep, nu had ik het goed verpest. 'Myl, wacht nou.' Zei ik, en ik liep met nog steeds de halve tent in mijn handen achter haar aan. 'Sorry, ik was vergeten dat je je nieuwe kleren aan had.' Zei ik. Nu wist ik zeker dat ik die tent in mijn eentje op kon zetten. Nou ja, dat is mijn verdiende loon, het was ook niet echt aardig om water over haar heen te gooien.


    How far is far

    -Dramaqueen, het is maar water(joehoe) -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.