• Olá! Ik wil weer eens een RPG beginnen! Atlands High is een soort van… dood, so, here is some new!

    De jongens van One Direction en hun vriendinnen / beste vriendinnen komen door een ongeluk (dit wordt in de loop van het verhaal zelf gevormd) in een andere wereld terecht en ze kunnen niet meer terug. Het is een soort fantasiewereld, want de meest onwaarschijnlijke wezens lopen er rond.
    Een anonieme afzenden stuurt brieven met daarin verschillende opdrachten die ze moeten uitvoeren om ooit nog terug te komen in de normale mensenwereld. Voor elke opdracht die goed wordt uitgevoerd krijgen ze een oud medaillon, waarvan er in totaal tien (dit kan nog veranderen) van te verzamelen zijn. Als alle tien de medaillons in het bezit zijn van het groepje jongens en meiden, moeten ze ze allemaal om de Troon van Edel leggen.
    Maar zondes kunnen problemen worden, want er zullen keuzes moeten worden gemaakt. Maar welke is de juiste?


    Invullijstje voor mensen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje voor wezens in de andere wereld:

    Welk wezen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk: (dit kan een beetje moeilijk te beschrijven zijn)
    Extra:


    Jongens

    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Zayn Javadd Malik - SnowHeart
    Louis William Tomlinson - Memorias
    Niall James Horan - Liked (nog niet af)

    Meisjes (vriendinnen/beste vriendin. Niet iedere jongen kan een vriendin hebben. Twee/drie vriendinnen en beste vriendinnen moeten we even kijken. Vriendschap kan natuurlijk nog groeien tot liefde.)

    Mylène Nicoletta Campbell - xMeCrazyMofo
    Lizbeth Grey Moriarty - Rider
    Jessie Rose Parker - xZiall
    Lilyan Emarald Holmes - Candira
    Madison "Madge" Fresno - Heap

    Wezens

    - Gereserveerd door Candira
    - Lottie Heathrow - Honeymoons
    -
    -

    Ik zal zelf de opdrachten posten die "de anonieme afzender" stuurt.


    Regels:

    - Minstens 4 zinnen. Dit is makkelijk haalbaar.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik het iemand vraag
    - Geen Mary-Sue's
    - Geen gescheld OOC, IC mag wel
    - Geen personages van anderen besturen
    - Iedere twee dagen een keer reageren, even melden als je dat niet haalt
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Naamsveranderingen even doorgeven
    - Deze RPG is géén sneltrein

    BEGIN:

    De vrienden willen gaan kamperen in het bos, maar komen een soort portaal tegen. Door een ongeluk vallen ze erdoorheen, daarna zal ik de eerste brief van de Geheime Afzender sturen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 13:21 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zayn Javadd Malik

    We liepen al een tijdje door het bos, zonder ook maar één woord gezegd te hebben. Heel opeens riep Mylène 'Tikkie!', waarna ze wegrende, met Liam achter haar aan. Die twee waren ook te komisch voor woorden. Liam was meer de serieuze, terwijl Mylène altijd heen en weer sprong en haar mond niet kon houden. 'Ik zet geen stap verder!' klaagde Harry, waarschijnlijk omdat zijn voeten pijn deden. Ik begreep het wel, want mijn voeten begonnen ook moe te worden. Gelukkig had ik het de hele tocht best gezellig gehad met Jessie, mijn rots in de branding. Wie stond er voor me klaar toen ik ineens een onverwachte break-up met Perrie kreeg? Jessie. Ze is gewoon de perfecte vriendin. Als in "vriendschap". Nee, geen liefde voor mij voorlopig.
    Harry keek geamuseerd naar Madge, die hun tent opzette in haar korte topje. Hij was dol op dat kledingstuk, wat hij ook duidelijk liet merken. Madge hield wel van wat aandacht, dat merkte je meteen.
    Terwijl Liam de instructies van de tent van Mylène en hem bekeek, hamerde Mylène wat haringen de grond in, gooide er een tentzeil overheen en wierp zich erop. Kreunend van de pijn lag ze op het tentdoek, waar ik even om grinnikte. 'Kijk nou.' Ik stootte Jessie even kort aan en wees naar het tweetal.

    Mylène Nicoletta Campbell

    'Haha, echt weer iets voor jou, hè?' grinnikte Liam, waarna hij zijn hand uitstak. Ik reikte ernaar, waarbij ik een stukje van de grond afkwam, maar liet me halverwege weer vallen. 'Nee, ik ben te lui om op te staan.' klaagde ik. 'En ik dacht echt dat ik erop kon springen!' Ik loog niet, want ik had echt het idee dat de tentdoek dik genoeg was om je volle gewicht erop te laten vallen. Niet dus. Hadden ze wel even in de beschrijving mogen zetten! Lamlendig rek ik me midden op de grond uit. 'Ik wil niet omhoog…' zucht ik, wetend dat ik op een dag toch echt op moest staan. Want ik had wel zin om met z'n allen marshmallows te roosteren bij het kampvuur, of iets in die richting. Dit zou echt perfect worden.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam James Payne.

    Ze reikte naar mijn hand, maar liet zich halverwege weer vallen. 'Nee, ik ben te lui om op te staan.' Klaagde ze. 'En ik dacht echt dat ik erop kon springen!' Zei ze. 'Ja, dat weet ik.' Lachte ik. Ze rekte zich midden op de grond uit. 'Ik wil niet omhoog…' Zuchtte ze. 'Nou, blijf jij daar nog maar even liggen dan, ik ga kijken wat Hazza aan het uitspoken is.' Grinnikte ik, en ik liep richting Harry die languit op de grond lag. Het zal ook eens niet. Ik liet me zelf naast hem neer vallen, en keek nu ook naar de wolken. 'Waar denk je aan?' Vroeg ik plagerig. 'Aan Madge he?' Vroeg ik nu nog plageriger.


    How far is far

    b]xMeCrazyMofo ---> SnowHeart[/b


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mylène Nicoletta Campbell

    'Nou, blijf jij daar nog maar even liegen, dan ga ik even kijken wat Hazza aan het uitspoken is.' grinnikte Liam, waarna hij ook daadwerkelijk wegliep. 'Hé!' riep ik lichte verontwaardig, omdat de jongen me echt liet liggen. Al snel zat ik op mijn knieën voor de haringen en de tentdoek, waar ik triest naar keek. 'Nou zeg…' zuchtte ik, waarna ik even opstond om mijn outfit af te kloppen. 'Liam is nu weg, en nu zit ik hier met deze tent.' Even was het stil, waarna ik hard naar Liam riep: 'Waar is die stoere gast die iedereen kent?', om te laten weten dat ik hem bedoelde. Toen besefte ik me pas dat de zinnen rijmden. Ik dacht even na en had toen twee regels rap. Vrolijk rende ik naar Liam en Harry. 'Yo, guys!' lachte ik. 'Luister! Liam is nu weg en nu zit ik hier met deze tent. Waar is die stoere gast die iedereen kent?' Tijdens de rap speelde ik wat stoer met mijn pet, zodat ik ook echt op een rapper leek. Hierna lachte ik luid.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam James Payne.

    'Hé!' Hoorde ik Myl verontwaardigt roepen een paar meter achter ons. 'Waar is die stoere gast die iedereen kent?' Riep ze daarna, waarna ze vrolijk naar ons toe rende. 'Yo, guys!' Lachte ze. 'Luister! Liam is nu weg en nu zit ik hier met deze tent. Waar is die stoere gast die iedereen kent?' Rapte ze terwijl ze wat met haar pet speelde, waarna ze luid lachte en ik ook. 'Haha, rapper Campbell.' Lachte ik, en stond op. 'Sorry dat ik wegliep, ik dacht dat de tent al klaar was.' Zei ik, en zat nu in het gras. Ik keek om me heen, iedereen was druk met zijn tent opzetten, wat soms niet al te best lukte waardoor ik een glimlach op mijn gezicht kreeg, nou ja veel slechter als mij in tenten op zetten kon je niet zijn.


    How far is far

    -[4 dubbelpost dan XD oeps...]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 7:33 ]


    How far is far

    -

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 7:32 ]


    How far is far

    -

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 7:32 ]


    How far is far

    [Sorreh dubbelpost, mijn computer doet weer eens raar -,-]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 7:31 ]


    How far is far

    (Hoezo dubbelpost O.o)


    Because I love him, do I need another reason?

    [Oeps.. dat stomme ding wou m niet verzenden dus ik bleef er op klikken en kopieeren xdd]


    How far is far

    [Mijn topics]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jessie Rose Parker

    Ik loop in stilte door het bos. Iedereen is heel erg druk, behalve ik en Zayn. 'Kijk nou,' zegt Zayn, en hij wijst naar Liam en Mylene. Ik lach even. Het ziet er hilarisch uit. 'Wij kunnen dat beter, he?' Vraag ik, en ik zet mijn tas neer. Ik kijk naar Zayn. We zijn al een tijdje beste vrienden, en natuurlijk is dat geweldig. Ik haal wat spullen uit mijn rugzak en uiteindelijk de tent. Het is niet echt een grote tent, maar groot genoeg. 'Help je even, Zayn?' Vraag ik.

    [sorry, korte post]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Styles
    Liam kwam nu op me aflopen en liet ziich daarna naast me neervallen. 'Waar denk je aan?' vroeg hij plagerig, en ik had al een vermoeden waar hij heen wou. 'Aan Madge he?' vroeg hij nu nog plageriger. Jup, ik had gelijk. Hij was ook zo voorspelbaar.
    'Dat gaat je niks aan Payne, daar kom je nog wel achter,' bij dat laatste keek ik hem even over mijn zonnebril aan, voordat Mylène op ons afliep. Die zich als een erg slechte rapper ging gedragen.
    'Myl, kappen. Voordat de vogels hier dood gaan neervallen,' zei ik plagerig. En ze moesten nu niet gaan denken dat ik ging helpen met de tenten opzetten, want daar was ik veels te lui voor. Ze konden het allemaal prima af zonder mij.


    Because I love him, do I need another reason?

    Madison "Madge" Fresno.
    Ik was klaar met de tent, en ik liep naar Harry toe. Hij had gezelschap gekregen van Liam en een ongelofelijk slecht rappende Myl. "Myl, kappen. Voordat de vogels hier dood gaan neervallen." Ik grinnikte, en plofte naast hem neer. "Onze tent is klaar, meneer Opperluilak. Nou, sta eens op, dan kunnen we even kijken of het Styles-bestendig is." Bij mijn laatste woorden wiebelde ik even met mijn wenkbrauwen. Ik krabbelde overeind en pakte zijn hand, waarna ik hem ook overeind trok. Ik wuifde even naar Mylene en Liam, en trok hem toen mee naar ons knusse tentje. Ik trok hem mee naar binnen, waar we dicht tegen elkaar aanzaten. "Zo, hoe vind je mijn bouwkunsten?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.