• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 17:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2013 - 18:12 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wil iemand ALSJEBLIEFT een schrijfwedstrijd beginnen? Ik zocht het nooit om eraan mee te doen maar nu wel en nu zijn er geen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Chicas schreef:
    (...)
    Ik zou iemand die wel van maandagen houdt, voor gek verklaren :W


    Thanks for calling me crazy! :3

    OT: Pfft.... oke ik verveel me momenteel best wel....


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Morgen morgen morgen morgen morgen eindelijk Desolation of Smaug dkfjdskfjskdfskldjf


    Caution first, always.

    Ik vind het echt bullshit als mensen af willen vallen wat helemaal niet nodig is. Er zijn genoeg mensen die hier serieus mee bezig zijn. Of dat mensen allemaal zielige dingen zeggen in de hoop voor aandacht. Mensen die er echt mee zitten, zeggen niet snel zulke dingen.
    Echt haat aan zulke mensen, ga lekker wat anders doen om aandacht te krijgen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Well.. Fuck ya'll.

    Lots of love.. Euhmm, no.


    May the odds be ever in your favour...

    En wtf.nl heeft z'n vormgeving verandert .__________________________.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Marshall schreef:
    Ik vind het echt bullshit als mensen af willen vallen wat helemaal niet nodig is. Er zijn genoeg mensen die hier serieus mee bezig zijn. Of dat mensen allemaal zielige dingen zeggen in de hoop voor aandacht. Mensen die er echt mee zitten, zeggen niet snel zulke dingen.
    Echt haat aan zulke mensen, ga lekker wat anders doen om aandacht te krijgen.


    *Retweet*

    Dit zou mijn vriendin moet lezen..


    May the odds be ever in your favour...

    Haat aan mensen die alleen maar anderen bekritiseren en nooit naar zichzelf kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb zo'n hekel aan jou, iedereen heeft een hekel aan je. Je weet het alleen zelf nog niet. Bah.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb schaamte in jouw plaats.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    dit is niet leuk... ik wil dit gevoel gewoon niet hebben... waarom kan nou nooit iets rozengeur en maneschijn zijn... zou het een stuk makkelijker maken...


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Lol, meteen in de verdediging schieten en een woordje over een ander klaar hebben en dan maar oordelen zonder mensen te kennen, Dát soort kinderen zijn pas hatelijk :Y)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Marshall schreef:
    Ik vind het echt bullshit als mensen af willen vallen wat helemaal niet nodig is. Er zijn genoeg mensen die hier serieus mee bezig zijn. Of dat mensen allemaal zielige dingen zeggen in de hoop voor aandacht. Mensen die er echt mee zitten, zeggen niet snel zulke dingen.
    Echt haat aan zulke mensen, ga lekker wat anders doen om aandacht te krijgen.

    Yep :].
    It gives me an eyetwitch als ik mensen hoor die vinden dat ze met hun maatje 38 zo dik zijn. Pleur een end op man.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Yep :].
    It gives me an eyetwitch als ik mensen hoor die vinden dat ze met hun maatje 38 zo dik zijn. Pleur een end op man.


    Het gaat niet om een maat, ik vind echt dat mensen veel te snel oordelen over dit soort dingen. Als ze nou lekker willen afvallen, waarom zou je erover moeten klagen?


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Het gaat niet om een maat, ik vind echt dat mensen veel te snel oordelen over dit soort dingen. Als ze nou lekker willen afvallen, waarom zou je erover moeten klagen?

    Moeten moet ik op de pot.
    En ik geloof meteen dat ik en anderen daar snel over oordelen, maar da's genomen vanuit ons perspectief. Als mensen die willen afvallen - ongeacht maat, omvang whatsoever - dat willen doen moeten ze dat vooral doen. Ik hoef het er alleen niet mee eens te zijn. Leef en laat leven. Leuker kenne we 't niet maken, wel makkelijker.


    No growth of the heart is ever a waste