• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 17:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2013 - 18:12 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    .. I'm doomed, my best isn't good enough


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Het awesome moment als je erachter komt dat lelaren gelogen hebben tegenover de directie over je aanwezigheid. Zo sta ik voor de meeste vakken 100 % aanwezig terwijl ik zeker 3/4 dagen geskipt heb. *O*
    I looooooove them (H)


    -

    En nu moet ik echt gaan slapen. 20 voor 1 terwijl ik om 6 uur op moet en fucking 3 tentamens heb terwijl ik niet genoeg heb zitten leren. Shiit (no_chears)
    Mss maar veel coffee mee naar school nemen zodat ik tussen tentamens door kan leren en mezelf beloven dat ik volgende zeker weken thuis gaat leren. Ach, who am I kidding? :W


    -

    Vanavond maar op tijd slapen.
    En ik voel nu alweer een opkomende hoofdpijn D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I just want this to end ;_; I need to do more for school


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ah, een juweeltje van een boek! Wel te laat begonnen, maar als ik dadelijk, vanmiddag, vanavond en wellicht morgen flink doorlees, komt het makkelijk uit. Ik hoop vandaag, zodat ik uiterlijk morgen kan voorbereiden op de toets.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oke, where to start.


    'Darling, just hold on'

    Mijn tante en beste vriend hebben beide kanker, en mijn tante is niet meer te genezen, wil ik naar haar toe, willen ze me niet zien ): Dat snap ik ook wel omdat ze daar nu alleen maar last van hebben terwijl ze het even proberen te vergeten maar ja, je wil toch belangstelling tonen D:


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Volgende keer mag je het ook wel even zeggen als je ziek bent, terwijl we pws afspraak hebben. Handig dit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is best erg hoe erg je je kunt vergissen in iemand. Ik zit nu naast iemand die eruit ziet alsof hij vmbo-ultralaag nog niet zou halen, maar hij was net wel aan de telefoon met iemand waarbij het gingen over het uploaden van apps naar de app store en dikke marketing shit. Echt heel raar om dat mee te maken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fijn om te weten. Maar wanneer ga je stoppen met iemand anders de schuld te geven? Stop ermee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    what the fuck moet ik in gódsnaam halen voor kerst :-/ wat moet je geven aan mensen die alles al hebben.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dit gaat dus niet werken.


    'Darling, just hold on'

    De negen uur ging al in op 12 uur. Eens even zien hoe jij het zou vinden. Fijne dag verder. :]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 12:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Temper schreef:
    Mijn tante en beste vriend hebben beide kanker, en mijn tante is niet meer te genezen, wil ik naar haar toe, willen ze me niet zien ): Dat snap ik ook wel omdat ze daar nu alleen maar last van hebben terwijl ze het even proberen te vergeten maar ja, je wil toch belangstelling tonen D:

    Wat erg nou. Kanker is echt een vreselijke ziekte. D:
    Veel beterschap met je beste vriend, overigens.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it