• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 17:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2013 - 18:12 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it


    :Y) Goed punt voor de stelling van laatst.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom zijn er zoveel vragen en zo weinig antwoorden?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Theee van de leraar gehad ^^:Y)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ugh, herinner me niet aan vrijdag. Ik wil echt niet, maar ik wil wel... Alleen niet met hem erbij. Awkwardness gegarandeerd. Plus, hij doet net of er niks aan de hand is, terwijl hij na al die weken nog steeds niet gereageerd heeft op mijn antwoord. Damnit. Ik wil echt niet gaan...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Titan schreef:


    :Y) Goed punt voor de stelling van laatst.

    Dat had ik ongeveer ook gezegd om mijn mening toen te verduidelijken. :p

    OT: Well, God dammit! Hele dag geleerd voor niks, want ik kon niks van het examen. Ik had even goed niet kunnen geleerd hebben, want dan was het even slecht gegaan.
    Nu part twee van de hel, hardware.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 11:35 ]


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    (...)
    Dat had ik ongeveer ook gezegd om mijn mening toen te verduidelijken. :p

    OT: Well, God dammit! Hele dag geleerd voor niks, want ik kon niks van het examen. Ik had even goed niet kunnen geleerd hebben, want dan was het even slecht gegaan.
    Nu part twee van de hel, hardware.


    Is het midterm 1 Aries?


    Your make-up is terrible

    Zo fucking moe.


    'Darling, just hold on'

    If this is your way to say thank you... Fuck you too. Perfecte timing heb je ook. Ik ga terug naar oppervlakkige vriendschappen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 12:01 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    If this is your way to say thank you... Fuck you too. Perfecte timing heb je ook. Ik ga terug naar oppervlakkige vriendschappen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh vrouwen en hun vriendschappen. Over een maand zal waarschijnlijk alles weer goed zijn en een maand later zal weer alles verneukt zijn :'D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 12:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alles is altijd mijn schuld.


    Your make-up is terrible

    Je zeurt altijd dat je je er niet mee wilt bemoeien, houd je mond dan ook dicht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Praten zal een boel oplossen ipv telkens dingen te sturen vol met zelfmedelijden. Twittershit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom ben ik zo down?


    'Darling, just hold on'

    Ik ben blij dat jullie de twijfel zo makkelijk weggenomen hebben, dit was toch echt het beste, ik hoef geen leugenaars in mijn leven.


    Your make-up is terrible