• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 17:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2013 - 18:12 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Omdat dit ook weleens gezegd mag worden: het is echt mooi weer vandaag! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik schrijf zooooo graag verhalen uit.

    Ik mis je zo erg, lief.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay, now I can't stop crying. Yay. En ik krijg nu ook niks binnen om te eten en dan mag ik dat niet opeten.


    help

    Eindellijk een tentamem gemaakt vanwelke ik voelde dat t goed ging. Nu hopen dat t ook het geval is.


    -

    Waarom worden voor onze richting nog geen bijeenkomsten georganiseerd met informatie over de eindscriptie?... Pff, waarom kies ik toch altijd precies een richting met luie leraren die dat weer op het laatste moment regelen >.<


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Een fucking 4,8 voor die vijf weken van werken aan dat verslag!? Ach zak er toch lekker in. Kutschool. :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo onrustig, ik blijf maar opstaan en doelloos ergens heen lopen.


    Your make-up is terrible

    Geen school meer :( Wil niet! nein nein nein


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Meh. Songwritersworkshop met een geschminkte kop of niks?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nou heb ik zo lang gezeurd om die stomme noodles, heb ik ze en krijg ik geen hap naar binnen...


    Your make-up is terrible

    Thanks mom, for hurting me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Melige dag vandaag. :'''')
    MORGEN THE HOBBIT.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik word hier kots en kotsmisselijk van. Godverredomme. Ik haat het hier.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fooooood


    No growth of the heart is ever a waste