• We zoeken nog steeds mensen!



    De motorclub The lost ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The lost ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en princiepes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breek de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The lost ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwens band die heel sterk is. Je word dan ook niet zomaar gevraagt. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Uitleg Rangen

    President - de leider van de club.
    Vice-President - de vervanger van de president bij diens afwezigheid
    Secretary - secretaris (noteerd bijv. alle dingen die besproken zijn tijden een vergadering).
    Sergeant at Arms - zorgt voor discipline binnen de club.
    Treasurer - penningmeester (beheerd de boekhouding en controleerd of iedereen binnen de club op financieel gebied eerlijk is).
    Member - lid.
    Prospect - aspirant-lid, in afwachting van "full membership" of "the full patch" (Zij gaan nu door een test periode, de club zal ze dan ook uittesten op hun loyaliteit. Ze worden vaak ingezet bij de rot klusjes, maar worden wel net zo beschermd als een normaal lid)
    Hangaround - Dit zijn mensen die vertrouwd worden in de club zonder een lidmaatschap of aspirant lidmaatschap. Deze mensen worden dan ook eerder aan genomen als aspirant lid.


    Tijdelijke stop op vrouwen.

    The lost ones
    (1) President - [Moet mannelijk zijn en ouder dan 30] - Gereserveerd door VitaIncoluma
    (1) Vice-President - Magnus James [29] - Karakter omschrijving - Assassin
    (1)Secretary - Sloane Monroe (rain) [28] - Karakter omschrijving - Nikolaevna
    (1) Sergeant at Arms - Bain Lucas [27] - Karakter omschrijving - KiliOfDurin
    (1) Treasurer - Yasmin Evy Stormland (Yes) [27] - Karakter omschrijving - Muninn
    (10) Member -
    - Elena Alicia Abernathy [25] - Karakter omschrijving - Elvithien
    (2) Prospect -
    (oneindig)Hangaround -
    - Daniël Blair Rileys[31] - Karakter omschrijving - Sigil


    Burned Rubber
    (1) President - Domenico Hunnam (Bull) [30] - Karakter omschrijving - Door Omamori
    (1) Vice-President - John Richard Ashborne (bear) [45] - Karakter omschrijving - Muninn
    (1) Secretary - Stephanie Mabel Warrington (Red) [30] - Karakter omschrijving - Door Candira
    (1) Sergeant at Arms - Jezebel Marlin Lux (Lux) [28] - Karakter omschrijving - Assassin
    (1) Treasurer - Damon Rileys [28] - Karakter omschrijving - Sigil
    (10) Member -
    - Gereserveerd door VitaIncoluma
    (2) Prospect:
    (oneindig)Hangaround -
    - Aiden Dante Halliway [25] - Karakter omschrijving - Assassin

    Het cijfer binnen de haakjes geeft aan hoeveel er maximaal mogen in die rol.

    Kleding van de Clubs, op de hangarounds na

    Ze dragen over het algemeen motorkleding, zo niet dragen ze wel altijd hun Club vest. Dit een eer om te dragen en is daarom ook heilig binnen de club. Wanneer je deze kwijt raakt, raak je ook je waardigheid en respect kwijt binnen de club. Op je vestje staat de naam (Als je een nickname hebt, staat deze daar) van de Club het logo en de rang die je geniet. Eventueel andere patches die er zelf opgezet zijn.
    Voorbeeld:


    Aspirant leden hebben ook een zelfde vestje maar zonder het logo, met groot Prospect op de rug. De andere patches krijgt men als zij member worden.

    Hangarounds ontvangen vaak een patch die zij op een eigen jasje kunnen zetten, die patch bestaat uit een klein logo met hun rang.


    Om Mee te doen graag het volgende lijstje invullen:

    MotorClub:
    Rang:
    Volledige Naam:
    Leeftijd: [niet jonger dan 25]
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk: [denk ook aan kernwaarden binnen de club]
    Geschiedenis:
    Extra:

    (Geef even aan wanneer je rol compleet is, wanneer ik hem goedkeur zet ik hem in de Story)


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic zodra deze is geopend
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Guinness opend te topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendags vliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!


    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:19 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hopelijk kunnen we daarna snel beginnen :3. Ik ga zo beginnen met chocola maken met me mams en dan zal ik em invullen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Hopelijk kunnen we daarna snel beginnen :3. Ik ga zo beginnen met chocola maken met me mams en dan zal ik em invullen.
    we moeten ff wachten tot de mannelijke president van burned rubber is ingevuld ik heb marshall al een pb gestuurd


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Assassin schreef:
    Mogen Hangaround wel jonger zijn dan 25 of niet?


    Your make-up is terrible

    MotorClub: Burned Rubber
    Rang: Handaround
    Volledige Naam: Aiden Dante Halliway
    Leeftijd: 25
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk: Aiden is een redelijk slungelige jongeman die ook niet zo lang is met zijn 1,77. Hij is redelijk slank, zelfs iets aan de magere kant. Erg gespierd is hij niet, dat maakt ook dat hij niet zo sterk is. Hij heeft een erg bleke huidskleur en overal tatoeages zitten. Naast die tatoeages heeft hij ook behoorlijk wat littekens. Hij is geen persoon die sierlijk of nonchalant kan bewegen, hij komt altijd een tikkeltje onhandig over. Over het algemeen draagt Aiden meestal wat sjofele, alternatieve kleding. Hij heeft er geen geld voor dus koopt hij het altijd tweedehands. Omdat hij redelijk creatief is maakt hij er meestal wel iets van. Ook zijn schoenen zijn een beetje opgebruikt, hij heeft een paar kisten die hij al enkele jaren draagt.
    Aiden heeft een smal gezicht, geen mannelijke, brede kaak. Zijn baardgroei is redelijk beperkt waardoor hij sowieso geen stoppels laat staan. Sommige vinden dat hij een babyface heeft, maar dat komt ook omdat hij een redelijk aardige gezichtsuitdrukking heeft. Maar hij kan ook best arrogant kijken. Zijn haar is zwart, aan de ene kant opgeschoren en aan de voorkant lang. Hij knipt het altijd zelf en is er tevreden over. Zijn wenkbrauwen zijn smal en de donkere kleur laat zijn felblauwe ogen mooi uitkomen. Hij heeft redelijk volle lippen, een neus die net iets te groot voor zijn gezicht lijkt te zijn en hoge jukbeenderen. In zijn rechteroor heeft hij een kleine tunnel en in zijn lip een piercing. Af en toe heeft hij de neiging om guyliner te gebruiken.
    Innerlijk: Hoewel Aiden een rotjeugd gehad heeft en best wat problemen nog steeds heeft, is hij een actieve, enthousiaste jongeman. Hij heeft altijd veel energie, is avontuurlijk en uitdagend. Hij houd er niet van om stil te zitten en vliegt van het ene naar het andere. Hij kan enorm veel praten, floept er vaak dingen uit en denkt niet echt na voor hij iets zegt. Hierdoor is hij soms wat te eerlijk en niet altijd helemaal te vertrouwen met geheimen, maar hij doet zijn best om altijd aardig en vriendelijk te zijn. Wreedheid en sadisme zitten dan ook echt niet in hem.
    Sommige mensen vinden wel eens dat hij behoorlijk vrouwelijk kan zijn. Hij moet dan ook toegeven dat hij af en toe van die trekjes heeft, hij kan flink roddelen en is af en toe behoorlijk gevoelig. Dit probeert hij echter absoluut niet te uiten omdat het een teken van zwakte is. Deze trekjes hebben dan ook een logische reden, Aiden is heimelijk biseksueel. Hij zal het echter niet zo snel toegeven en er al helemaal niet mee te koop lopen. Hij heeft een enorme zwak voor dominante mannen en zal dan ook niet zelf een initiatief nemen. Voor vrouwen geld echter hetzelfde, ook daar neemt hij niet graag initiatief mee. Hij kan wel flirten, maar daar is hij een beetje onhandig in. Hierdoor houd hij het liever bij gewone vriendschappen. Deze sluit hij dan wel weer behoorlijk gemakkelijk omdat hij sociaal aangelegd is.
    Omdat Aiden zo gevoelig is, sluit hij zichzelf ook graag af en toe alleen op om even tot rust te komen. Deze gevoelens zorgen er echter ook voor een reeks negatieve eigenschappen, hij wordt snel jaloers en ook redelijk snel boos. Hierbij kan hij wel agressief worden, maar hij heeft vaker de pech dat de tranen hem in de ogen springen en hij niet meer uit zijn woorden komt. Gelukkig vergeeft hij ook snel, hij is meestal niet lang boos en koestert ook geen wrok tegen mensen. Zolang hij niet boos wordt kan hij redelijk goed van zich afbijten en een grote mond opzetten, maar schelden doet hij zelden. Sarcastisch is hij wel af en toe.
    Geschiedenis: Helaas heeft Aiden geen prettige jeugd gehad. Hij is geboren in een achterstandswijk en zijn moeder heeft nooit een idee gehad wie zijn vader nou eigenlijk was, maar hij heeft ook nooit de behoefte gehad om daar achter te komen. Zijn moeder werkte bijna alleen maar, maar ook daarmee kregen ze de eindjes niet aan elkaar geknoopt. Ze hebben het nooit goed kunnen vinden en hadden altijd ruzie, waardoor zijn moeder hem regelmatig op straat gooide. Hij werd een echte probleemjongere, hij gebruikte drugs, vocht en stal. Ondertussen kreeg hij een fascinatie voor tatoeages waar hij er nu een hoop van heeft. Zijn fascinatie voor motoren volgde erop en hij raakte in contact met de leden van Burned Rubber. Ze hebben hem geholpen met afkicken en een baan krijgen, waardoor hij part-time werkt in een fast food restaurant. Het geld heeft hij echter gebruikt om een motorrijbewijs te krijgen en niet om ergens te kunnen wonen. Hij heeft nog steeds geen motor, maar daar is hij nu voor aan het sparen. Dat is ook een reden waarom hij enkel een hangaround is.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 14:30 ]


    Your make-up is terrible

    Nope ik wil een bepaalde volwassenheid in de bende sorry


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    MotorClub: The Lost Ones
    Rang: Hang Around.
    Volledige Naam: Daniël Blair Rileys
    Leeftijd: 31
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk: Daniël is een lange man van ongeveer 1.89 tot 1.90 meter lang. In tegen stelling tot zijn broertje Damon, heeft hij wel een vrij brede lichaamsbouw. Ook ziet zijn Lichaam er vrij afgetrained uit. Dit omdat hij het zelf prettiger vind om er goed uit te zien. Ook heeft Daniël net zoals Damon meerdere tatoeages. Zo heeft hij op zijn rechter arm een sleeve, dat doorloopt over zijn borst. Ook heeft hij op zijn rug verschillende tatoeages, en het woord Familia op zijn heup als eer betoon aan zijn overleden ouders en pleeg gezinnen die hem goed hebben op gevangen. Wel houdt Daniël zijn tatoeages allemaal in het zwart wit, dit omdat hij dit mooier vind dan kleur, in tegen stelling tot zijn jongere broertje.
    In tegen stelling tot Damon, die een vrij ovaal hoofd heeft, is die van Daniël meer hoekig. Waarbij zijn kaaklijn het meeste uitkomt. Ook heeft Daniël een beetje een haak neus. Daniël heeft net zoals zijn broertje donker haar. Dit houd hij altijd een beetje lang in een jaren vijftig kapsel. Waarbij de zijkanten en achterkant opgeschoren zijn en bovenop wat langer. Daniël laat altijd een beetje een drie daags stoppel baardje staan. Daniël heeft smalle lippen waarachter dankzij een beugel rechte en witte tanden verschuilen. Daniël heeft ovale en donker grijze ogen, wat hij meer van zijn vader heeft, dan de fel blauwe ogen van zijn moeder.
    Daniël zijn kleding zijn vooral makkelijk en comfortabel. Zo draagt hij het meeste een spijkerbroek. Wat hij hierop draagt kan verschillen tussen een trui, t-shirt of een cashual overhemd. Wel draagt hij altijd een speciale motorjas voor hij gaat motor rijden. Veiligheid gaat bij hem voor, sinds zijn ouders zijn overleden.
    Innerlijk: Daniël is een heel kalme, beleefde en vriendelijke man. Hij is iemand die altijd een ander zal helpen. Al is het voor de buurvrouw een boodschapje doen. Hij doet het graag. Tegen vreemde is Daniël altijd heel gereserveerd, maar niet onvriendelijk. Hij zal altijd beleefd blijven. Dit omdat hij in gedachte houd dat zijn ouders dit het liefst zouden willen.
    Daniël heeft gestudeerd en heeft inmiddels een baan als boekhouder van een bekende horeca keten. Hij vind dit prima. Echter vanwege deze baan vond Daniël het niet verstandig om in een motorclub te gaan, al kende hij al een aantal members van The Lost Ones, en zijn liefde voor motors zijn hier niet door verminderd. Hij was er alleen erg van bewust dat hij een reputatie heeft die hij moet zien te behouden. Daarin tegen is hij vrienden gebleven met de members van The Lost Ones, en is hij vaak bij het club huis te vinden gewoon om gezellig met hen te kletsen en het goede vrienden van hen blijven en het dus altijd heel leuk vind om met hen rond te hangen en leuke dingen te doen.
    Daniël is niet agressief in gesteld. Totaal niet juist. Als hij boos of geïrriteerd keert hij vaak in zichzelf of gaat hij een rondje hardlopen of wat sporten. Dit omdat hij het weigert om andere mensen te slaan, tenzij ze hem slaan. Hij verheft wel snel zijn stem.
    Daniël is iemand die niet snel iemand vertrouwd. Dat duurt bij hem best een tijd. Helemaal als je zijn vertrouwen beschadigd heb. Hij vergeeft niet snel iemand. Dit is ook de reden waarom hij en Damon nog steeds ruzie hebben. Dit doet hem echter wel zeer. Als Daniël gekwetst is kan hij hier heel lang mee zitten. Dit is dan ook te merken dat hij veel gaat drinken.
    Vrouwen behandeld Daniël altijd met respect, ondanks dat hij ze nog niet kent. Hierin is hij nog heel ouderwets. Hij zal niet zomaar met iemand het bed in duiken, dit is iemand wat je doet met van wie je houd denkt hij vaak.
    Geschiedenis: Daniël was 9 toen hij en Damon wees werden. Dit deed hem veel verdriet en vanaf toen besloot hij dat hij voor zijn broertje Damon moest zorgen, Dat hij alles zou doen om hem te beschermen tegen alles. Echter dit lukte hem niet. Hij zag Damon steeds verder aftakelen en agressiever worden. Zelfs tegen de pleeg gezinnen die hartstikke goed voor hen waren. Dit vond Daniël verschrikkelijk om te zien. Helemaal toen Damon naar de gevangenis werd gestuurd voor een paar jaar wegens geweldpleging en inbraak.
    Daniël wist niet zo goed wat hij met Damon aan moest. In de jaren dat Damon in de gevangenis zat is Daniël gaan studeren, hij dacht dat hij Damon kon helpen als hij klaar was. Het maakte hem echter kwader dat Damon als monteur ging werken en bij een motor club aansloot. Toen zijn neefje Ryan geboren werd was de maat echter vol. Hoe moest Damon in godsnaam voor een kind zorgen. Toen Damon weigerde Ryan voor adoptie op te stellen, hadden ze een hevige ruzie. Hij deed zo zijn best voor Damon en hij gooide het maar weg. Daniël verbrak het contact met Damon. Hier heeft hij tot op de dag van vandaag heel veel verdriet en spijt van. Hij heeft echter de moed nog niet bij elkaar geraapt om hem even te bellen of op te zoeken.
    Extra: Daniël is een single man, die niet echt op zoek is naar een vrouw of vriendin, maar gewoon afwacht tot het ooit op zijn pad komt. Daniël rookt niet, maar is niet vies van een biertje of een sterke wiskey. Hij rijdt op een stoere zwarte Harley Davidson die hij lekker classic heeft gehouden.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 14:47 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hij is af.


    Your make-up is terrible

    Jep Daniël ook. En Nikki; Aiden is schattiggg :3

    Oh en Guiness. Ik had de motor van Damon aangepast omdat de link t niet meer deed, dat heb je nog niet veranderd in de karakter beschrijving.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 14:33 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    sigil je rol van Daniel is geweldig, heel mooi


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Nawh thank youu :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Nawh thank youu :3


    Ik ben nu al gewoon dol op heb, kan niet wachten om te beginnen en hem te ontmoeten :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik ga vanaaf er even voor zitten om alles bij te werken


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Heb je eigenlijk al een president gevonden van burned rubbers. Want ik ben eigenlijk best wel excited geworden om te beginnen :D:$


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Heb je eigenlijk al een president gevonden van burned rubbers. Want ik ben eigenlijk best wel excited geworden om te beginnen :D:$


    Heheh, me 2, can not wait to start. :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    MotorClub: The Lost Ones
    Rang: President
    Volledige Naam: Jonathan Abraham Yates. Maar iedereen noemt hem Jack, van Jack the Ripper.
    Leeftijd: 40
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk: Hij is kaal, heeft hoge jukbeenderen, ingevallen wangen en bruine, bijna zwarte ogen. Hij is ongeveer 1.90 en 78 kilo zwaar. Hij heeft een goed getraind lichaam en heeft tot tegenstelling van de andere clubleden geen tatoeages of piercings. Hij heeft smalle lippen en borstelige wenkbrauwen. Z'n sleutelbenen steken een beetje uit. Hij heeft ook een klein beetje flaporen. Hij wordt snel bruin in de zon en heeft altijd wel een bruinig tintje, dus geen melkwit gezicht en benen.



    Innerlijk: [denk ook aan kernwaarden binnen de club]: Jonathan is een man die krokant van buiten is en smeuïg van binnen. Hij houdt van orde binnen The Lost Ones en laat dit ook merken. Hij kan tegen zijn vijandig venijnig en hard uitvallen, terwijl hij tegen vrienden ontzettend aardig is. Hij geeft veel om zijn vrienden en familie. Jonathan laat ook duidelijk merken als hij iets of iemand niet vertrouwd en zal er alles aan doen om hem/het/haar weg te werken. Hij is ontzettend oplettend, elk detail valt hem op, niets gaat hem langs. Hij kan soms goed uit de hoek komen met grappen en opmerkingen. Verder is hij heel goed in nadenken. Hij laat zich niet snel afschepen en is niet verlegen om een potje knokken. Maar hij zal nooit een kind of een vrouw pijn doen. Hij is hard voor beginnende members en voor prospects, zodat ze leren hoe het er aan toe gaat in de bende. Hij is nogal zelfingenomen en heeft een grote ego, wat hij ook duidelijk laat merken.
    Geschiedenis: Hij is met 25 bij de bende gekomen en heeft zich binnen de bende omhoog getrokken. Toen de voormalige president gestorven is in een duel, werd hij aangewezen als nieuwe president. Deze rol heeft hij sinds z'n 35e vervuld en hij is niet van plan deze rol op te geven. Hij heeft een vrouw en twee dochters, die hij het liefste buiten de bende laat. Jonathan wilde al vanaf jongs af aan motor rijden en hij heeft deze droom wezenlijk gemaakt. Hij werd vroeger op basis- en middelbare scholen niet altijd geapprecieerd omdat hij zo veel vocht met de andere leerlingen, ook verhuisde hij veel en ging hij dus van school naar school. Hij heeft nooit echt vrienden gehad totdat hij bij de bende kwam. Een meisje van z'n eerste basisschool is voor hem altijd bijzonder gebleven, niet in de zin van liefde maar in de zin van een soort van zus van hem. Hij was thuis enigskind en hij heeft altijd broertjes of zusjes gewenst, maar nooit gekregen.
    Extra:
    Zijn motor
    Hij rookt. Jonathan heeft ook een herdershond die altijd bij hem is.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 18:43 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||