• Oh, this is just great. Ik moet niet eens moeite doen om zulke berichten te vinden, want ze komen gewoon naar me toe.

    Bieber toert momenteel rond in Australië en die passage gaat niet onopgemerkt voobij. Nadat hij eerder even werd vastgehouden op verdenking van drugsbezit op de luchthaven van Brisbane, heeft de zanger gisteren een fan gebruuskeerd aan een hotelzwembad in Perth. Hij noemde het meisje "een aangespoelde walvis".

    © belga.
    Bieber en zijn entourage bevonden zich gisteren aan het zwembad op het dak van het Hyatt Regency hotel. Helen Robinett, eveneens hotelgaste, getuigt: "Er liepen vier jonge meisjes rond in bikini; Eén meisje zag er echt prachtig uit met haar lang bruin haar maar ze was wat struiser." Het popidool bekeek haar en riep: "Ben jij een Hawaïaanse of wat?". Ze antwoordde:" Nee, dat ben ik niet." Dan vervolgde hij: "Je lijkt net een aangespoelde walvis". Waarop het meisje beduusd vroeg: "Meen je dat nu?". En Bieber zei: "Jij moet deelnemen aan de afvalshow 'The Biggest Loser'".

    Klacht
    Alle aanwezigen hadden het gehoord. De jonge fan barstte na de woordenwisseling in tranen uit en verliet het hotelzwembad. Er volgde een ongemakkelijke stilte. Helen Robinett probeerde het meisje nog te troosten: "Trek het je niet aan, het heeft echt niks met jou te maken." De getuigde diende een klacht in bij het hotel. Volgens het personeel was er nochtans niets aan de hand "want het meisje was toch een fan van Bieber".

    Nieuw idool
    Maar Robinett denkt daar anders over. "Zulke commentaren kunnen serieuze gevolgen hebben voor iemands zelfbeeld. Ik ben echt kwaad. Zonder zijn fans stelt Justin Bieber immers niks voor. En hij schoffeert hen. Het meisje dat naast me zat aan het hotelzwembad vertelde 'Ik kan niet geloven dat hij dat net gezegd heeft, hij is mijn idool'". Robinett antwoordde resoluut: "Zoek dan een nieuw idool."

    Hoogzwanger
    "Er bevond zich ook een hoogzwangere vrouw in het zwembad, hoe zou zij zich gevoeld hebben na de uitspraak van de celebrity?", vraagt de getuige zich af. "Bieber heeft een goed team rond zich nodig zodat hij begeleid wordt zoals het hoort. Iemand moet hem durven zeggen dat zulke uitspraken echt niet kunnen. Ik heb begrepen dat hij 19 jaar is. Wel ik hoop dat hij lang genoeg mag leven om hier lessen uit te trekken en ook iets goeds te doen."


    Bron


    Take me to wonderland

    tubbietoost schreef:
    als dat meisje hierdoor zichzelf van kant maakt... kunnen we hem dan als verantwoordelijke stellen??


    ars moriendi

    Bieber mag wat mij betreft best een kogel vangen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Artpop schreef:
    Bieber mag wat mij betreft best een kogel vangen.

    Hallelujah! Amen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als dit waar is en niet een of ander bericht dat bedoeld is om aandacht te trekken, dan vind ik dat hij eens even teruggefloten mag worden, want dit gaat te ver. Veel te ver. Het zou me niets verbazen als dit verhaal wat opgeblazen is, omdat het goed verkoopt, maar zelfs al zou het echte verhaal in mindere maten met het bovenstaande bericht kloppen, dan is hij over de lijn gegaan. Het zegt trouwens ook wat over zijn management... Is het niet hun taak om dit soort dingen te voorkomen en jb een beetje in het gareel te houden?


    Hamartia

    Whahaha, wat een eikel! xD
    Maar goed dat dat meisje geen fan meer is. Eindelijk ziet ze zijn ware aard in. Zoiets zeg je toch niet! Zeker niet over je fans. Zoals er al gezegd wordt: Zonder zijn fans stelt hij niets voor.
    Geen zangtalent, alleen maar mediageil zijn, zichzelf te goed voelen voor de wereld. Hij stelt niets voor en is geen haartje beter als een ander. Hij had gewoon nooit zo jong bekend mogen worden, dat is naar zijn kop gestegen. Op een dag eindigt hij net als Lindsey Lohan en Macaulay Culkin (Home alone). Je ziet wat er van hun terecht is gekomen, zou me niets verbazen als hij op een dag ook zo wordt. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    What the fuck. Blij dat ik hem in het echt nooit ben tegengekomen of überhaupt goed ken.


    26 - 02 - '16

    zonder zijn fans is hij helemaal niets? Hoe kan hij dit een meisje aandoen? Waarom zijn er überhaupt nog mensen die fan zijn van hem?

    Hahaha, vind het wel grappig. Zo zou ik ook denken hoor :') Maar ik zou het niet tegen d'r zeggen.
    Ah well.

    Ik vond Justin altijd al een kut fggt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat 'n ettertje.



    dat hij van een klif afrijdt en ziet of de wetten van zwaartekracht ook geen macht hebben over hem? Als hij met z'n domme kutkop zo in de wolken hangt zou het met niet verbazen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    130413 schreef:
    Achterlijk. En nu begin ik me af te vragen of ik wel zo'n goede belieber ben. Zijn gedrag begint écht onacceptabel te worden....


    Oh geloof me, je bent echt de perfecte belieber. Het licht niet aan jou, maar aan hem.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Oh Bieber. (no_chears)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    lol, waar zijn die Beliebers die hem altijd verdedigden nu? :')

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 19:38 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    O jemig hé. Hij heeft echt niet veel in dat hoofd van hem zitten.(cat) Ik vraag me echt af hoe hij het zo ver geschopt heeft en hoe hij er in een korte tijd voor kan zorgen dat ik hem nog meer niet mag, en ik mocht hem al niet. Volgens mij heeft hij de hersenen van een vier jarige of zo...

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 19:40 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik had 'm geslagen.
    Wat nou; 'Laws don't apply to me'? Ik duw ze in z'n reet. Klootzak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Echt onbeschoft van hem om zoiets te zeggen. Niet iedereen heeft dezelfde maat of ziet er hetzelfde uit. Wie is hij om daar over te oordelen? Hij denkt echt dat hij alles mag doen en zeggen. Hij gaat echt keihard op zijn bek als ineens al zijn fans niks meer van hem moeten.


    Physics is awesome