• Oh, this is just great. Ik moet niet eens moeite doen om zulke berichten te vinden, want ze komen gewoon naar me toe.

    Bieber toert momenteel rond in Australië en die passage gaat niet onopgemerkt voobij. Nadat hij eerder even werd vastgehouden op verdenking van drugsbezit op de luchthaven van Brisbane, heeft de zanger gisteren een fan gebruuskeerd aan een hotelzwembad in Perth. Hij noemde het meisje "een aangespoelde walvis".

    © belga.
    Bieber en zijn entourage bevonden zich gisteren aan het zwembad op het dak van het Hyatt Regency hotel. Helen Robinett, eveneens hotelgaste, getuigt: "Er liepen vier jonge meisjes rond in bikini; Eén meisje zag er echt prachtig uit met haar lang bruin haar maar ze was wat struiser." Het popidool bekeek haar en riep: "Ben jij een Hawaïaanse of wat?". Ze antwoordde:" Nee, dat ben ik niet." Dan vervolgde hij: "Je lijkt net een aangespoelde walvis". Waarop het meisje beduusd vroeg: "Meen je dat nu?". En Bieber zei: "Jij moet deelnemen aan de afvalshow 'The Biggest Loser'".

    Klacht
    Alle aanwezigen hadden het gehoord. De jonge fan barstte na de woordenwisseling in tranen uit en verliet het hotelzwembad. Er volgde een ongemakkelijke stilte. Helen Robinett probeerde het meisje nog te troosten: "Trek het je niet aan, het heeft echt niks met jou te maken." De getuigde diende een klacht in bij het hotel. Volgens het personeel was er nochtans niets aan de hand "want het meisje was toch een fan van Bieber".

    Nieuw idool
    Maar Robinett denkt daar anders over. "Zulke commentaren kunnen serieuze gevolgen hebben voor iemands zelfbeeld. Ik ben echt kwaad. Zonder zijn fans stelt Justin Bieber immers niks voor. En hij schoffeert hen. Het meisje dat naast me zat aan het hotelzwembad vertelde 'Ik kan niet geloven dat hij dat net gezegd heeft, hij is mijn idool'". Robinett antwoordde resoluut: "Zoek dan een nieuw idool."

    Hoogzwanger
    "Er bevond zich ook een hoogzwangere vrouw in het zwembad, hoe zou zij zich gevoeld hebben na de uitspraak van de celebrity?", vraagt de getuige zich af. "Bieber heeft een goed team rond zich nodig zodat hij begeleid wordt zoals het hoort. Iemand moet hem durven zeggen dat zulke uitspraken echt niet kunnen. Ik heb begrepen dat hij 19 jaar is. Wel ik hoop dat hij lang genoeg mag leven om hier lessen uit te trekken en ook iets goeds te doen."


    Bron


    Take me to wonderland

    -


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    BuzoIic schreef:
    Ik heb gelezen dat dat meisje zelfmoord heeft gepleegd.. Ik walg echt van die gozer.


    Serieus? Ik walgde al van hem maar nu haat ik hem echt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    BuzoIic schreef:
    Ik heb gelezen dat dat meisje zelfmoord heeft gepleegd.. Ik walg echt van die gozer.

    Dat was fake. het meisje heeft geen zelfmoord gepleegt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LetUsBurn schreef:
    (...)
    Dat was fake. het meisje heeft geen zelfmoord gepleegt


    Oke gelukkig maar!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik geloof er niks van eerlijk gezegd, roddels. Je moet niet alles geloven.
    En als het waar is, mij maakt het niks uit, hij blijft m'n idool. Andere mensen maken ook van deze opmerkingen? Who cares

    Vanwaar deze vreselijk grote bump?:p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •