• Our tinychat. *O*


    Berna - Hybris - 9 november | 17
    Lieke - 1946 - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Weisberger - 17 maart | 16
    Gabriëla - Versteegh - 29 december | 16
    Aniek - Karev - 24 december | 14
    Melissa - Cicero - 22 januari | 15
    Ness - LilacNiall - 23 september | 14
    Marlijn - Sphinx - 24 december | 14
    Noek - Fabella - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - TornApart - 21 januari | 13
    Sterre - Loorea - 9 oktober | 16
    Myke - Luftslottet - 25 juli | 16
    Linde - xZiall - 24 februari | 12
    Aline - Cage - 14 maart | 13
    Rani - Rosh - 13 juni | 18
    Crystal - Begin - 25 november | 12



    - 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - 'I'M BAAAAAAAAAAAAAAAACK! <3 x Myke' aka Myke.


    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 11:47 ]


    Reality's overrated.

    Ik denk dat ik na Atalay eerst mijn suggestie aan username neem en dan Essink terugneem. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cage schreef:
    Hij is echt leuk (: Je geeft informatie over jezelf en dat is uiteindelijk waar zo'n profiel voor is bedoeld ^^


    Hehe, thanks. Ik ben er ook heel blij mee. Dankzij Melissa heb ik mezelf er toe aan kunnen zetten, ik wilde het altijd al, maar toen ik Melissa's profiel zag kwam het wel door, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Even iets heel anders :$ Heb je verstand van het Hindoeïsme? Oké, waarom zou je? xd Moet een verslag van vier A4 schrijven voor woensdag en die vier A4's gaan me wel lukken, maar de inhoud.. D:

    Cage schreef:
    Even iets heel anders :$ Heb je verstand van het Hindoeïsme? Oké, waarom zou je? xd Moet een verslag van vier A4 schrijven voor woensdag en die vier A4's gaan me wel lukken, maar de inhoud.. D:


    Nee, daar heb ik geen verstand van, HAHA.
    Maak er anders een topic over? ^.^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Atalay schreef:
    (...)

    Hehe, thanks. Ik ben er ook heel blij mee. Dankzij Melissa heb ik mezelf er toe aan kunnen zetten, ik wilde het altijd al, maar toen ik Melissa's profiel zag kwam het wel door, haha.


    Ik zag het ook bij Melissa, ja. Op een andere site waar ik op zat, was het gebruikelijk zo'n verhaaltje te doen. Maar op Q is iedereen meer van de plaatjes enzo...

    Cage schreef:
    (...)

    Ik zag het ook bij Melissa, ja. Op een andere site waar ik op zat, was het gebruikelijk zo'n verhaaltje te doen. Maar op Q is iedereen meer van de plaatjes enzo...


    Wat voor site? Hehe. Klopt. Maar zo vind ik het ook wel leuk, is weer 's wat aparts. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Atalay schreef:
    (...)

    Nee, daar heb ik geen verstand van, HAHA.
    Maak er anders een topic over? ^.^


    Naah, nee xd Dat kost me wss meer tijd dan simpel even het antwoord opzoeken. Het staat allemaal wel in mijn saaie godsdienst boek :s

    Cage schreef:
    (...)

    Naah, nee xd Dat kost me wss meer tijd dan simpel even het antwoord opzoeken. Het staat allemaal wel in mijn saaie godsdienst boek :s


    Tsja. Dan moet je dat boek nog maar is doorlezen. (:
    Maar ik ga De Brug kijken. (: Byes. <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Atalay schreef:
    (...)

    Wat voor site? Hehe. Klopt. Maar zo vind ik het ook wel leuk, is weer 's wat aparts. ^^


    gosupermodel Maar dat is lang geleden enzo.
    Ja, het is erg leuk (: Maar ik vind mijn profiel zo ook wel goed, ben er aardig lang mee bezig geweest xd

    Cage schreef:
    (...)

    gosupermodel Maar dat is lang geleden enzo.
    Ja, het is erg leuk (: Maar ik vind mijn profiel zo ook wel goed, ben er aardig lang mee bezig geweest xd


    HAHAHA. Dat heb ik vroeger ook wel is gedaan, ja, alleen snapte ik er de ballen van. :')
    Ja, jou profiel vind ik ook erg leuk. c:
    Nu ben ik toch wel echt weg, lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Atalay schreef:
    (...)

    Tsja. Dan moet je dat boek nog maar is doorlezen. (:
    Maar ik ga De Brug kijken. (: Byes. <3


    Haha, je kan net zo goed zeggen dat je gaat kijken naar een aap die worstjes eet ofzo :s want ik heb geen idee waar De Brug over gaat xd

    Cage schreef:
    (...)

    Haha, je kan net zo goed zeggen dat je gaat kijken naar een aap die worstjes eet ofzo :s want ik heb geen idee waar De Brug over gaat xd


    HAHAHAHAHAHA. Daar doet Marc Klein Essink in mee. WAAAAAAAAAAAAAH. Oke. Ik ga echt kijken nu. hehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Atalay schreef:
    (...)

    HAHAHA. Dat heb ik vroeger ook wel is gedaan, ja, alleen snapte ik er de ballen van. :')
    Ja, jou profiel vind ik ook erg leuk. c:
    Nu ben ik toch wel echt weg, lol.


    Ik ben er verslaafd aan geweest en al xd Is eigenlijk niet zo moeilijk, maar er is nu zoveel veranderd zusje speelt het en ik wil het ook niet spelen xd Dat is verleden tijd

    Cage schreef:
    Even iets heel anders :$ Heb je verstand van het Hindoeïsme? Oké, waarom zou je? xd Moet een verslag van vier A4 schrijven voor woensdag en die vier A4's gaan me wel lukken, maar de inhoud.. D:


    Redelijk. Ik heb er een presentatie over gehouden. Een verslag geschreven en een strip over gemaakt. (Over de verhalen van de goden dan.)


    Reality's overrated.

    Garde schreef:
    (...)

    Redelijk. Ik heb er een presentatie over gehouden. Een verslag geschreven en een strip over gemaakt. (Over de verhalen van de goden dan.)


    ghehe, als ik hulp nodig heb, zal ik je wel even vragen (:

    Kijk nu naar de film The Switch. Is wel grappig, geloof ik (: