• Na de revolutie bleek alles ineens anders te lopen dan verwacht. Het Capitool greep na twintig jaar de macht weer. Ze waren woedend en wouden wraak nemen. Ze besloten dat de vierentwintig kinderen van de 76ste hongerspelen werden getrokken van de kinderen/kleinkinderen/familie van de rebellen en winnaars. Er zijn geen mentoren, dus sponsors kunnen de tributen niet krijgen. De mensen waren woedend, maar konden er niets aan doen. De spelmakers hebben de macht om te doen wat ze willen. Ze kunnen zowat alles afsturen op de kinderen. Iedereen weet een ding zeker: deze spelen worden vreselijk.



    Rollen:
    Meisjes (12):
    Isabel Primrose Everdeen || Dochter Katniss en PeetaGreaterGood
    Caylee Quinn Odair || Dochter Finnick en Annie || HaIcyon
    Scarlett 'Scar' Dorothy Mason || Dochter Johanna || Honeymoons
    Amy Mar || Kleindochter Mags || Emiko
    Lucy Helena Hawthorne || Dochter Gale || Racoon
    Reservatie || Celebration

    Jongens(12):
    Andrew Josh Mason || Zoon Johanna || xZiall
    Clément Secriour || Zoon Brutus || Maximesa
    Morgan Cinna Odair || Zoon Finnick en Annie || Tenacious
    Clive Everdeen ||Zoon Katniss en Peeta || WFiIi
    Benjamin Madge Undersee || Zoon Madge || Jaymes
    Joel Abernathy || Zoon Haymitch || Niallerrx


    spelmakers(max 20):
    Hoofdspelmaker: xZiall
    De spelmakers zijn geen rollen die je in moet vullen. Als hoofdspelmaker overleg je met de anderen over gruwelen die ze de arena is sturen. Hiervoor moet je dus kunnen denken als een spelmaker en heb je GEEN goede bedoelingen met de tributen.


    Regels:
    # Geen Mary Sue of Gary Stu.
    # Je bent geen vechtkampioen als je in de arena komt: Je komt dus niet uit een gevecht zonder verwondingen.
    # Als je iets bij de hoorn des overvloeds pakt, krijg je in ruil voor dat een verwonding: Hoe groot die verwonding is krijg je nog te horen.
    # Een post van minstens 200 woorden. Dit is makkelijk te halen.
    # Er komen misschien nog wel regels bij als er iets totaal misgaat.

    Invullijstje:
    Rol:
    Familie van:
    Naam:
    Geslacht:
    Wapens:
    Vaardigheden (max 3):
    Zwakheden (min 3):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Aangezien ik vanaf zaterdag 21 december een week weg ben, regelt Fili de RPG tot dan.

    Happy Hunger games, and may the odds be ever in your favor

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 22:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wunjo schreef:
    Ik heb Mockingjay op z'n minst een jaar geleden gelezen. Ik vond het toen al een beetje onduidelijk wie dood waren en niet, laat staan nu.
    Same here


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rol: Mannelijke Tribuut
    Familie van: Het is de zoon van Madge Undersee
    Naam: Benjamin Madge Undersee
    Geslacht: Mannelijk
    Wapens: Benjamin kan goed en precies richten. Zowel met speren als met messen, hij mist bijna nooit. Toch is hij beter met een speer dan met messen.
    Vaardigheden: Omdat Benjamin met een primaire keuken is opgegroeid bij een pleeggezin, weet hij hoe hij eten moet vinden en moet kunnen bereiden. Hij weet overal eten te vinden en te maken.
    Doordat hij veel sport, heeft hij een goede conditie. Dit kan erg in zijn voordeel spelen. Hij kan snel sprinten en kan ook een snelle dribbelpas op lange afstand volhouden.
    Hij vind het erg dat het Capitool zijn familie vermoordt heeft. Daarom wil hij wraak en heeft hij er totaal geen moeite mee om mensen te vermoorden.
    Zwakheden: Benjamin doet soms dingen, voordat hij erover nadenkt. Dit gaat over daden, maar ook over woorden. Soms floept hij er iets uit, wat totaal niet de bedoeling was. Maar soms doet hij ook domme dingen, voordat hij erover heeft nagedacht.
    Als hij onder druk staat, kunnen er nog wel eens dingen fout gaan. Dit is natuurlijk niet erg handig in de arena.
    Hij is geen snelle zwemmer.
    Innerlijk: Van nature is Benjamin een hele leuke en spontane jongen. Maar doordat hij zijn hele familie is kwijtgeraakt door het Capitool, zit hij vol vechtlust. Zo nu en dan is hij sarcastisch en hij is vaak agressief tegen anderen. Dit allemaal door zijn opvoeding zonder ouders. Toch heeft hij een emotionele kant. Als je hem goed behandeld, zal hij jou ook goed behandelen. Misschien zou hij zelfs vriendschap willen sluiten, maar dit doet hij bijna nooit. Ook vertrouwd hij mensen helemaal niet snel. De enigste die je kunt vertrouwen ben jezelf, vindt hij. En soms dat niet eens.
    Uiterlijk:




    Benjamin heeft lichtblond haar en blauwe ogen. Dezelfde ogen als Madge die had. Hij heeft een brede, atletische bouw en is één meter achtentachtig lang.
    Extra: Benjamin is zeventien jaar oud.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dillon schreef:
    Rol: Mannelijke Tribuut
    Familie van: Het is de zoon van Madge Undersee
    Naam: Benjamin Madge Undersee
    Geslacht: Mannelijk
    Wapens: Benjamin kan goed en precies richten. Zowel met speren als met messen, hij mist bijna nooit. Toch is hij beter met een speer dan met messen.
    Vaardigheden: Omdat Benjamin met een primaire keuken is opgegroeid bij een pleeggezin, weet hij hoe hij eten moet vinden en moet kunnen bereiden. Hij weet overal eten te vinden en te maken.
    Doordat hij veel sport, heeft hij een goede conditie. Dit kan erg in zijn voordeel spelen. Hij kan snel sprinten en kan ook een snelle dribbelpas op lange afstand volhouden.
    Hij vind het erg dat het Capitool zijn familie vermoordt heeft. Daarom wil hij wraak en heeft hij er totaal geen moeite mee om mensen te vermoorden.
    Zwakheden: Benjamin doet soms dingen, voordat hij erover nadenkt. Dit gaat over daden, maar ook over woorden. Soms floept hij er iets uit, wat totaal niet de bedoeling was. Maar soms doet hij ook domme dingen, voordat hij erover heeft nagedacht.
    Als hij onder druk staat, kunnen er nog wel eens dingen fout gaan. Dit is natuurlijk niet erg handig in de arena.
    Hij is geen snelle zwemmer.
    Innerlijk: Van nature is Benjamin een hele leuke en spontane jongen. Maar doordat hij zijn hele familie is kwijtgeraakt door het Capitool, zit hij vol vechtlust. Zo nu en dan is hij sarcastisch en hij is vaak agressief tegen anderen. Dit allemaal door zijn opvoeding zonder ouders. Toch heeft hij een emotionele kant. Als je hem goed behandeld, zal hij jou ook goed behandelen. Misschien zou hij zelfs vriendschap willen sluiten, maar dit doet hij bijna nooit. Ook vertrouwd hij mensen helemaal niet snel. De enigste die je kunt vertrouwen ben jezelf, vindt hij. En soms dat niet eens.
    Uiterlijk:




    Benjamin heeft lichtblond haar en blauwe ogen. Dezelfde ogen als Madge die had. Hij heeft een brede, atletische bouw en is één meter achtentachtig lang.
    Extra: Benjamin is zeventien jaar oud.

    Korte vraag -niet gemeen- maar was Madge niet nog best wel jong toen ze overleed?


    Tijd voor koffie.

    GreaterGood schreef:
    (...)
    Korte vraag -niet gemeen- maar was Madge niet nog best wel jong toen ze overleed?


    Dat hebben ze net besproken. Tienermoeder :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Het zoontje van Peeta en Katniss had toch blond haar? Ik heb het boek even niet bij de hand en wikipedia weigert om het me te laten zien.


    (Sorry, ik ben het topic aan het doorlezen) Er is duidelijk dat het meisje bruin haar met blauwe ogen had, en het jongetje blonde krullen met Katniss' grijze ogen c:


    Tijd voor koffie.

    GreaterGood schreef:
    (...)

    (Sorry, ik ben het topic aan het doorlezen) Er is duidelijk dat het meisje bruin haar met blauwe ogen had, en het jongetje blonde krullen met Katniss' grijze ogen c:


    Oke, bedankt! Ik had het nog gevraagd, maar kreeg geen antwoord dus toen heb ik maar iets gegokt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Dat hebben ze net besproken. Tienermoeder :Y)


    Ah, excuses, ik lees het topic straks nog wat gedetailleerder door. Sorry for the mistake!


    Tijd voor koffie.

    GreaterGood schreef:
    (...)

    Ah, excuses, ik lees het topic straks nog wat gedetailleerder door. Sorry for the mistake!
    HAHA maakt niet uit! Ik wilde per sé hem, dus ik moest even een oplossing vinden (krul)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ow gosh grote twijfel.
    Ik wil de dochter van Cinna reserveren. Hij was een rebel dus hèhè (cat) Of nou ja hij stond aan de kant van de rebbelen alsnog :'] Hij heeft toch wat rebels gedaan :Y) I think :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    Ow gosh grote twijfel.
    Ik wil de dochter van Cinna reserveren. Hij was een rebel dus hèhè (cat) Of nou ja hij stond aan de kant van de rebbelen alsnog :'] Hij heeft toch wat rebels gedaan :Y) I think :']
    Hij maakte de Spotgaai-jurk voor Kaniss, dat is zeer rebels


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dillon schreef:
    (...)Hij maakte de Spotgaai-jurk voor Kaniss, dat is zeer rebels


    Jup. Alleen ik zat te twijfelen of het wel echt rebels was of niet maar bedankt voor de bevestiging Jacco :]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Rol: tribuut
    Familie van: Brutus en Enobaria, al is dat perongeluk gegaan en heeft hij zijn moeder nooit echt gezien
    Naam: Clément Secriour
    Geslacht: male
    Wapens: speer, tanden, handen
    Vaardigheden (max 3): speren gooien, kent het menselijk lichaam, pretty strong
    Zwakheden (min 3): hij is groot, hij kan niet fatsoenlijk praten dus n bondgenootschap wordt, lastig, hij kan niet klimmen.
    Innerlijk: Hij is geheel verbitterd vanbinnen doordat hij zijn geliefde vader op tv vermoord heeft zien worden door Peeta, hierdoor heeft hij een "lichte" haat tegenover district 12, nu hij ook nog eens in de reapingbol moest vanwege zijn moeder die hij haat is hij woest. Sterker nog, hij is vastbesloten om zijn vaders eer terug te winnen en gaat hoe dan ook de spelen in.
    Hij is eigenlijk altijd al een herrieschopper geweest en staat bekend als iemand die zonder reden aan kan vallen.
    Hij heeft ook ergens een steekje los.
    Uiterlijk: Hij is groot en immens gespierd, lichtjes getint, gemillimeterd bruin haar en een groot litteken dat van zijn wenkbrauw tot halverwege zijn wang loopt. Ook heeft hij last van centrale heterochromie (twee verschillende kleuren irissen) in de kleuren blauw en groen waardoor mensen vaak iets te gefascineerd zijn door zijn ogen om zijn moordlustige blik op te merken.
    Extra: hier is de eerste beroeps ghehe. Ik hou nu al van mijn lieve holbewonertje ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Maximesa schreef:
    Rol: tribuut
    Familie van: Brutus en Enobaria, al is dat perongeluk gegaan en heeft hij zijn moeder nooit echt gezien
    Naam: Clément Secriour
    Geslacht: male
    Wapens: speer, tanden, handen
    Vaardigheden (max 3): speren gooien, kent het menselijk lichaam, pretty strong
    Zwakheden (min 3): hij is groot, hij kan niet fatsoenlijk praten dus n bondgenootschap wordt, lastig, hij kan niet klimmen.
    Innerlijk: Hij is geheel verbitterd vanbinnen doordat hij zijn geliefde vader op tv vermoord heeft zien worden door Peeta, hierdoor heeft hij een "lichte" haat tegenover district 12, nu hij ook nog eens in de reapingbol moest vanwege zijn moeder die hij haat is hij woest. Sterker nog, hij is vastbesloten om zijn vaders eer terug te winnen en gaat hoe dan ook de spelen in.
    Hij is eigenlijk altijd al een herrieschopper geweest en staat bekend als iemand die zonder reden aan kan vallen.
    Hij heeft ook ergens een steekje los.
    Uiterlijk: Hij is groot en immens gespierd, lichtjes getint, gemillimeterd bruin haar en een groot litteken dat van zijn wenkbrauw tot halverwege zijn wang loopt. Ook heeft hij last van centrale heterochromie (twee verschillende kleuren irissen) in de kleuren blauw en groen waardoor mensen vaak iets te gefascineerd zijn door zijn ogen om zijn moordlustige blik op te merken.
    Extra: hier is de eerste beroeps ghehe. Ik hou nu al van mijn lieve holbewonertje ^^


    Huh, hoezo ook familie van Enobaria? Gloss en Kasjmier uit 1 waren toch broer en zus, en niet Brutus en Enobaria?


    Spoiler alert: you will save yourself

    "al is dat perongeluk gegaan en heeft hij zijn moeder nooit echt gezien"

    I didn't say brother and sister.

    Bovendien moet zn naam om n reden in die reapingbol zitten, en Brutus was nog dood voor mockingjay xd


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik wil graag een zoon of dochter van Haymitch maken, maar ik zie dat de kinderen van Katniss en Peeta al meedoen. Maakt het hier veel uit van welk district de tributen komen?
    Want anders bedenk ik wel een nieuwe ^^