• Na de revolutie bleek alles ineens anders te lopen dan verwacht. Het Capitool greep na twintig jaar de macht weer. Ze waren woedend en wouden wraak nemen. Ze besloten dat de vierentwintig kinderen van de 76ste hongerspelen werden getrokken van de kinderen/kleinkinderen/familie van de rebellen en winnaars. Er zijn geen mentoren, dus sponsors kunnen de tributen niet krijgen. De mensen waren woedend, maar konden er niets aan doen. De spelmakers hebben de macht om te doen wat ze willen. Ze kunnen zowat alles afsturen op de kinderen. Iedereen weet een ding zeker: deze spelen worden vreselijk.



    Rollen:
    Meisjes (12):
    Isabel Primrose Everdeen || Dochter Katniss en PeetaGreaterGood
    Caylee Quinn Odair || Dochter Finnick en Annie || HaIcyon
    Scarlett 'Scar' Dorothy Mason || Dochter Johanna || Honeymoons
    Amy Mar || Kleindochter Mags || Emiko
    Lucy Helena Hawthorne || Dochter Gale || Racoon
    Reservatie || Celebration

    Jongens(12):
    Andrew Josh Mason || Zoon Johanna || xZiall
    Clément Secriour || Zoon Brutus || Maximesa
    Morgan Cinna Odair || Zoon Finnick en Annie || Tenacious
    Clive Everdeen ||Zoon Katniss en Peeta || WFiIi
    Benjamin Madge Undersee || Zoon Madge || Jaymes
    Joel Abernathy || Zoon Haymitch || Niallerrx


    spelmakers(max 20):
    Hoofdspelmaker: xZiall
    De spelmakers zijn geen rollen die je in moet vullen. Als hoofdspelmaker overleg je met de anderen over gruwelen die ze de arena is sturen. Hiervoor moet je dus kunnen denken als een spelmaker en heb je GEEN goede bedoelingen met de tributen.


    Regels:
    # Geen Mary Sue of Gary Stu.
    # Je bent geen vechtkampioen als je in de arena komt: Je komt dus niet uit een gevecht zonder verwondingen.
    # Als je iets bij de hoorn des overvloeds pakt, krijg je in ruil voor dat een verwonding: Hoe groot die verwonding is krijg je nog te horen.
    # Een post van minstens 200 woorden. Dit is makkelijk te halen.
    # Er komen misschien nog wel regels bij als er iets totaal misgaat.

    Invullijstje:
    Rol:
    Familie van:
    Naam:
    Geslacht:
    Wapens:
    Vaardigheden (max 3):
    Zwakheden (min 3):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Aangezien ik vanaf zaterdag 21 december een week weg ben, regelt Fili de RPG tot dan.

    Happy Hunger games, and may the odds be ever in your favor

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 22:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: Tribuut
    Familie van: Haymitch Abernathy en Joel Abernathy
    Naam: Cheyenne Abernathy
    Geslacht: Vrouwelijk
    Wapens: Messen
    Vaardigheden (max 3): Cheyenne kan redelijk goed messen werpen, omdat Haymitch dat haar geleerd heeft toen ze jonger was, zodat ze zich altijd goed zou kunnen verdedigen. Verder kan ze hard rennen en goed zwemmen.
    Zwakheden (min 3): Cheyenne is niet heel sterk en zal een man tegen man gevecht niet winnen. Ook is ze niet persoon die goede tactieken bedenkt en zal ze zich zonder nadenken in het gevaar storten.
    Innerlijk: Cheyenne is een persoon die niet nadenkt voor ze iets doet. Daardoor stort ze zich zonder nadenken in het gevaar, wat haar nog wel eens fataal zou kunnen worden. Ze is heel achterdochtig en vertrouwt mensen niet snel. Tegen mensen die ze niet kent, zal ze waarschijnlijk ook niet heel aardig doen. Cheyenne kan mensen goed manipuleren en heeft er ook geen moeite mee om te liegen. Ze zal er alles aan doen om zichzelf en Joel te redden. Natuurlijk hoopt ze dat zij en haar broer de spelen beide kunnen overleven, maar ze heeft maar al te goed door dat er maar één van hun kan winnen. Cheyenne heeft dezelfde humor als haar vader en Joel, maar zal het niet snel aan anderen laten merken als ze iets leuk vindt. Ze kan totaal niet tegen haar verlies, maar is wel een echte doorzetter. Als ze een verwonding heeft zal ze de pijn proberen te verbijten en door te gaan.
    Uiterlijk:


    Extra: Cheyenne is een jaar jonger dan haar broer Joel.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Oh yeah, Joel heeft er een zus bij, dat vind ik leuk^^

    OOEEH. SHAILENE WOODLEY <3


    That is a perfect copy of reality.

    Kunnen we nou niet beginnen? Er zijn nu in totaal 12 tributen :3

    Uhm, Fili moet het speeltopic openen...


    Spoiler alert: you will save yourself



    Geel = Woestijn
    Groen = Bos zonder water enzo, je kan het water alleen bij het meer halen (of bij de hoorn)
    Paars/roze = de hoorn des overvloeds


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wat kan je krijgen bij de hoorn des overvloeds:

    2x Boog met pijlenset van 8 pijlen**
    5x Zwaard**
    8x Los mes*
    4x gevulde waterfles**
    5x lege waterfles*
    2x rugzak met ehbo spullen& lege waterfles
    1x messenset**
    3x bijl**
    1x drietand**
    6x gedroogd vlees**

    Dit is het denk ik wel

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 22:28 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xZiall schreef:
    Uhm, Fili moet het speeltopic openen...


    Je kunt nu toch gewoon een topic openen? Je bent vanaf de 21 weg, en nu is het de 20e. En je bent er nog :')

    Ja oke


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ben btw morgen de hele dag weg, dus kan dan wss alleen 's ochtends wat posten.
    Maar daarna ben ik er weer^^
    Wil Joel btw wel een bondgenootschap met Cheyenne?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Topic 1


    Spoiler alert: you will save yourself

    Joel wil ik wel in een bondgenootschap met Cheyenne! Ik vind het wel leuk om broer en zus samen te laten werken (:

    Ik ga even een praattopic aanmaken


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lol, ik ben vergeten erbij te zetten dat je persoontje enkel dood gaat als je dat zelf wilt of twee weken lang zonder iets te melden niet reageert.

    Ps. Hier is het praattopic


    Spoiler alert: you will save yourself

    FiIi schreef:
    (Vraag of Gale en Finnick doodgingen, antwoord dat Gale dat wel deed, maar Finnick niet)

    Klopt.
    Maar mijn karakter zou eigenlijk jonger dan 10 moeten zijn, als dit 10 jaar na de opstand is. Veel klopt er dus ook niet van.


    Ik wil niet stom doen, maar Gale gaat niet dood, en Finnick wel. Finnick door mutilanten, Gale gaat naar 2 na de oorlog.
    Ik doe overigens niet mee met de RPG (kan wellicht ook niet meer), maar ik wou dit gewoon even zeggen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried