• Na de revolutie bleek alles ineens anders te lopen dan verwacht. Het Capitool greep na twintig jaar de macht weer. Ze waren woedend en wouden wraak nemen. Ze besloten dat de vierentwintig kinderen van de 76ste hongerspelen werden getrokken van de kinderen/kleinkinderen/familie van de rebellen en winnaars. Er zijn geen mentoren, dus sponsors kunnen de tributen niet krijgen. De mensen waren woedend, maar konden er niets aan doen. De spelmakers hebben de macht om te doen wat ze willen. Ze kunnen zowat alles afsturen op de kinderen. Iedereen weet een ding zeker: deze spelen worden vreselijk.



    Rollen:
    Meisjes (12):
    Isabel Primrose Everdeen || Dochter Katniss en PeetaGreaterGood
    Caylee Quinn Odair || Dochter Finnick en Annie || HaIcyon
    Scarlett 'Scar' Dorothy Mason || Dochter Johanna || Honeymoons
    Amy Mar || Kleindochter Mags || Emiko
    Lucy Helena Hawthorne || Dochter Gale || Racoon
    Reservatie || Celebration

    Jongens(12):
    Andrew Josh Mason || Zoon Johanna || xZiall
    Clément Secriour || Zoon Brutus || Maximesa
    Morgan Cinna Odair || Zoon Finnick en Annie || Tenacious
    Clive Everdeen ||Zoon Katniss en Peeta || WFiIi
    Benjamin Madge Undersee || Zoon Madge || Jaymes
    Joel Abernathy || Zoon Haymitch || Niallerrx


    spelmakers(max 20):
    Hoofdspelmaker: xZiall
    De spelmakers zijn geen rollen die je in moet vullen. Als hoofdspelmaker overleg je met de anderen over gruwelen die ze de arena is sturen. Hiervoor moet je dus kunnen denken als een spelmaker en heb je GEEN goede bedoelingen met de tributen.


    Regels:
    # Geen Mary Sue of Gary Stu.
    # Je bent geen vechtkampioen als je in de arena komt: Je komt dus niet uit een gevecht zonder verwondingen.
    # Als je iets bij de hoorn des overvloeds pakt, krijg je in ruil voor dat een verwonding: Hoe groot die verwonding is krijg je nog te horen.
    # Een post van minstens 200 woorden. Dit is makkelijk te halen.
    # Er komen misschien nog wel regels bij als er iets totaal misgaat.

    Invullijstje:
    Rol:
    Familie van:
    Naam:
    Geslacht:
    Wapens:
    Vaardigheden (max 3):
    Zwakheden (min 3):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Aangezien ik vanaf zaterdag 21 december een week weg ben, regelt Fili de RPG tot dan.

    Happy Hunger games, and may the odds be ever in your favor

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 22:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ze komt uit 4 toch? Dan kan je altijd sea doen of iets anders wat met de see te maken heeft.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Agua =Water/zee in het Spaans
    Mar =Zee in het Spaans
    Flotador =drijven -je zwemt door het water je drijft op het water :3- in het Spaans
    Uisce = Water in het Iers
    Farraige? = Zee in het Iers of het was een meer :']

    Het zijn Spaanse en Ierse woorden die ik zo snel bedenk uit mijn hoofd die met water te maken hebben.

    Maar ik heb hetzelfde probleem met Cinna's achternaam aangezien ik dus een Capitolen achternaam moet en ik heb alleen Effie Trinket als voorbeeld als achternaam :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik doe Mar wel als achternaam :')

    Rol: Mannelijke tribuut
    Familie van: Het is de zoon van Haymitch Abernathy
    Naam: Joel Abernathy
    Geslacht: Mannelijk
    Wapens: Mes en zwaard en pijl en boog, maar in het laatste is hij niet de allerbeste, dus hij gebruikt liever de eerdergenoemde wapens.
    Vaardigheden (max 3): Hij is snel, kan goed richten en hij heeft veel verstand van de natuur (hoe je eten kan vinden enzo)
    Zwakheden (min 3): Hij kan niet goed 'stilzitten', waardoor hij niet goed is in zichzelf verstoppen. Verder is hij nogal luidruchtig, vaak zonder dat hij het zelf doorheeft (een beetje hetzelfde probleem als Peeta in de boeken) en kan hij niet zwemmen.
    Innerlijk: Joel is een aardige jongen, maar hij is erg op zichzelf. Door zijn vader, die nog steeds alcoholist is, heeft hij veel voor zichzelf en zijn vader moeten zorgen, waardoor hij zelfstandig en slim is. Hij heeft dezelfde humor als zijn vader. Verder vertrouwt hij niet snel mensen, maar als iemand eenmaal zijn vertrouwen gewonnen heeft, kan dit vertrouwen uitgroeien tot een sterke vriendschap, die Joel met alles dat hij kan zal beschermen.
    Uiterlijk:



    Joel heeft donkerblond haar en grijze ogen. Hij is van gemiddelde lengte en licht gespierd.
    Ja, ik weet dat hij de jongere Haymitch is in zo'n filmpje op YouTube, maar laten we hier maar even zeggen dat hij veel op zijn vader lijkt, ik vind hem gewoon iets Haymitch-achtigs hebben ^^
    Extra: Joel is 16 jaar en laat door deze Spelen zijn beste vriend en vriendin achter in District 12. Ook zijn vader zal achterblijven, omdat er dit jaar geen mentoren zijn. Zijn moeder heeft hij nooit gekend.


    Oke, hier is dus mijn tribuut, ik hoop dat hij een beetje goed is! (:

    Sorry, ik schrijf me uit.:$


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rol:
    Tribute.
    Familie van:
    Annie & Finnick Odair en Morgan, haar broer.
    Naam:
    Caylee Quinn Odair
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Wapens:
    Drietand & Pijl en boog.
    Vaardigheden (max 3):
    * Goed richtingsgevoel
    * Snel
    * Weet veel van de natuur

    Zwakheden (min 3):
    * Slechte klimmer.
    * Ziet het niet wanneer mensen slechte bedoelingen hebben
    * Ze kan alleen met de drietand en de pijl en boog om, niet met andere wapens

    Innerlijk:
    Caylee is een heel sociaal meisje en maakt daardoor snel bondgenootschappen, ze ziet het alleen niet goed wanneer ze nou de verkeerde persoon heeft gekozen. Haar keuze's van mensen hebben daardoor er wel is toe geleidt dat het bijna haar dood werd. Caylee leert er alleen ook echt niet van. Ze blijft elke keer weer verkeerde mensen kiezen. Vaak kiest ze wel goede mensen, maar soms ook totaal niet. Verder is Caylee's pijngrens gemiddeld, maar ze laat haar pijn niet graag zien. Ze houdt er niet van als ze geholpen wordt en wilt het liefst alles zelf oplossen. Caylee is een vreselijk slechte klimmer en je moet haar niet in bomen laten klimmen als je er bijvoorbeeld iets hebt ingegooid en het je zelf niet uit kan krijgen. Je moet het er vaak dan als nog zelf eruit halen en je kan gelijk naar de dokter met haar. Daarentegen is Caylee heel snel en heeft ze een goed richtingsgevoel. Dit is heel handig voor haar. Caylee is ook een heel lief meisje, maar als je haar of de mensen om wie zij geeft pijnigd, slaat haar hele karakter om. Ze kan dan heel sadistisch of geweldadig zijn.
    Uiterlijk:


    Extra:
    She is sixteen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 14:03 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Oke staat erbij


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hmm ,zou ik de zoon van Gale mogen reserveren ? :3 Of heb je liever een meisje erbij zodat ze even staan? ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Hmm ,zou ik de zoon van Gale mogen reserveren ? :3 Of heb je liever een meisje erbij zodat ze even staan? ;3


    Liever een meisje. Ik denk dat we beter met 12 tributen in totaal kunnen beginnen want anders wordt het lastig met nog rollen vinden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Okey c; , mag ik dan de dochter reserveren van Gale ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik vul de mijne morgen in. Heb het vanavond nog al druk :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Alles goed


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: Tribuut
    Familie van: Gale Hawthorne
    Naam: Lucy Helena Hawthorne
    Geslacht: vrouwelijk
    Wapens: Lucy is erg goed met jachtitems , maar ook met erg fijne dingen, zoals werpmesjes, pijl en boog, zoals ze van haar vader geleerd heeft.
    Vaardigheden (max 3): Lucy is erg goed in precisiewerk, zoals mikken. Ze is best wel slim en weet hoe je valstrikken moet maken en op wezens jagen. Ze is ook erg snel en heeft een goede conditie
    Zwakheden (min 3): Lucy kan totaal niet zwemmen, ze is bang van water en heeft verdrinkingsangst. Verder is ze niet sterk en zou ze zo een 1 op 1 gevecht verliezen, ook is ze niet goed met planten en zou zonder nadenken giftige besjes kunnen eten. Ze presteert ook zeer slecht onder druk en daarbij zullen haar zenuwen zeker niet helpen in de arena.
    Innerlijk: Lucy is een rustig en aardig meisje, die je niet rap kwaad kunt maken of kwetsen. Ze lijkt stil, maar is wel sympathiek en houd wel van een praatje slaan met anderen. Ze vertrouwd niet heel rap mensen en heeft maar een klein groepje waar ze graag bij is. Mensen zal ze niet rap vrienden noemen,tenzij ze zich bewijzen voor haar en ook net zoals zij zou doen voor hen, door het vuur zou gaan voor zijn of haar vrienden. Ze heeft het uiterlijk van haar vader en ook het wakkerende vuur diep vanbinnen heeft ze van hem geërfd. Zodra je Lucy's innerlijke ontdekt, weet je hoe ze zich werkelijk voelt. Ze is een strijdlustig en koppig type als het om discussies gaat en ze heeft graag gelijk. Wie haar niet mag, mag zij ook niet .Zodra ze kwaad is heeft ze een grote mond en laat ze zich niet zomaar doen. (ik pas deze nog aan omdat ik het niet zo goed vind ;x)
    Uiterlijk:



    Lucy heeft donkerbruine, bijna zwarte golvende lokken die vaak warrig zitten, ze matchen mooi bij haar lichtgrijze ogen, die zo bekent waren als die vanuit de laag, waar haar vader afkomstig van is. Ze heeft volle zalmrose lippen en een mooie witte stralende glimlach. Ze is niet heel lang, zo'n 1m73 en is volslank van vorm. Ze draagt graag warme wollige dingen en kan geen rokjes verdragen.
    Extra: Haar moeder is afkomstig uit district 2, waar ze woonde ook heeft ze nog een broer, die gelukkig niet meedoet met deze verschrikkelijke spelen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 22:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xZiall schreef:
    (...)

    Liever een meisje. Ik denk dat we beter met 12 tributen in totaal kunnen beginnen want anders wordt het lastig met nog rollen vinden.


    Je kunt ook gewoon mensen zoveel mogelijk in laten vullen en daarna wat foto's van personages met namen maken en daar bijzet dat ze die wel mogen vermoorden als ze die "tegenkomen".

    Rol: Tribuut
    Familie van: Johanna Mason en Andrew Mason
    Naam: Scarlett 'Scar' Dorothy Mason
    Geslacht: Vrouwelijk
    Wapens: Haar vuist
    Vaardigheden (max 3):
    - Kracht
    - Snelheid
    - Klimmen
    Zwakheden (min 3):
    - Vertrouwen
    - Vriendschap
    - Jagen
    Innerlijk:
    Eigenwijs, sluw, sportief en jaloers. Scarlett vertrouwt niemand. Ze heeft op verschillende vechtsporten gezeten zoals judo en karate, wapens vindt ze 'voor watjes'. Ondanks het feit dat ze veel sport kan ze erg lui en verwaand zijn en laat een ander graag alles voor haar doen. Scarlett heeft snel een oordeel over iemand en voelt zich vaak beter dan anderen. Ze zegt wat ze denkt, zelfs als het iemand anders kwetst. Scarlett kan goed leren, maar ze is te lui om moeite te doen op school en haalt daardoor vaak lage cijfers. Scarlett besteedt totaal geen aandacht aan jongens.
    Uiterlijk:


    Kaya Scodelario
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 17:50 ]


    night thinking, day dreaming