• Na de revolutie bleek alles ineens anders te lopen dan verwacht. Het Capitool greep na twintig jaar de macht weer. Ze waren woedend en wouden wraak nemen. Ze besloten dat de vierentwintig kinderen van de 76ste hongerspelen werden getrokken van de kinderen/kleinkinderen/familie van de rebellen en winnaars. Er zijn geen mentoren, dus sponsors kunnen de tributen niet krijgen. De mensen waren woedend, maar konden er niets aan doen. De spelmakers hebben de macht om te doen wat ze willen. Ze kunnen zowat alles afsturen op de kinderen. Iedereen weet een ding zeker: deze spelen worden vreselijk.



    Rollen:
    Meisjes (12):
    Isabel Primrose Everdeen || Dochter Katniss en PeetaGreaterGood
    Caylee Quinn Odair || Dochter Finnick en Annie || HaIcyon
    Scarlett 'Scar' Dorothy Mason || Dochter Johanna || Honeymoons
    Amy Mar || Kleindochter Mags || Emiko
    Lucy Helena Hawthorne || Dochter Gale || Racoon
    Reservatie || Celebration

    Jongens(12):
    Andrew Josh Mason || Zoon Johanna || xZiall
    Clément Secriour || Zoon Brutus || Maximesa
    Morgan Cinna Odair || Zoon Finnick en Annie || Tenacious
    Clive Everdeen ||Zoon Katniss en Peeta || WFiIi
    Benjamin Madge Undersee || Zoon Madge || Jaymes
    Joel Abernathy || Zoon Haymitch || Niallerrx


    spelmakers(max 20):
    Hoofdspelmaker: xZiall
    De spelmakers zijn geen rollen die je in moet vullen. Als hoofdspelmaker overleg je met de anderen over gruwelen die ze de arena is sturen. Hiervoor moet je dus kunnen denken als een spelmaker en heb je GEEN goede bedoelingen met de tributen.


    Regels:
    # Geen Mary Sue of Gary Stu.
    # Je bent geen vechtkampioen als je in de arena komt: Je komt dus niet uit een gevecht zonder verwondingen.
    # Als je iets bij de hoorn des overvloeds pakt, krijg je in ruil voor dat een verwonding: Hoe groot die verwonding is krijg je nog te horen.
    # Een post van minstens 200 woorden. Dit is makkelijk te halen.
    # Er komen misschien nog wel regels bij als er iets totaal misgaat.

    Invullijstje:
    Rol:
    Familie van:
    Naam:
    Geslacht:
    Wapens:
    Vaardigheden (max 3):
    Zwakheden (min 3):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Aangezien ik vanaf zaterdag 21 december een week weg ben, regelt Fili de RPG tot dan.

    Happy Hunger games, and may the odds be ever in your favor

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 22:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb echt zin in deze RPG *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dillon schreef:
    Ik heb echt zin in deze RPG *O*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rol: Tribuut
    Familie van: Mags
    Naam: Amy Mar
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Wapens: Amy kan goed met kleine messen omgaan en ze kan, net zoals haar oma, van heel weinig spullen handige dingen maken om te kunnen overleven.
    Vaardigheden (max 3):
    Zwakheden (min 3): Ze is heel kwetsbaar en makkelijk te overtuigen. Ze niet zo heel snel waardoor ze niet zo gemakkelijk kan ontsnappen als anderen haar achterna zitten. Ook is ze bang in het donker.
    Innerlijk: Amy is heel aardig en vriendelijk tegen iedereen die ze tegenkomt en zou nooit iemand opzettelijk pijn doen (al is dat anders als ze dadelijk in de Arena zitten). Ze wil iedereen te vriend houden en gaat daarom heel snel mee in de beslissingen van anderen, ook al is ze er zelf niet helemaal mee eens. Ze is alleen niet iemand die het liefst voorop wil staan; ze blijft liever verscholen achter anderen. Ze is slim, maar die slimheid uit ze niet waardoor alleen zij er gebruik van kan maken, omdat ze het niet aan anderen laat zien. Verder vind ze het moeilijk om afscheid te nemen van mensen en neemt ze zichzelf alles kwalijk.
    Uiterlijk:


    Extra: /

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 12:03 ]

    Girl for me?

    Ik weet niet wiens dochter/kleindochter ik wil D:
    Iemand een zusje?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Iemand nog n moordlustige career? Cleo is lonely haha


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Maximesa schreef:
    Iemand nog n moordlustige career? Cleo is lonely haha


    Ik denk niet dat veel tributen hebben getraind voor the Hunger games, aangezien niemand had verwacht dat die zouden terugkomen. :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mag ik dan toch de zoon van Haymitch reserveren? ^^
    Ik heb nu weinig tijd om het lijstje in te vullen, dus ik zal het dan als het lukt vrijdag doen!

    Mensen, vul rollen in! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik wil echt graag beginnen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rol: Tribuut.
    Familie van: Annie Cresta, Finnick Odair. (En een zus zonder naam :'D)
    Naam: Morgan Cinna Odair.
    Geslacht: Mannelijk.
    Wapens: Drietand, speren, messen.
    Vaardigheden (max 3):
    - Snelheid.
    - Zwemmen.
    - Klimmen.
    Zwakheden (min 3):
    - Hij is niet bepaald de sterkste.
    - Jagen.
    - Vertrouwen.
    Innerlijk: Morgan is een echte doorzetter, en zal echt alles ervoor doen om zijn doel te bereiken. Normaal is hij een stuiterende bal vrolijkheid, maar in de situatie waarin hij nu zit is zijn karakter 360 graden gedraaid. Hij vertrouwt nu niets of niemand meer, behalve zijn familie en vrienden. Nu zit hij ook het liefst in z'n eentje in een hoekje de anderen te observeren, zodat hij weet wat hij wel en niet bij ze kan doen. Ook is hij een echt charmeur net als zijn vader, hij maakt vaak sarcastische opmerkingen zonder te beseffen dat hij iemand daar serieus mee kan kwetsen. Maar toch is hij, net zoals zijn moeder, heel gevoelig voor opmerkingen tegenover hem, die begrijpt hij vaak verkeerd en kan daardoor de rest van de dag een depressieve bui hebben.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij is biseksueel en hij is zeventien jaar.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 17:40 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Sorry dat ik er de laatste paar dagen niet was, ik was ziek.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Euhm ik wil niet gemeen doen maar ik had gevraagd of ik de dochter van Cinna mocht reserveren, en mijn reservatie staat er nog niet :3
    Ik bedoel het niet bitchig hoor!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    O sorry, vergeten erbij te zetten!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vul mijn rol zo in. Ik ben even alle RPGs waar ik aan meedoe aan het teruglezen c:


    That is a perfect copy of reality.

    Heeft iemand nog een suggestie voor de achternaam van Mags? Want ze heeft dus geen achternaam :')