• Ik heb na (veel te) lang single te zijn geweest, eindeijk het leukste meisje aan de haak geslagen. Helaas, woont ze nogal verweg. Noorwegen to be exact. Is er hier iemand met een lange afstandrelatie of ervaring er mee, die mij tips kan geven om de koude wintermaanden zonder knuffelpartner door te brengen? Ik zie d'r namelijk pas weer in februari.

    I'd be forever in your favor. (((:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 21:20 ]


    We're all mad here.

    Daar kan ik je niet mee helpen, maar wel veel geluk er mee! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Geen ervaring mee, de enige tip die ik heb is: Skype. Ik wens jullie veel geluk!


    You are beautiful, you are love.

    Noorwegen is wel heel erg ver. Ik vind de afstand tussen Nikki en mij al erg genoeg (ongeveer 200 kilometer). Ik kan je niet echt iets aanraden, want dan zou ik het namelijk eerst moeten bedenken :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ehm ik heb ooit wel een vriendin in Engeland gehad.. eigenlijk skypten wij ook vooral, en bellen als het ging en niet te duur was. Maar februari is ook niet verschrikkelijk lang meer (2/3 maandjes?) en kunnen jullie niet voor kerst iets afspreken..?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Skypedaten!
    Maar voor de rest heb ik eigenlijk geen ervaringen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    tenth schreef:
    ehm ik heb ooit wel een vriendin in Engeland gehad.. eigenlijk skypten wij ook vooral, en bellen als het ging en niet te duur was. Maar februari is ook niet verschrikkelijk lang meer (2/3 maandjes?) en kunnen jullie niet voor kerst iets afspreken..?

    Geprobeert maar d'r ouders willen op vakantie enzo, en ik moet helaas werken. We skypen inderdaad vooral. : )


    We're all mad here.

    Kun je niks aan doen.
    Geld opofferen en een treinkaartje kopen :') Skype. Blijven slapen.

    That's it. Je kan niks anders doen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn ex-vriend? Ik weet niet echt hoe het zit tussen ons maar nou ja. Woont in Amerika en tja wij skypen vooral. En Tja. Ik heb niet veel tips succes! :]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Skype, zoals de rest al zegt ;3


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rivaille schreef:
    Kun je niks aan doen.
    Geld opofferen en een treinkaartje kopen :') Skype. Blijven slapen.

    That's it. Je kan niks anders doen.

    Trein? Dan liever vliegtuig naar noorwegen hoor, of overstappen op boot kan ja..


    We're all mad here.

    Ik weet iets! Koop een bodypillow, plak je laptop daarop vast en praat met haar via Skype :Y) Dan kun je met haar "knuffelen", praten en haar zien. Win-win!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Symmetry schreef:
    Geen ervaring mee, de enige tip die ik heb is: Skype. Ik wens jullie veel geluk!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Json schreef:
    (...)
    Trein? Dan liever vliegtuig naar noorwegen hoor, of overstappen op boot kan ja..
    o fk ik las Nijmegen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 23:05 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vond van Zuid-Holland naar Gelderland al ver met mijn ex, laat staan dat iemand in Noorwegen zou wonen... Dat zou ik niet kunnen. Knap dat jij het wel probeert, maar ik verzeker je, het is erg lastig zoiets te onderhouden!
    Succes, hoop dat het bij jou wel lukt! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Rivaille schreef:
    (...)o fk ik las Nijmwegen.

    Haha ik dacht al.


    We're all mad here.