• Oké, het is heel goed mogelijk dat hier lang geleden al een topic over was, maar ik heb niets gevonden. Schiet me alsjeblieft niet dood ook al is dat technisch gezien onmogelijk als er al ooit een topic over was.

    Ja, dat is mogelijk met Wayback Machine. :Y)

    Voor iedereen die niet weet wat dat is: Wayback Machine is een website waarop websitemakers kopieën van hun website kunnen archiveren, door de jaren heen. Daar kan je dus door navigeren om te kijken hoe de site er vroeger uitzag. En blijkbaar heeft Quizlet dus ook zulke kopieën die je kan bekijken. Erg leuk als je eens lekker nostalgisch wilt zijn!

    Klik hier maar eens. Dit is de allereerste kopie van Quizlet en hij dateert van 30 november 2004, negen jaar geleden dus. Zo zag Quizlet eruit toen de site nog maar net bestond.
    Dit was het volgende design van Q. De kopie werd gemaakt op 1 september 2006.
    Het design erna. De kopie is van 10 februari 2007.
    De volgende kopie is van een hele tijd later, 14 oktober 2010. Hier zie je het vorige design.
    Tadam, het huidige design. Kopie is van 7 december 2012.
    Oh, en dit wilde ik ook nog tonen. Zo zag de crew eruit op 4 mei 2012, blijkbaar.
    En hier, het forum op 7 februari 2008! Haha, met het subforum van de moderators ertussen. Geen zorgen, je kunt er niet op. :')


    Nou, dat wilde ik jullie dus even tonen, want ik vind het best wel gaaf om Quizlet te zien zoals het vroeger was.
    Oh, en ik heb de link trouwens van dit topic. Alleen denk ik dat er wel wat mensen zullen zijn geweest die het nog niet gezien hadden. ^^

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 14:55 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat grappig om te zien.


    My life would be so much better if you just dropped dead. - Marshall Mathers

    Dit is wel gaaf om te zien, 2010 was hier mijn eerste jaar dus al die andere versies kende ik niet xD


    It's very important for you to believe that you are the one

    Wauw dit is echt zo leuk om te zien!
    Ik ben hier pas sinds 2012, dus ik ken alleen dit design(;


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ikvind die van 2010 toch echt het leukste ^^ die heb ik ook nog meegemaakt :3


    they come, they go

    Ik ken ze vanaf die van 2007. kwam in 2008 hierop :3 lang geleden...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Super tof ik ken het vanaf 2010 en nu realiseer ik dat ik er bijna drie jaar opzit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eh.. Ik ken alleen deze :Y)
    Toen deze site werd opgericht was ik.. 3 O.O


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik was al 5 haha stel je voor dat ik er toen al op zat o.o


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik zit al best een hele tijd op quizlet, dus als ik dit zie krijg ik weer allemaal herinneringen enzo, vet leuk!


    Joy is not in Things, it is in us.

    SPECS schreef:
    Ik ken het vanaf 2010 dus ik ken maar twee desings ik weet nog dat ik de overstap naar dit design verschrikkelijk vond, maar ondertussen ben ik er oké mee.=D


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    ImaCreep schreef:
    Ik was al 5 haha stel je voor dat ik er toen al op zat o.o


    Ik was zes :o


    Some people are art and do art at the same time

    Haha, wat leuk!
    Ik was 4 toen hier de eerste mensen Quizletjes gingen maken! :'D
    Ik ben hier sinds 2010, dus ik ken alleen de laatste 2 !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik ken het design van 2006 ;O I'm feeling old XD

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 12:07 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    ImaCreep schreef:
    Ik was al 5 haha stel je voor dat ik er toen al op zat o.o

    Ik was toen ongeveer elf.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    in 2008 was precies Tokio Hotel de hype ;D maar wel leuk om die vroegere designs nog eens terug te zien ;D


    I am Dave! Yognaught and I have the balls, BAZINGA