• HAPPY BIRTHDAY <3
    1 JAAR AL OMG!


    •*• Lululu •*•

    Daddario schreef:
    (...)

    Ik ken het :') Mijn crush en ik hebben altijd oogcontact als we elkaar tegenkomen, haha.

    Ik weet niet goed of het oogcontact was aangezien ik maar begon te lachen en naar mijn vriendin keek die niets in de gaten had. :'D


    •*• Lululu •*•

    Daddario schreef:
    (...)

    Jaaa <3

    Oeeew. ^^


    •*• Lululu •*•

    Atalay schreef:
    In Nijmegen komt ook een Primark. Maar of ik daar blij mee moet zijn... Loopt iedereen straks in hetzelfde. :')

    Lieksel!^^
    Dat is wel een nadeel van zulke winkels inderdaad.


    •*• Lululu •*•

    Starckey schreef:
    (...)
    Lieksel!^^
    Dat is wel een nadeel van zulke winkels inderdaad.


    Marlijnie. c:
    Ja, hè, aan de ene kant is het wel leuk, maar aan de andere kant hoeft het van mij ook weer niet. Dan kan je nooit meer normaal op zaterdag de stad in. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Starckey schreef:
    (...)
    Jajajajaja!^^
    Ik liep dus met een vriendin langs en hij was zo met vrienden aan het praten. -En hij was gewoon zo asdfghjkl- En toen liep ik dus pratend langs en toen keek hij op, draaide zijn hoofd in onze richting terwijl hij bleef praten. Aaaah.


    Aawh ^^ En dan heel subtiel knipogen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Atalay schreef:
    (...)

    Marlijnie. c:
    Ja, hè, aan de ene kant is het wel leuk, maar aan de andere kant hoeft het van mij ook weer niet. Dan kan je nooit meer normaal op zaterdag de stad in. :')

    Haha ik ga toch niet zo vaak de stad in omdat iemand me dan moet brengen en ik moet afspreken want ik wil niet alleen.^^


    •*• Lululu •*•

    Rosh schreef:
    (...)

    Aawh ^^ En dan heel subtiel knipogen (:

    Dat durf ik echt niet. :')
    Ik zit twee jaar lager, het is alsof iemand uit de tweede dat naar mij zou doen.. Maar ik vraag me nu wel af waarom hij keek. :c


    •*• Lululu •*•

    Starckey schreef:
    (...)
    Haha ik ga toch niet zo vaak de stad in omdat iemand me dan moet brengen en ik moet afspreken want ik wil niet alleen.^^


    Oh, dat's wel lastig, ja. ^^ Ik kan gewoon op de fiets, hehe. Ik ga volgende week zaterdag weer es ffkes. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Atalay schreef:
    (...)

    Oh, dat's wel lastig, ja. ^^ Ik kan gewoon op de fiets, hehe. Ik ga volgende week zaterdag weer es ffkes. :')

    De buurt onveilig maken? Ghehehe. :Y)
    Nijmwegen lijkt me een erg leuke stad.^^


    •*• Lululu •*•


    Ik vind dit zo mooi gezongen eigenlijk. :')


    •*• Lululu •*•

    Starckey schreef:
    (...)
    De buurt onveilig maken? Ghehehe. :Y)
    Nijmwegen lijkt me een erg leuke stad.^^


    Hahaha. Ja. Absoluut.
    Nee, gewoon wat shoppen, beetje kerst inkopen doen. Kei laat, ik weet. Maar eerder konden we beide niet. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Starckey schreef:
    (...)
    Dat durf ik echt niet. :')
    Ik zit twee jaar lager, het is alsof iemand uit de tweede dat naar mij zou doen.. Maar ik vraag me nu wel af waarom hij keek. :c


    Het zal heus wel positief zijn ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik ben echt raar. Ga ik eerst om twee uur 's nachts slapen, word ik weer om zeven uur wakker en kan ik niet meer slapen.


    Reality's overrated.

    Mijn buik doet echt pijn D:


    Reality's overrated.

    Boem.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.