• HAPPY BIRTHDAY <3
    1 JAAR AL OMG!


    •*• Lululu •*•

    Rosh schreef:
    Nou mijn ouders wilde uit eten en vroegen of ik mee ging. Ik had al gegeten en zij ik dat ik niet mee ging. Mijn moeder zegt dan 'Ga je dan weer heel de avond niets doen?' Waarop ik antwoord 'Ik ben aan het leren.' Zegt ze 'Waarom? Je hebt morgen toch nog een dag.' Terwijl ze al heel de tijd rond mijn hoofd zeurt dat ik moet leren --'


    Typisch ouders. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik voel me echt zo dom right now eh.
    Ik dacht al een tijdje van, waarom geen berichten op het topic meer? Waar is de spam? Ik heb 211 berichten van dit topic gemist ö
    Maar goed, I'm back c:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik ga maar eens slapen. *Gaap.* Weltrusten!


    Reality's overrated.

    Hi.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hey <3

    Wil er iemand mijn twee vage dromen horen van deze nacht? :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wel. Rare dromen zijn altijd leuk :3

    Oké, geef me twee minuten. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik droomde over twee dingen.
    1) Ik heb op fb een foto gepost met een jongen van 't zwemmen en daarop kwamen veel reacties van dat we 't moeten 'keepen', maar we zijn niet eens samen. Alleszins praat ik nu - tegen mijn zin - met een jongen die ik vaag ken van zwemwedstrijden en zo. Het lijkt er trouwens verdacht veel op dat hij met me wil of zo, idk. Ik droomde nu dat die jongen op die foto schreef 'viel ze maar op mij' en dat daarop iemand schreef 'blijven dromen' of zo. x'D
    2) Ik droomde ook dat ik aan het zwemmen was. Met mijn schoenen van tweehonderd euro aan. :o Pas op het einde had ik dat door, dus deed ik ze uit en toen zag ik plats achter het raam mijn oude leerkracht van in het zesde leerjaar staan. Het is alleen creepy dat ik gisteren over hem een nachtmerrie had, nadat ik 'm vrijdagavond na zoveel tijd nog eens ben voorbijgelopen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hahaha. Je hebt wel enigzins rare dromen. Wel jammer voor je schoenen :p
    Die jongen zag er wel niet verschrikkelijk uit op de foto xd

    Om er voor te zorgen dat mijn ubercoole spel - uhum - niet dood wordt.

    Übercool spel

    ghehe

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 10:59 ]

    Ik had in mijn droom schrik voor de reactie van mijn mama op die schoenen, haha.
    En, de jongen met wie ik tegen mijn zin praat en die op die foto reageerde in mijn droom, is niet die met wie ik op de foto sta, hè? :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cicero schreef:
    Ik had in mijn droom schrik voor de reactie van mijn mama op die schoenen, haha.
    En, de jongen met wie ik tegen mijn zin praat en die op die foto reageerde in mijn droom, is niet die met wie ik op de foto sta, hè? :3


    Hahah, dat zou ik ook hebben. Pfoeh. Zulke dure schoenen in het water xs
    Nee, weet ik. Maar als nog is die jongen op de foto niet verschrikkelijk :')

    Melissa, ik droomde vannacht dat ik met jou ging zwemmen. ... O.o

    (En nieuwe schildpad ging kopen.)


    Reality's overrated.

    Ik had laatst gedroomd dat Noeks profielfoto me ging vermoorden

    Schildpadden zijn grappig :3