• HAPPY BIRTHDAY <3
    1 JAAR AL OMG!


    •*• Lululu •*•

    Garde schreef:
    (...)

    Why?
    I'm fine too. I don't feel that well, but okay.


    Three of my friends are having a sleepover monday and they didn't invite me. And they never do things with the three of them. We're always with four. So I feel really lonely. They're participating on something that looks like zip your lip. They aren't allowed to eat for 24 hours. But I can't "zip my lip." I have a strange eat pattern and they know that. So I don't like the fact they didn't invite me :s Maybe it's strange to think like this, but I feel really bad :c

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 15:08 ]

    Cage schreef:
    (...)

    Three of my friends are having a sleepover monday and they didn't invite me. And they never do things with the three of them. We're always with four. So I feel really lonely. They're participating on something that looks like zip your lip. They aren't allowed to eat for 24 hours. But I can't "zip my lip." I have a strange eat pattern and they know that. So I don't like the fact they didn't invite me :s Maybe it's strange to think like this, but I feel really bad :c


    Ik snap je helemaal hoor (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Rosh schreef:
    (...)

    Ik snap je helemaal hoor (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Fijn dat jullie me snappen. Ik dacht voor een moment dat ik ook nog dom aan het denken was. Ik voel me nu erg rot en heb helemaal niet de behoefte om met ze te praten.
    Zal ik ze op school vertellen wat ik er van vind? Dan weten ze dat ook.

    :/

    Je kan het doen. Maar dan is er wel een kleine risico voor ruzies. Denk ik. Maar je kan het misschien beter zeggen, anders blijf je je rot voelen en dat is helemaal niet fijn!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Nah, ik ben niet bang voor een bewtje ruzie. Ze weten dat ik niet van mijn eetpatroon kan afwijken. Dus dit is tamelijk lullig. Ze doen sws vrijwel nooit iets met z'n 3en dus dit komt best hard aan.

    Dan zou ik het gewoon zeggen hoor (: Ik denk ook niet echt dat zij het 24 uur gaan volhouden zonder eten. Ik zou dat helemaal niet kunnen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Nee, precies. Maar ik vind het gewoon erg lullig van ze. Ze hadden het er eerder ook al over en toen zei ik van: 'Sorry, ik wil mezelf niet uitnodigen, maar mag ik er dan ook bij zijn?' Daar werd ook al niet erg enthousiast op gereageerd. Ik wil gewoon echt weten wat ze van mij vinden en dat ga ik ze maandag ook gewoon vragen. Het lijkt allemaal wel een act, maar ik weet wel dat als dit nog erg vaak gebeurt, ik ze niet erg aardig ga vinden.

    Wauw, ik wil nu niet slecht over ze praten, maar dat is echt wel truttig. En inderdaad als ik het zo lees, lijkt het echt wel een act. Je kan best wel eens vragen, hoe ze je nu uiteindelijk vinden. Hopelijk vertellen ze dan de waarheid en gaan ze niet liegen tegen jou.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Het komt op bij nu ook wel over als een act. Ik hoop dat ze niet gaan liegen, ik kan zo slecht tegen mensen die oneerlijk zijn en geloof me, dat zijn ze vaak. Vrijwel iedereen om me heen. En dan vraag ik me af waarom men altijd liegt? Wees gewoon eerlijk, soms is het goed om een beetje hard te zijn. Ik bedoel, als ze nu aan mij vragen hoe ik over ze denk, zou ik zeggen dat ik ze op het moment erg lullig vind en zou ik alles zeggen wat ik wil zeggen. :s

    Ik snap het (: Bij mij op school lopen er veel van z'n mensen rond en ik word echt gek van --'


    '' Type Sangster if you can see this. "

    :3

    Nah, ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om hier aan te denken. Ben gewoon erg pissig, nu.

    Wauw, die komma tussen pissig en nu komt daar niet helemaal tot zijn recht :s

    Haha, laten we over iets leuks praten (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ja :')

    Ik heb een kerststukje gemaakt en het is erg slecht dus heeft mijn oma het mooi gemaakt :3