• Dit is het praattopic van de RPG S.O.S.
    Hier plaatsen de RPG'ers de off-topic berichten

    Deelnemers:

    Ontvoerders
    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden
    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:17 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    xZiall schreef:
    Iemand zin om met Antonio te praten?

    Liam staat aan de deur te schreeuwen, dus hij kan wel naar Liam xd. Sorry ik ben gewoon zooo bored.


    How far is far

    HaIcyon schreef:
    Op wie moet Cheryl nu allemaal reageren?


    That is a perfect copy of reality.

    Geen idee, maar ze kan opzich wel naar Liam en Niall komen. Niall ligt gewond in een hoek, en Liam staat op de deur te rammen xd


    How far is far

    Okay. Anders gezegd, wat heb ik allemaal gemist? Haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Nou, Niall is zwaar toegetakeld door Antonio omdat Liam niet wou luisteren en Niall zijn zwakke plek is, en Niall bloed eigenlijk zowat dood. En Lulu zit nu dus bij hem, en Liam staat aan de deur te schreeuwen. En voor de rest niet echt iets haha xd


    How far is far

    HaIcyon schreef:
    Okay. Anders gezegd, wat heb ik allemaal gemist? Haha.


    Antonio heeft Liam en vooral Niall erg toegetakeld. Lulu heeft staan schreeuwen en huilen en nu zijn Liam en Niall beide terug in de kelder. Koud en kil. *Pampam*


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Antonio gaat gezeik krijgen van Cheryl over het feit dat ze er net pas zijn c:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb niet alles gelezen, ik moest werken.
    Kan iemand me een korte samenvatting geven? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nou, Niall is eerst gestoken dor Antonio met een mes. En daarna werd er een mes tegen zijn keel aangeduwd door Cheryl. Toen werd Liam mee gesleept naar een kamer door Antonio, en werd ondervraagd, en hij gaf geen goed antwoord dus hij werd in zijn wang gesneden. Even later kwam Antonio erachter dat Liam zo toch niet zou meewerken, en vond uit dat Niall zijn zwakke plek is. Dus, hij haalde Niall, en als Liam geen antwoord gaf, of Antonio afsnauwde, deed hij Niall pijn. En later moest Liam Niall van Antonio trappen, maar dat wou hij niet. En daarna mocht Niall kiezen of hij gemarteld wou worden door Antonio, of dat Liam hem zou trappen. En hij koos voor het martelen, omdat hij Liam geen schuldgevoel wou geven. En nu zijn ze weer gedumpt in de kamer, en ligt Niall zwaar toegetakeld op de grond, terwijl Lulu bij hem is, en Liam staat door de deur heen naar Antonio te schreeuwen. En dat is het wel zo'n beetje volgens mij xd


    How far is far

    Wat is dit toch een wreede RPG.. HAHA
    Maar wel leuk! *O*
    Alleen maakt niemand zich zorgen over mijn personage (joehoe)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik weet nog steeds niet wat ik met Cheryl kan. Iemand help? Ik heb nu zin om te RPGen c:


    That is a perfect copy of reality.

    Dillon schreef:
    Wat is dit toch een wreede RPG.. HAHA
    Maar wel leuk! *O*
    Alleen maakt niemand zich zorgen over mijn personage (joehoe)

    Misschien als hij nog meer wordt toegetakeld wel? ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    Je kan Francisco uit de kamer trekken en hem toetakelen? Al zal hij erg tegenstribbelen :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ook, misschien kan Cheryl iets met Francisco en Liam?


    How far is far

    Woopwoop, ik kom net terug van werk. Zo kut he, ik heb echt dikke keelpijn, zetten ze me op raam 1...
    En ik stond daar maar dik schor te praten. 'Goedenavond, welkom bij McDonalds..'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf