• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Disnerd schreef:
    Ik heb ooit eens gezien dat iemand een Follower Counter op haar Tumblr had, nota bene iemand van Quizlet, maar ik kan bij God niet vinden op Google hoe dat moet. Waarom ben ik ook zo'n oen dat ik dat niet eens vinden kan? Myke, you're a numb. :c

Follower Counter? Niet gewoon een Visitor Counter?

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Follower Counter? Niet gewoon een Visitor Counter?

Nope, en daarbij heb ik ook nog fout op Google gezocht, maar blijft het onvindbaar. :/ Uhh, gewoon maar doorzoeken, ben ik bang. :c

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

ik ben overleden aan slaap gebrek.

Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

Dooddoener schreef:
    Ik ben overleden aan slaap gebrek.

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Oke.. Dat was gewoon vreemd en onverwachts. En ik had het niet eens door.

:)

Oke, opeens lopen allemaal schreeuwende mensen door deze straat. Een hele stoet. Wtf, nog nooit zoveel >.<

The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

Ugh, Facebook. Als ik iemand verwijder als vriend wil ik diegene duidelijk ook niet volgen, oké?

Your make-up is terrible

Nu ik je op deze manier zie, zou ik je best een kans willen geven. Het punt is dat jij mij die kans waarschijnlijk niet gunt. Zoals altijd. En dus, zal ik het maar gewoon negeren en accepteren dat je naast je nepvrienden gewoon zielig bent. Sorry hoor.

:)

Godverdomme, kon ik dit maar gewoon uitwissen. Ik zou wel willen dat ik er nooit achter was gekomen dat je dat gedaan had zodat het toch goed was gekomen. Nu doet alles pijn wat je doet.

Your make-up is terrible

Hoofdpijn. Stress.

"Well, well. Look who we've got here!"

Zo, heel me dag kwijtgeraakt aan slapen. Yes, this is the life. Quizlet all night, sleep all day :Y)

-

Fuuuck zeg, zoek ik de hele tijd een man voor een rol, vind ik de "perfecte" niet.
    Na een uur of wat zoeken, krijg ik er opeens heel veel. Lol, nu kan ik niet kiezen.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Er zijn zo van die momenten waarop ik gewoon heel graag mijn account op Q zou willen verwijderen.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top
    You're just a trend, just a fucking disease,
    You stand for nothing and your heart is untrue
    Every single thing about you's just a clone of the last "you"

All I want is to reach someone,
    to say something that could change their life forever
    To let them know they're not alone, you're not alone
    So many people wanna see me fail,
    so fucking clever but I'll spit in your face
    I'll make sure you remember me

If all these words you speak of meant a thing
    I'd take back all the lines against you that I sing
    But I know that there's nothing real inside
    Your heart's invested in feeding everyone lies

Motionless in White is echt geweldig.:9~

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Over minder dan vier uur mijn bed alweer uit +.+
    I'mma sleep in the car.

To the stars who listen — and the dreams that are answered