• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuck-ing hell. Echt ugh, je bent gewoon echt een hoer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Neeeh, volgens mij doet mijn geluidsaansluiting van mijn computer niet meer. Of misschien mijn geluidskaart volgens mijn broertje ):

    Zo kan ik geen muziek luisteren of op een leuke manier Skyrim spelen. Wat is dat nou zonder geluid ):


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik heb veel te veel stress voor de examens. Ik heb maar 1 vak bijgehouden doorheen het jaar. Stomme paper en stomme ik. Stress. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oké, heerlijk. Ik heb overal uitslag op m'n lichaam. Waarom moet ik overal allergisch voor zijn?


    Searching heavens for another earth

    Ugh ik ben echt chagrijnig nu. Geef ik een feest, zegt iedereen op het laatste moment af. Gezellig hoor.

    Emiko schreef:
    Ugh ik ben echt chagrijnig nu. Geef ik een feest, zegt iedereen op het laatste moment af. Gezellig hoor.

    Ahw, ik weet dat we geen gesprekken hier mogen voeren, maar ik wilde toch even zeggen tegen je dat je feest toch een hit/gezellig gaat worden! Want dit is natuurlijk niet leuk voor je :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Emiko schreef:
    Ugh ik ben echt chagrijnig nu. Geef ik een feest, zegt iedereen op het laatste moment af. Gezellig hoor.
    Naw wat dom.
    Laten we dit doen met die mensen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eindelijk.


    :)

    Ugh. Ik zou je echt gewoon moeten dumpen zoals jij je gedraagt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oh please, niet jij weer... -.-"
    AVATAR! :9~


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh, ik heb echt een houten kont. T_T


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog meer mensen die afzeggen, wat leuk.

    I've never felt so uncomfortable before...


    Because I love him, do I need another reason?

    Why do you still cross my mind?
    and like everytime? Everywhere?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ja lap, ging ik net een column schrijven beginnen die hier te neuten naast mij en ben ik mijn concentratie kwijt. ;(


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?