• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Merlin en Arthur zitten vast in een net die nu in de lucht hangt. Een van de twee konijnen die als val op de grond lagen is verdwenen."Great... just great... where did the other rabbit go?" Vraagt Merlin verkrampt.

    Deze line blijft geniaal. Hahahah xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil vakantie.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Stomme stomme pennen


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Look at me
    I just can't believe
    What they've done to me
    We could never get free
    I just wanna be

    Oh, ik vind dat liedje zo mooi.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 15:35 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    CityOwl schreef:
    Merlin en Arthur zitten vast in een net die nu in de lucht hangt. Een van de twee konijnen die als val op de grond lagen is verdwenen."Great... just great... where did the other rabbit go?" Vraagt Merlin verkrampt.

    Deze line blijft geniaal. Hahahah xD


    :9~





    OT: Ik moet echt weer eens leren dingen gewoon te doen in plaats van ze eindeloos voor me uit te schuiven. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    :9~





    OT: Ik moet echt weer eens leren dingen gewoon te doen in plaats van ze eindeloos voor me uit te schuiven. ><

    Hahah yeah, precies die ! :p


    OT; Nog even een aflevering van Once upon a time kijken met mijn ma ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leren. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Toen kotste mijn kat op het tapijt. En raad eens wie het op mocht ruimen... >.<


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Je kan het niet maken omdat je geen tijd hebt. Dat je morgen naar de kerk en dan 's middags naar je opa en oma gaat, oké. Maar dat je "geen tijd" hebt omdat je zo meteen gaat slapen omdat je moe bent? Nee. Ik ben ook moe, maar ben er ook gewoon mee bezig. Als je het zo druk hebt, dan had je gister maar niet naar dat feest moeten gaan, zodat je er vanochtend gewoon vroeg uit kon. Als ik er na het weekend achter kom dat je dan wel LoL hebt gespeeld, dan doe ik je echt wat aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je bent nog geen vijf minuten binnen en je loopt alweer ruzie te zoeken. Wat heb ik toch aan jou?!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Allemachtig! Je hebt hem bijna aangereden!
    Serieus, de volgende keer dat ik je zie, ben je nog niet jarig!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Aarrghh... Allerlaatste noot van het liedje.. mis klik D: Weg 100% -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik voel me ellendig. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Fuuuuuck, mijn pinpas is misschien geblokkeerd. Weet iemand hoe je dat kan checken?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    HAHA awesome dit :')


    -