• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bitch, are you serious?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Oké, dat doe ik dus echt nooit meer.


    Because I love him, do I need another reason?

    Je hebt echt niet door hoeveel mensen je kwetst hé? ...

    This is fucking genius.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Als je het over snuggerheid hebt.:'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 11:00 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wist niet dat je zo bang was voor een 13-jarig kind. Zo'n bedreiging is ze niet hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nahh, hoor net dat de biggetjes gisteravond (eindelijk) zijn opgehaald! .. Nu zijn ze onderweg, na de Fillipijnen! Hoe verzin je het..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Je bent schijnbaar niet erg goed met de waarheid aangezien je zei dat je tijd zou hebben maar het alsnog niet hebt.


    Your make-up is terrible

    Ik moet van 1 tot 9 werken en mijn zin is zeg maar niet te doen.


    Searching heavens for another earth

    Zo blij met m'n nieuwe laptop. *O*

    There are always people who ruin your good mood about something. Echt serieus, je mag ook nooit eens enthousiast zijn, want dan word je meteen afgekraakt. Jammer voor jou dat je je ergert aan mijn uitlatingen, maar ik ga me niet inhouden. Dit is de enige plek waar ik me écht kan uiten, don't fucking spoil it.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Straks naar The Hobbit!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom heeft iedereen kutredenen om af te zeggen voor mijn feest? 'Ik zoek niet te fietsen, het is zo ver' Het is twintig minuten fietsen voor jou en ik doe het elke dag en er zijn mensen die drie uur voor mij gaan fietsen. 'Ik kan niet want ik ben bij mijn vriend.' Kom op, je hebt tien keer gevraagd of je hem mee mocht nemen en ging daarna enthousiast doen omdat hij ook mee ging en nu zeg je af? Ugh. Ik heb er zo al geen zin meer in, als iedereen op zo'n manier afzegt.

    Waarom zeur je er toch zo over :-/ je kwetst me er echt mee..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'