• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kut vuurwerk. Alsof ik me aan 't front bevind.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind dit echt ronduit belachelijk en eigenlijk vind ik ´t niet kunnen... kom op, na krap 15 min. film alweer reclame. -_-


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Ik vind dit echt ronduit belachelijk en eigenlijk vind ik ´t niet kunnen... kom op, na krap 15 min. film alweer reclame. -_-

    Inderdaad, de filmstukjes zijn nu veel korter. Na een kwartier alweer een reclame van plus/minus tien minuten. Echt belachelijk, jezus.

    OT: Wie weet er nog leuke mannen? :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    Ik hoop dat ik toch een kans heb...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Inderdaad, de filmstukjes zijn nu veel korter. Na een kwartier alweer een reclame van plus/minus tien minuten. Echt belachelijk, jezus.

    OT: Wie weet er nog leuke mannen? :Y).


    David Blair Redford!

    OT: Hmpf, ik wil de volledige afleveringen van Holland Got Talent online zien, maar ik kan maar geen gratis link vinden. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Slgdksgjslkdgjsklgdjs. Nog één aflevering voor de final blow :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    "The Desolation of Smaug" viel me eigenlijk best tegen. Ze hebben het de hele tijd over die draak en als je de titel leest denk je dat ook een groot deel van de film erover gaat, but nope, 1/3 van de film (of nog minder) zie je echt de draak en stuff. Ik had iets spannenders verwacht. Oh well, blijft een leuke film.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh ik heb geeneens zin meer om het uit te leggen als je echt zo dom bent dat je er niks van snapt.


    Your make-up is terrible

    Dit is gewoon geweldig, hahahaha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Best wel zin in morgen. Ook al is het dan bijna weer maandag, dan heb ik dinsdag om naar uit te kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Heeeu. Ik zie nu pas dat het John Noble is die Denethor speelt. Doet me iets teveel denken aan Walternate.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aahw, mijn buurmeisje is echt zo schattig


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik heb ooit eens gezien dat iemand een Follower Counter op haar Tumblr had, nota bene iemand van Quizlet, maar ik kan bij God niet vinden op Google hoe dat moet. Waarom ben ik ook zo'n oen dat ik dat niet eens vinden kan? Myke, you're a numb. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I always cry at this moment. *snif*


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh my, you really are an award winning asshole.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.