• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Justin Bieber in FATF? Shoot me. :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als dit waar is ga ik echt ragen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Marshall schreef:
    Justin Bieber in FATF? Shoot me. :/

    Ik betwijfel dat hij erg echt in komt. Zo idioot zijn die mensen daar echt niet (tenminste, dat hoop ik).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En natuuuuuuurlijk heb ik weer vertraging, godverdomme. Ben ik verdomme acht uur pas thuis in plaats van zes. KUT TREINEN.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom eindigde naruto nou ook al zo spannend >.<


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jij bent gwn ontzettend egocentrisch.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Titan schreef:
    (...)
    Ik betwijfel dat hij erg echt in komt. Zo idioot zijn die mensen daar echt niet (tenminste, dat hoop ik).

    Nee, maar dat ze er aan denken vind ik net zo erg :'). Die films gaan echt verkloten door hem als het echt zo is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay. Ik moet the Hobbit gerelateerde Facebook pagina's vermijden, voor het geval er iets wordt gespoild.
    Tumblr is ook even geen optie.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil internet op die verdomde laptop.
    Ga nu die kabel halen! D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nog een weekje. Dat moet te doen zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leef, Quizlet, leef.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Net voor het eerst Cas gezien in SPN. I like!(yeah)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Waarom heeft iedereen The desolation of Smaug al gezien behalve ik? Mijn moeder en broer willen in de kerstvakantie, MAAR DAT DUURT NOG ZO LANG! En waarom moet half Quizlet ook de hele tijd zeggen hoe leuk hij wel niet was... :/


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    I love you, Muse.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wunjo schreef:
    Waarom heeft iedereen The desolation of Smaug al gezien behalve ik? Mijn moeder en broer willen in de kerstvakantie, MAAR DAT DUURT NOG ZO LANG! En waarom moet half Quizlet ook de hele tijd zeggen hoe leuk hij wel niet was... :/


    ik heb em ook nog niet gezien hoor.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]