• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cas is een eikel


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anime's willen me dood hebben vandaag...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Klik en stem op het woord van het jaar 2013! moest even. Sorry!

    Ot; En nu slapen jij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh. Ik voel me echt shit. Zit ik daar straks in een huisje, helemaal voor mij alleen... Ik voel me nu al lonely.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Antwoord nou gewoon op die PB. Kom op, je bent online.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ga lekker op 1 oor ˆˆ welterusten Quizlet.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Kan mijn vriendjes haar alsjeblieft even aangroeien? Ik mis zijn langere haartjes :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Barnabas schreef:
    Meh. Ik voel me echt shit. Zit ik daar straks in een huisje, helemaal voor mij alleen... Ik voel me nu al lonely.


    Ik heb toevallig wat reacties van je gelezen (: Kun je niet in een studentenhuis, dan ben je niet zo alleen (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Happy! *O* Net iets afgewerkt. Nu nog zovele andere dingen afwerken...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Blancefloer schreef:
    (...)

    Ik heb toevallig wat reacties van je gelezen (: Kun je niet in een studentenhuis, dan ben je niet zo alleen (:

    Liever niet in zo'n typisch studentenhuis, dan word ik knettergek. :') Ben al druk op zoek!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eerste bericht gestuurd naar de huisbaas van een praaaachtig paleisje. Nu hopen dat ik de kamer mag bezichtigen. :Y)
    Geen idee hoe het allemaal werkt, maar ik neem aan dat om een bezichtiging vragen altijd goed is, nietwaar?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan echt niet tegen etende mensen. Al die smak en krakgeluide, bah. En dan eten sommige ook nog met hun mond open.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo rijles en daarna naar Nikki. Heerlijke dag (behalve het reizen zelf fdab). *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    OVERVOLLE TREIN IK HAAT JE!!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fenna is de naam, hypocriet de faam.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'