• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    CityOwl schreef:
    (...)

    Oh god, studiemeter. Hahah, veel te makkelijk :P

    Welk niveau heb je gekregen? Ik had bij die volgens mij 4F-A
    ik ben nog bezig =') maar ik denk dat ik op gemiddeld uit kom. mijn spreken is 100x beter dan mijn schrijven. ik gok dat ik op 2F/3F kom ofzo. Op school eigenlijk nooit wat aan engels gedaan, maar alles geleerd door lezen en films xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)ik ben nog bezig =') maar ik denk dat ik op gemiddeld uit kom. mijn spreken is 100x beter dan mijn schrijven. ik gok dat ik op 2F/3F kom ofzo. Op school eigenlijk nooit wat aan engels gedaan, maar alles geleerd door lezen en films xD


    Ahaaa, ik heb altijd wel wat aan Engels gedaan. Vind het leuk hahah ^^


    OT: You should have a kick in the face. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan echt kwaad worden om schrijfopdrachten van school waar zogenaamd de vrije hand op staat, en als je dan de opdracht bekijkt, moet je je per se aan honderd regeltjes houden. Ik wil gewoon een normale recensie schrijven, niet twintighonderd onderschikkende argumenten in een limiet van 400 woorden stouwen. Bende gij nou gek.


    Searching heavens for another earth

    Ik heb me nog nooit zo verschrikkelijk kut gevoeld als nu.. Waarom kan iets nooit gezellig zijn...


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Mensen die je zogezegd menen te kennen en dan achter je rug gemene dingen over je rondstrooien op het internet. Echt waar, snap jij niet dat zoiets niet leuk is om te lezen over jezelf?

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 21:58 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aandachtsgeilers :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mensen die je een schuld gevoel aanpraten, terwijl je weet dat je niets verkeerd hebt gedaan.


    Oh tuurlijk... Negeer me maar.. dat doet iedereen toch al :c


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik heb geen hekel aan recensies schrijven; ik heb een hekel aan regels.


    Searching heavens for another earth

    Woordenbrij! Stoppen, Sofie. En nu gaan slapen.


    Deep inside, I've never felt alive

    De woorden zijn geschreven, de stappen zijn gevolgd, de recensie is af. Nu heb ik een infuus nodig.


    Searching heavens for another earth

    Muhuhuhuh. Niet leuk. Ik moet verplicht op mezelf. :C
    Hoe moet ik dit redden?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hmpf, ik heb geen zin om te douchen maar het moet écht nú. Morgen heb ik er geen tijd voor. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Maia wordt een Stan! ;D

    -zet 'Berzerk' op-

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 22:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zin in morgenavond. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.